ME12 Rekening bij Medirect
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: ME12 Rekening bij Medirect
@Ardennois,
Op 22 december deed ik een overschrijving van mijn ME3 rekening naar mijn toen nieuwe ME12 rekening.
Ik kon toen rechtstreeks de ME12 als begunstigde opgeven en op 23 maart werd het bedrag automatisch overgeboekt, zonder dat ik van een tussenrekening moest gebruik maken.
Echter: gisteren kon ik het over te schrijven bedrag alleen naar de geldrekening overschrijven.
Rechtstreeks naar mijn nieuwe ME6 kon niet, want ik kreeg die niet eens te zien op het scherm.
@Geldwolf,
Mijn ME6 rekening moet wél al geactiveerd zijn, want ik had er voordien al een klein bedrag van mijn geldrekening op gestort.
Mogelijk is hun werkwijze veranderd sinds het nieuwe inlogsysteem, of anders waren er gisteren problemen met hun website. (Ik werd tot 3 X toe geblokkeerd, en moest telkens opnieuw inloggen en een nieuwe SMS-code krijgen.)
Door omstandigheden heb ik dit vandaag niet kunnen uitzoeken. Ik zoek morgen uit wat er misgelopen is.
Op 22 december deed ik een overschrijving van mijn ME3 rekening naar mijn toen nieuwe ME12 rekening.
Ik kon toen rechtstreeks de ME12 als begunstigde opgeven en op 23 maart werd het bedrag automatisch overgeboekt, zonder dat ik van een tussenrekening moest gebruik maken.
Echter: gisteren kon ik het over te schrijven bedrag alleen naar de geldrekening overschrijven.
Rechtstreeks naar mijn nieuwe ME6 kon niet, want ik kreeg die niet eens te zien op het scherm.
@Geldwolf,
Mijn ME6 rekening moet wél al geactiveerd zijn, want ik had er voordien al een klein bedrag van mijn geldrekening op gestort.
Mogelijk is hun werkwijze veranderd sinds het nieuwe inlogsysteem, of anders waren er gisteren problemen met hun website. (Ik werd tot 3 X toe geblokkeerd, en moest telkens opnieuw inloggen en een nieuwe SMS-code krijgen.)
Door omstandigheden heb ik dit vandaag niet kunnen uitzoeken. Ik zoek morgen uit wat er misgelopen is.
-
MountainTop
- Full Member

- Berichten: 169
- Lid geworden op: 02 nov 2014
- Contacteer:
Re: ME12 Rekening bij Medirect
Blijkbaar moet je nu een beveiligd bericht versturen om overschrijvingen te doen? Bijvoorbeeld om van ME12 op geldrekening te storten.
Re: ME12 Rekening bij Medirect
zijn er klanten die problemen ondervinden als ze hun M rekening willen sluiten ?
Re: ME12 Rekening bij Medirect
Beste, dit is inderdaad veranderd sinds de lancering van de nieuwe beveiligde website eind April. Wanneer u nu via uw beveiligde website geld opvraagt van de ME3 rekening, wordt het drie maanden later (na de opzegperiode) overgeschreven naar de Geldrekening. Vandaar kunt u het dan overschrijven naar de ME6 rekening. We hebben hier reeds een aantal vragen over gekregen en bekijken om het rechtstreeks overschrijven van de ene naar de andere spaarrekening opnieuw mogelijk te maken in één van de volgende updates.Nefertari schreef: ↑21 juni 2018, 21:48 @Ardennois,
Op 22 december deed ik een overschrijving van mijn ME3 rekening naar mijn toen nieuwe ME12 rekening.
Ik kon toen rechtstreeks de ME12 als begunstigde opgeven en op 23 maart werd het bedrag automatisch overgeboekt, zonder dat ik van een tussenrekening moest gebruik maken.
Echter: gisteren kon ik het over te schrijven bedrag alleen naar de geldrekening overschrijven.
Rechtstreeks naar mijn nieuwe ME6 kon niet, want ik kreeg die niet eens te zien op het scherm.
@Geldwolf,
Mijn ME6 rekening moet wél al geactiveerd zijn, want ik had er voordien al een klein bedrag van mijn geldrekening op gestort.
Mogelijk is hun werkwijze veranderd sinds het nieuwe inlogsysteem, of anders waren er gisteren problemen met hun website. (Ik werd tot 3 X toe geblokkeerd, en moest telkens opnieuw inloggen en een nieuwe SMS-code krijgen.)
Door omstandigheden heb ik dit vandaag niet kunnen uitzoeken. Ik zoek morgen uit wat er misgelopen is.
Re: ME12 Rekening bij Medirect
Ik heb zojuist nog wat testen gedaan, maar blijkbaar kan nu niet meer wat voordien wél kon.Nefertari schreef: ↑21 juni 2018, 21:48 … Mogelijk is hun werkwijze veranderd sinds het nieuwe inlogsysteem, of anders waren er gisteren problemen met hun website. (Ik werd tot 3 X toe geblokkeerd, en moest telkens opnieuw inloggen en een nieuwe SMS-code krijgen.)
Door omstandigheden heb ik dit vandaag niet kunnen uitzoeken. Ik zoek morgen uit wat er misgelopen is.
Ook heb ik tevergeefs alle FAQ's uitgepluisd.
Uiteindelijk heb ik dan een interne bericht gestuurd aan MeDirect.
(Ter info: ook vandaag ben ik verschillende keren geblokkeerd geweest terwijl ik ingelogd was)
…..
Aanpassing : intussen heeft MeDirect zelf al geantwoord op dit forum, waarvoor dank.
Ik zag dit pas nadat ik mijn bericht al verstuurd had.
Re: ME12 Rekening bij Medirect
Gisteren heb ik een M1-rekening geopend ter vervanging van de express-rekening. Blijkbaar wordt deze laatste ook als een cash-rekening aanzien, want ik kon ineens bij het openen het geld overschrijven.


