Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

MEDIRECT ervaringen nieuwe klanten?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
64 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
Sebastiaan1985
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Sebastiaan1985
Verstuur privébericht

Re: UPDATE ERVARING NIEUWE KLANT

• Citeer

Bericht door Sebastiaan1985 » 7 februari 2022, 17:04

JSolitude schreef: ↑5 februari 2022, 15:49
Ik stort maandag een testbedrag op beide rekeningen (zicht- en spaar) om te checken hoelang het duurt tussen overschrijving en het effectief op de MeDirect rekeningen staat.
Ik heb deze nacht toen ik wakker werd rond 3u30 een ingeving gekregen en geld over geschreven van Argenta naar MeDirect. Deze middag rond 12 uur stond het al op de rekening bij MeDirect!

Andersom gaat ook snel maar soms duurt het wel wat langer maar nooit meer dan twee werkdagen.

DonDraper
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DonDraper
Verstuur privébericht

Re: MEDIRECT ervaringen nieuwe klanten?

• Citeer

Bericht door DonDraper » 8 februari 2022, 13:52

Ik zoek nog een opvolger voor Rabobank en MeDirect lijkt op eerste zicht het meest interessant.
Toch enkele zaken die ik mij afvraag.

Voor de rekening MeDirect Maandsparen Max is er een maximum maandelijkse inleg van 5.000 én een maximale storting van 50.000. Dus ik neem aan dat je op dergelijke rekening niet meer dan dat laatste bedrag kan storten?

Zou het mogelijk zijn om dergelijke spaarrekening op eigen naam en op gezamenlijke naam (eigen naam en partner) te zetten? Door de maximumbedragen zullen er hier waarschijnlijk wel restricties op zitten.

Aangezien er slechts 5.000 per maand mag er worden overgeschreven, zal de overstap dus in verschillende schijven gebeuren. Dan lijkt het me interessant om eerst het geld op de rekening MeDirect Dynamic Sparen (met basisrente 0,20%) te zetten en van daaruit dan op de rekening MeDirect Maandsparen over te zetten?
En kan je meerdere rekeningen openen van die MeDirect Dynamic Sparen?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

EDIT: Santander is nog voordeliger met hogere rente én (op eerste zicht) geen beperkingen op overschrijvingen, maar lijkt me minder betrouwbaar dan MeDirect. Misschien is dit onterecht. Eventueel kan ik nog gaan voor een splitsing tussen Santander en MeDirect.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 8 februari 2022, 19:36

DonDraper schreef: ↑8 februari 2022, 13:52 Voor de rekening MeDirect Maandsparen Max is er een maximum maandelijkse inleg van 5.000 én een maximale storting van 50.000. Dus ik neem aan dat je op dergelijke rekening niet meer dan dat laatste bedrag kan storten?

Zou het mogelijk zijn om dergelijke spaarrekening op eigen naam en op gezamenlijke naam (eigen naam en partner) te zetten? Door de maximumbedragen zullen er hier waarschijnlijk wel restricties op zitten.

Aangezien er slechts 5.000 per maand mag er worden overgeschreven, zal de overstap dus in verschillende schijven gebeuren. Dan lijkt het me interessant om eerst het geld op de rekening MeDirect Dynamic Sparen (met basisrente 0,20%) te zetten en van daaruit dan op de rekening MeDirect Maandsparen over te zetten?
En kan je meerdere rekeningen openen van die MeDirect Dynamic Sparen?
Idd. een maximum balans van 50.000 EUR op Maandsparen-Max rekening.
Ofwel een persoonlijke rekening ofwel een gemeenschappelijke. Dus 1 samen of 2 elk apart. Idem voor Dynamic.
Eerst op Dynamic en daarna naar Maandsparen-Max heb je goed gezien. Dynamic heeft maximum balans 30.000 EUR.
DonDraper schreef: ↑8 februari 2022, 13:52 EDIT: Santander is nog voordeliger met hogere rente én (op eerste zicht) geen beperkingen op overschrijvingen, maar lijkt me minder betrouwbaar dan MeDirect. Misschien is dit onterecht. Eventueel kan ik nog gaan voor een splitsing tussen Santander en MeDirect.
Beiden lijkt mij een goed idee.

