makkelijkste online bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: makkelijkste online bank
ACK, interesten DB staan ook al op mijn rekeningZorba schreef: Deutsche Bank mag dan wel traag zijn, met hun interesten zijn ze wel snel: vandaag stond deze al bij mijn saldo met valutadatum 01/01/2010.

Inderdaad, ben tevreden over DB. Intresten kloppen daarenboven!!!
Altijd trouwe klant geweest van Argenta (nu nog), maar als ik zie dat een overschrijving van bv Deutsche Bank ingevoerd op woensdagnamiddag om 15h ten gunste van een andere bank al de volgende morgen om 10h te consulteren is bij die andere bank, heb ik toch vragen omtrent Argenta. Donderdagmorgen ingegeven en tot vandaag niet zichtbaar bij de andere bank. Maar ja, het heeft gesneeuwd, zeker?
Altijd trouwe klant geweest van Argenta (nu nog), maar als ik zie dat een overschrijving van bv Deutsche Bank ingevoerd op woensdagnamiddag om 15h ten gunste van een andere bank al de volgende morgen om 10h te consulteren is bij die andere bank, heb ik toch vragen omtrent Argenta. Donderdagmorgen ingegeven en tot vandaag niet zichtbaar bij de andere bank. Maar ja, het heeft gesneeuwd, zeker?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
De overschrijvingen bij argenta worden allemaal verwerkt na 23 uur. Dus heel vroeg in de morgen een overschrijving plaatsen heeft geen zin. Uit eigen ervaring weet ik dat het bij argenta meestal twee dagen duurt (maar nu zitten we wel met een weekend ertussen).rob schreef: Inderdaad, ben tevreden over DB. Intresten kloppen daarenboven!!!
hier moet ik niet over nadenken, de makkelijkste en beste online bank is en blijft voor mij Keytrade, ging enkele (ook geen grootbank), kan daar aan tippen!
Ik kan bij volgende 5 banken Landbouwkrediet, Record Bank, Argenta, Keytrade en Deutsche bank online transacties uitvoeren:
1) Qua gebruiksgemak staan Landbouwkrediet en Record Bank duidelijk op 1, éénmaal dat je aangelogd bent dan kun je verder werken met je digipass en je pincode. De aanlogprocedure is niet omslachtig.
3 en 4) Deutsche Bank (met een cardcode) en Keytrade komt qua gebruiksgemak na de bovenvermelde.
5) Argenta vroegere huisbank is na de digipass een ramp geworden. Veiligheid is belangrijk maar te is te. In de Zomer ga je ook geen muts, handschoenen, en sjaal aandoen omdat er een beetje wind is of een dagje regent.
1) Qua gebruiksgemak staan Landbouwkrediet en Record Bank duidelijk op 1, éénmaal dat je aangelogd bent dan kun je verder werken met je digipass en je pincode. De aanlogprocedure is niet omslachtig.
3 en 4) Deutsche Bank (met een cardcode) en Keytrade komt qua gebruiksgemak na de bovenvermelde.
5) Argenta vroegere huisbank is na de digipass een ramp geworden. Veiligheid is belangrijk maar te is te. In de Zomer ga je ook geen muts, handschoenen, en sjaal aandoen omdat er een beetje wind is of een dagje regent.
Hi
Kan iemand my meer vertellen over argenta????
Dankje well
Dankje well
als je even dit topic doorleest of zoekt op "argenta" vind je toch wel redelijk veel info hierover denk ik. Ikzelf vind het online-banking van argenta niet zo handig en de trage verwerking stoort me wel. Toch zeker om het als dagelijkse bank te gebruiken. Een verrichting duurt toch al gauw een dag of 2 voor het op de uittreksels staat...Nathalie Oelen schreef:Hi
Dankje well
Ik kan jullie met plezier melden dat mijn ergernis bij het online bankieren aanzienlijk verminderd is sinds ik mijn bankzaken afhandel met Keytrade ipv met Argenta.
