Marseille-Kliniken verhandelen ?
TIP
Marseille-Kliniken verhandelen ?
Marseille-Kliniken is dit jaar van de beurs gehaald en zou nu ergens anders noteren.
http://www.marseille-kliniken.de/
Weet iemand waar en hoe dit aandeel nog verhandelt kan worden ?
http://www.marseille-kliniken.de/
Weet iemand waar en hoe dit aandeel nog verhandelt kan worden ?
Re: Marseille-Kliniken verhandelen ?
misschien eens kijken misschien bij fraudeleuze zaken of zo, een mens weet maar nooit.
Iets wat van de beurs verdwijnt en waar geen "vijs" meer van te vinden is, raar
Iets wat van de beurs verdwijnt en waar geen "vijs" meer van te vinden is, raar
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Marseille-Kliniken verhandelen ?
Op de site van Valora Effekten Handel AG.
Re: Marseille-Kliniken verhandelen ?
behoorlijk aan het zakken dat aandeel, en men haalt het van de beurs, misschien toch niet echt een goed teken
Re: Marseille-Kliniken verhandelen ?
Is een grote vastgoed in rusthuizen.
Maar door een nieuwe belasting in Duitsland hebben ze het van de beurs gehaald/
Maar door een nieuwe belasting in Duitsland hebben ze het van de beurs gehaald/

