Medirect Details getrouwheidspremie - fidelity sparen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Medirect Details getrouwheidspremie - fidelity sparen
Hallo Iedereen,
Ik tracht te weten te komen wanneer mijn getrouwheidspremie verworven is.
Er is een rekenmachine, maar die geeft geen vervaldatums.
Dan is er een tab "Details getrouwheidspremie 16/04/2021" waar het totaal veel hoger is dan hetgeen ik op mijn rekeing heb, wel datums en % maar onmogelijk te weten waar het op slaat.
iemand hetzelfde probleem / een oplossing?
Goed weekend!
Dan is er een tab "Details getrouwheidspremie 16/04/2021" waar het totaal veel hoger is dan hetgeen ik op mijn rekeing heb, wel datums en % maar onmogelijk te weten waar het op slaat.
Goed weekend!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Medirect Details getrouwheidspremie - fidelity sparen
Bij MeDirect is dat inderdaad een soep en mogelijks zelfs tegen de reglementering van de gereglementeerde spaarrekeningen.
Je kan erover klagen bij MeDirect, je kan een klacht indienen (bij FSMA?).
Ik hou gewoon alles bij in een Excel
Je kan erover klagen bij MeDirect, je kan een klacht indienen (bij FSMA?).
Ik hou gewoon alles bij in een Excel

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ronnie schreef: ↑16 april 2021, 12:52 Hallo Iedereen,
Goed weekend!
Als twijfels bel naar Me en vraag naar Bram.
Hier al heel wat over gepost,
maar blijkbaar niet de moeite om lezen,
als het over ikke gaat dan is de oplossing de forum gebruikers.
Estate Guru believer.
Heel terechte opmerking en vraag. Bovendien, ter opmerking, Medirect zelf al drie keer gecontacteerd daarover maar ze doen moeite niet om het op te lossen. Ze mogen dan wel hoge rente geven, klantvriendelijk zijn ze niet. Ik heb het opgegeven... Vermoedelijk zijn ze sinds kerst in paaspauze.
Wel raar dat het bij ons is opgelost.DCM78 schreef: ↑17 april 2021, 16:35 Heel terechte opmerking en vraag. Bovendien, ter opmerking, Medirect zelf al drie keer gecontacteerd daarover, maar ze doen moeite niet om het op te lossen. Ze mogen dan wel hoge rente geven, klantvriendelijk zijn ze niet. Ik heb het opgegeven... Vermoedelijk zijn ze sinds kerst in paaspauze.
Mail naar complaints bij Me gestuurd?
Soms dient men al eens over koppen te springen voor een oplossing.
In een van mijn postings van dit jaar al deze suggestie gedaan.
En ja ze doen wel degelijk moeite hoor.
Estate Guru believer.
Alles wat je zegt heb ik gedaan. Zie topic daarrond, want ik stelde in januari zelfde vraag. En nee, ik kreeg nooit reactie. Ik meld enkel dat ik geen oplossing kreeg en veel moeite deedplatin schreef: ↑17 april 2021, 22:11Wel raar dat het bij ons is opgelost.DCM78 schreef: ↑17 april 2021, 16:35 Heel terechte opmerking en vraag. Bovendien, ter opmerking, Medirect zelf al drie keer gecontacteerd daarover, maar ze doen moeite niet om het op te lossen. Ze mogen dan wel hoge rente geven, klantvriendelijk zijn ze niet. Ik heb het opgegeven... Vermoedelijk zijn ze sinds kerst in paaspauze.
Mail naar complaints bij Me gestuurd?
Soms dient men al eens over koppen te springen voor een oplossing.
In een van mijn postings van dit jaar al deze suggestie gedaan.
En ja ze doen wel degelijk moeite hoor.
Door de huidige lage renteomgeving binnen de eurozone zien we ons genoodzaakt om onze rentes te herzien met het oog op een voorzichtig en gezond rentebeleid. De aangepaste rentes gelden voor de ME1 – ME3 – ME6 – ME12 Spaarrekeningen. Ondanks de aanpassingen in de rente, blijven onze spaarrekeningen tot de hoogste in de markt behoren.
Hieronder vindt u de aangepaste rentes op deze spaarrekeningen:
De ME1 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 1 maand. De rente zal aangepast worden van 0,37% bruto (0,26% netto) naar 0,23% bruto (0,16% netto) en zal ingaan op 28 mei 2021.
Er kunnen geen nieuwe ME1 Spaarrekeningen geopend worden. Indien u houder bent van een ME1 Spaarrekening, dan kunt u uw geld wel nog op de rekening laten staan en u kan ook bijstorten. Indien u geld zou willen opvragen, dan dient u rekening te houden met de opzegperiode van 1 maand. Dit geldt ook bij het eventueel afsluiten van de rekening.