Geen bankkaart nodig bij het inloggen, gemakkelijk overgaan op SEPA, overschrijvingen zonder datum direct zichtbaar op de uitttreksels, snel wisselen van pagina, ... tout court een véél vlotter online banksysteem.
Geen bankkaart nodig bij het inloggen, gemakkelijk overgaan op SEPA, overschrijvingen zonder datum direct zichtbaar op de uitttreksels, snel wisselen van pagina, ... tout court een véél vlotter online banksysteem.
Ben idd ook zeer tevreden over keytrade on-line banking. Zeer gebruiksvriendelijk, snel en erg veel info zonder dat je erin verdwaalt.
Heb ooit mijn rekening bij (destijds) Cortal Consors gesloten owv de ergernissen met hun on-line platform.
Heb ooit mijn rekening bij (destijds) Cortal Consors gesloten owv de ergernissen met hun on-line platform.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Klopt niet, heb het onlangs nog eens gechecked en de volgende dag staat het online.Tope schreef:Ik kan jullie met plezier melden dat mijn ergernis bij het online bankieren aanzienlijk verminderd is sinds ik mijn bankzaken afhandel met Keytrade ipv met Argenta.
Trouwens de externe overschrijvingen gaan wel 'snel'. De volgende dag is het gestort.
Ik heb toch dezelfde ervaringen met Argenta als Tope. Storting op dag X met Argenta naar CE, Storting op dag X+1 met rabo naar CE, X+2 bedrag van Rabo aangekomen, X+3 saldo Argenta aangekomen. Inderdaad, vroeger storten en nog later aankomen.jawadde001 schreef:Klopt niet, heb het onlangs nog eens gechecked en de volgende dag staat het online.Tope schreef:Ik kan jullie met plezier melden dat mijn ergernis bij het online bankieren aanzienlijk verminderd is sinds ik mijn bankzaken afhandel met Keytrade ipv met Argenta.
Trouwens de externe overschrijvingen gaan wel 'snel'. De volgende dag is het gestort.
Keytrade heeft voor mij het beste online bank systeem! Echt een aanrader... Alleen al daarvoor wil ik bij Keytrade blijven 

Heb Argenta ook afgebouwd wegens veel te omslachtig. Keytrade is top, ook de klantendienst.
Heel slechte ervaring met Lion Deposit van ING. Kan al meer dan 2 maanden niet aan mijn spaarrekening omdat ik na ingebruikname van een nieuwe pc niet aan vereiste opstarcode geraak.
Heel slechte ervaring met Lion Deposit van ING. Kan al meer dan 2 maanden niet aan mijn spaarrekening omdat ik na ingebruikname van een nieuwe pc niet aan vereiste opstarcode geraak.
Ook Europabank ( maakt deel uit van de Landbouwkredietgroep ) is ok wat betreft internetbankieren.
Snelle overschrijvingen / gebruiksgemak / veiligheid = +
Gebruik met digipass.
Snelle overschrijvingen / gebruiksgemak / veiligheid = +
Gebruik met digipass.
Allé, dat meen je niet, dat is er echt wel over.A380 schreef:Heb Argenta ook afgebouwd wegens veel te omslachtig. Keytrade is top, ook de klantendienst.
Zie net dat er een bemiddelingsdienst Banken - Krediet - Beleggingen bestaat:
De bemiddelingsdienst Banken-Krediet-Beleggingen is een onpartijdig bemiddelaar die u kan helpen bij het oplossen van een probleem met een aangesloten financiële instelling. Enkel natuurlijke personen met problemen die hun privé-belangen betreffen, kunnen beroep doen op de bemiddelingsdienst. Rechtspersonen kunnen bij de dienst terecht enkel in geval van klachten betreffende een grensoverschrijdende betaling van ten hoogste 50.000 euro.
Mevrouw Françoise Sweerts
Mevrouw Pamela Renders, Permanente vertegenwoordiger van de consumentenbelangen
Belliardstraat 15-17 bus 8
1040 Brussel
Tel.: 02/545 77 70 Fax: 02/545 77 79
E-mail: ombudsman@Ombfin.be
http://www.ombfin.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Unquote
Iemand ervaring met deze dienst?