Materialise
TIP
Re: Materialise
Gisteren een klap van 5%. Zal wat gebakken lucht inzitten. 11.32$ slot, in een slechte algemene beursdag.
Heb ze op mijn volglijstje gezet. Een van die medewerkers aan de tand voelen...
Blijft wel moeilijk met nieuwe industrieën. Soms omhoog gelijk een raket, en terug naar beneden, soms een blindganger vanaf het begin. Maar sofware gedreven technologieën lijken mij wel in de lift te zitten.
Zekers.ticoterie82 schreef: .....zeer betrouwbaar en aangenaam medewerkers
Heb ze op mijn volglijstje gezet. Een van die medewerkers aan de tand voelen...
Blijft wel moeilijk met nieuwe industrieën. Soms omhoog gelijk een raket, en terug naar beneden, soms een blindganger vanaf het begin. Maar sofware gedreven technologieën lijken mij wel in de lift te zitten.
Alle 3D-bedrijven reageren wanneer er eentje met resultaten komt. Gisteren was het 3D Systems met zwakke resultaten. Hele sector naar beneden.
...met STRATASYS net na de cijfers toch een degelijke koerssprong gemaakt in de goeie richting.
MATERIALISE schrijf ik ook in het groot ondanks de zware val die ze vandaag(ik schrijf 14 augustus) maakten doch waar men ook de correctie van de dag voorheen (meer dan 9%+)wel moet inrekenen. Dit uiteraard vanwege wat minder goeie cijfers doch wel aardig wat vooruitzichten...investeren kost nu éénmaal ook veel geld en dat doe je dan ook met een beursgang.Bij de uiteindelijke afrekening vielen ze tot slot net iets onder hun fair value wat men rond 12USD mag beschouwen.
Leek me trouwens ook een utopie dat ze meteen met grote winsten naar voor konden komen op hun nauwelijks 2 maanden verse beursnotering.
3D zit zeker in veel sectoren en dus ook en vooral in het prothetische milieu...wij in de mondzorgsector werken trouwens al jaren met deze technologie, dus geloof het maar...verdwijnen zal het zeker niet....
Ondanks mijn bescheiden geplaatste positie durf ik in Materialise wel toekomst zien en hoop dat dat ook tot uiting zal komen bij diegenen die zich eerder comfortabel voelen bij 3D materiaal van eigen bodem....
MATERIALISE schrijf ik ook in het groot ondanks de zware val die ze vandaag(ik schrijf 14 augustus) maakten doch waar men ook de correctie van de dag voorheen (meer dan 9%+)wel moet inrekenen. Dit uiteraard vanwege wat minder goeie cijfers doch wel aardig wat vooruitzichten...investeren kost nu éénmaal ook veel geld en dat doe je dan ook met een beursgang.Bij de uiteindelijke afrekening vielen ze tot slot net iets onder hun fair value wat men rond 12USD mag beschouwen.
Leek me trouwens ook een utopie dat ze meteen met grote winsten naar voor konden komen op hun nauwelijks 2 maanden verse beursnotering.
3D zit zeker in veel sectoren en dus ook en vooral in het prothetische milieu...wij in de mondzorgsector werken trouwens al jaren met deze technologie, dus geloof het maar...verdwijnen zal het zeker niet....
Ondanks mijn bescheiden geplaatste positie durf ik in Materialise wel toekomst zien en hoop dat dat ook tot uiting zal komen bij diegenen die zich eerder comfortabel voelen bij 3D materiaal van eigen bodem....
Werknemer van materialise? Heb een aantal jaar geleden een rondleiding gekregen op het bedrijf van Materialise in Leuven. Wat die mannen allemaal kunnen... Zit echt wel toekomstmuziek in! Als de europese industrie innovatiever moet zijn, moet er idd veel meer geld naar zulke industrie gaan. Met de technieken die oa Materialise heeft kunnen producten customer made gemaakt worden. Dat levert enorme voordelen tov de in seriegemaakte Chinese producten. Kan je ook veel korter mee op de bal spelen...ticoterie82 schreef:Dit Bedrijf werkt ok voor automotive industrie, mode, deco, .....zeer betrouwbaar en aangenaam medewerkers
Ceo Materialise buitengegooid door L. Tack.
Je bedoelt Melotte, dochteronderneming van Picanol. Materialise is een ander bedrijf...
Ik dacht al; de macht & invloed van L. Tack is groot, maar zo groot....jens_dev schreef:Je bedoelt Melotte, dochteronderneming van Picanol. Materialise is een ander bedrijf...
'k Heb gezocht, maar niets gevonden. Nu weet ik waarom. Soms is een referentie meegeven echt nuttig.
Hier loopt ook binnenkort een lock-up af. Eens zoeken naar de exacte datum.
Wat is een Lock-up ?
Periode volgend op de IPO waarin aandeelhouders van vóór de IPO hun aandelen niet mogen verkopen.
Eindigt op 22/12.
Eindigt op 22/12.
6.78 $, sjonge, sjonge. IPO rond 30.06.14 aan 12$ (-43.5%). S toen 1.37, nu 1.06. Dus in onze munt van 8.75€ naar 6.4€ (-26.8%). Zelfs die stijgende $ redt het voor ons niet. Blijft op mijn watchlist staan, maar ver van achter.
Never Alone/Always Together
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ze doen het eigenlijk nog goed dus? Sectorieel althans. Serieuze crash. Top was 14 $ dacht ik.
Had de winstvoorspellingen gelezen (0.3 binnen 1 of 2 jaar) en was tot de conclusie gekomen dat er helemaal geen haast bij is.
Had de winstvoorspellingen gelezen (0.3 binnen 1 of 2 jaar) en was tot de conclusie gekomen dat er helemaal geen haast bij is.
Ja, relatief goed maar wel -42%
Ben je vet mee.