De ME3 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 3 maanden. De rente zal aangepast worden van 0,33% bruto (0,23% netto) naar 0,23% bruto (0,16% netto) en zal ingaan op 28 juli 2021.
De ME6 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 6 maanden. De rente zal aangepast worden van 0,43% bruto (0,30% netto) naar 0,33% bruto (0,23% netto) en zal ingaan op 28 oktober 2021.
Er kunnen geen nieuwe ME6 spaarrekeningen geopend worden. Indien u houder bent van een ME6 Spaarrekening, dan kunt u dit geld wel nog op de rekening laten staan en bijstorten. Indien u geld zou willen opvragen, dan dient u rekening te houden met de opzegperiode van 6 maanden. Dit geldt ook bij het eventueel afsluiten van de rekening.
De ME12 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 12 maanden. De rente zal aangepast worden van 0,60% bruto (0,42% netto) naar 0,50% bruto (0,35% netto) en zal ingaan op 28 april 2022.
Opgelet: Als gevolg van de vorige aankondiging van rentewijziging van 14/07/2020, geniet u nog steeds van een rente van 1,00% bruto (0,70% netto) tot 14/07/2021.
Sinds juni 2018 kunnen er geen nieuwe ME12 Spaarrekeningen meer geopend worden en zijn er ook geen bijstortingen meer mogelijk. Indien u houder bent van een ME12 Spaarrekening, blijft u wel genieten van de aantrekkelijke rente. Indien u geld zou willen opvragen, dan dient u rekening te houden met de 12 maanden opzegperiode. Dit geldt ook bij het eventueel afsluiten van de rekening.
Hieronder vindt u de aangepaste rentes op deze spaarrekeningen:
De ME1 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 1 maand. De rente zal aangepast worden van 0,37% bruto (0,26% netto) naar 0,23% bruto (0,16% netto) en zal ingaan op 28 mei 2021.
Er kunnen geen nieuwe ME1 Spaarrekeningen geopend worden. Indien u houder bent van een ME1 Spaarrekening, dan kunt u uw geld wel nog op de rekening laten staan en u kan ook bijstorten. Indien u geld zou willen opvragen, dan dient u rekening te houden met de opzegperiode van 1 maand. Dit geldt ook bij het eventueel afsluiten van de rekening.
De ME3 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 3 maanden. De rente zal aangepast worden van 0,33% bruto (0,23% netto) naar 0,23% bruto (0,16% netto) en zal ingaan op 28 juli 2021.
De ME6 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 6 maanden. De rente zal aangepast worden van 0,43% bruto (0,30% netto) naar 0,33% bruto (0,23% netto) en zal ingaan op 28 oktober 2021.
Er kunnen geen nieuwe ME6 spaarrekeningen geopend worden. Indien u houder bent van een ME6 Spaarrekening, dan kunt u dit geld wel nog op de rekening laten staan en bijstorten. Indien u geld zou willen opvragen, dan dient u rekening te houden met de opzegperiode van 6 maanden. Dit geldt ook bij het eventueel afsluiten van de rekening.
De ME12 Spaarrekening is een niet-gereglementeerde spaarrekening met een opzegperiode van 12 maanden. De rente zal aangepast worden van 0,60% bruto (0,42% netto) naar 0,50% bruto (0,35% netto) en zal ingaan op 28 april 2022.
Opgelet: Als gevolg van de vorige aankondiging van rentewijziging van 14/07/2020, geniet u nog steeds van een rente van 1,00% bruto (0,70% netto) tot 14/07/2021.
Sinds juni 2018 kunnen er geen nieuwe ME12 Spaarrekeningen meer geopend worden en zijn er ook geen bijstortingen meer mogelijk. Indien u houder bent van een ME12 Spaarrekening, blijft u wel genieten van de aantrekkelijke rente. Indien u geld zou willen opvragen, dan dient u rekening te houden met de 12 maanden opzegperiode. Dit geldt ook bij het eventueel afsluiten van de rekening.
Ik heb intussen een bericht gekregen als reactie op mijn vraag.
Ik kan het geen antwoord noemen, want dan zou de vraag beantwoord zijn.
Heb intussen zelf een overzicht gemaakt gabasseerd op de transacties sinds het begin, gun hen niet dat ze in hun opzet slagen.
Ik kan het geen antwoord noemen, want dan zou de vraag beantwoord zijn.
Heb intussen zelf een overzicht gemaakt gabasseerd op de transacties sinds het begin, gun hen niet dat ze in hun opzet slagen.
Verstrooide werknemer bij Medirect. Op de ME6 kan je niet bijstorten: "Indien u houder bent van een ME6 Spaarrekening, dan kunt u dit geld wel nog op de rekening laten staan en bijstorten. " Dat klopt dus niet wat ze zeggen in hun bericht.