DonDraper
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DonDraper
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DonDraper » 8 februari 2022, 22:31

Dank voor de reactie. Wellicht ga ik voor het persoonlijke geld voor de ene bank en voor de gezamenlijke dan de andere.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)

DonDraper
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DonDraper
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DonDraper » 9 februari 2022, 21:27

Ondertussen klant van Santander en 1ste overschrijving naar mijn nieuw rekeningnummer doorgevoerd.
Bij MeDirect lijkt het iets langer te duren. Als ik mij aanmeld krijg ik de melding dat mijn aanvraagformulier in behandeling is. Ik weet niet of dit normaal is, maar bekijk het morgen anders nog eens. Blijkbaar moet ik bovendien ondanks dat ik itsme® heb gebruikt, nog mijn identiteitskaart en selfie doorsturen. Maar dit kan ik dus nog niet doen aangezien ik moet wachten op de goedkeuring van mijn aanvraagformulier.

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 14 februari 2022, 13:36

Gisterenavond zag ik dat hun nieuwe platform online was. Wel jammer dat je nu moet inloggen om het fondsenoverzicht nog te kunnen zien :(.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 14 februari 2022, 18:55

DonDraper schreef: ↑9 februari 2022, 21:27 Ik weet niet of dit normaal is, maar bekijk het morgen anders nog eens. Blijkbaar moet ik bovendien ondanks dat ik itsme® heb gebruikt, nog mijn identiteitskaart en selfie doorsturen. Maar dit kan ik dus nog niet doen aangezien ik moet wachten op de goedkeuring van mijn aanvraagformulier.
Identiteitskaart en selfie doorsturen zal niet nodig zijn. Gewoon wat geduld hebben...

DonDraper
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DonDraper
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DonDraper » 16 februari 2022, 19:37

EarthNvstr1 schreef: ↑14 februari 2022, 18:55
DonDraper schreef: ↑9 februari 2022, 21:27 Ik weet niet of dit normaal is, maar bekijk het morgen anders nog eens. Blijkbaar moet ik bovendien ondanks dat ik itsme® heb gebruikt, nog mijn identiteitskaart en selfie doorsturen. Maar dit kan ik dus nog niet doen aangezien ik moet wachten op de goedkeuring van mijn aanvraagformulier.
Identiteitskaart en selfie doorsturen zal niet nodig zijn. Gewoon wat geduld hebben...
Ondertussen is alles reeds in orde. :)

Eve00
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Eve00
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Eve00 » 25 mei 2022, 13:36

DonDraper schreef: ↑9 februari 2022, 21:27 Ondertussen klant van Santander en 1ste overschrijving naar mijn nieuw rekeningnummer doorgevoerd.
Bij MeDirect lijkt het iets langer te duren. Als ik mij aanmeld krijg ik de melding dat mijn aanvraagformulier in behandeling is. Ik weet niet of dit normaal is, maar bekijk het morgen anders nog eens. Blijkbaar moet ik bovendien ondanks dat ik itsme® heb gebruikt, nog mijn identiteitskaart en selfie doorsturen. Maar dit kan ik dus nog niet doen aangezien ik moet wachten op de goedkeuring van mijn aanvraagformulier.
Wat is je ervaring intussen met zowel MeDirect als Santander?
Ik zit met een gelijkaardige situatie. Intussen is het max bedrag dat je kan overmaken al 500 eur ipv 5000 eur dus dat verandert de zaak ook wel...

pmu
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pmu
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pmu » 25 mei 2022, 20:22

Eve00 schreef: ↑25 mei 2022, 13:36
DonDraper schreef: ↑9 februari 2022, 21:27 Ondertussen klant van Santander en 1ste overschrijving naar mijn nieuw rekeningnummer doorgevoerd.
Ik zit met een gelijkaardige situatie. Intussen is het max bedrag dat je kan overmaken al 500 eur ipv 5000 eur dus dat verandert de zaak ook wel...
Bij de meeste banken, waaronder ook MeDirect en Santander, is alles prima totdat iets verkeerd loopt. Ik heb met beide goede ervaringen, maar er is dan ook nog nooit iets verkeerd gelopen.

Yaris
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Yaris
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Yaris » 26 mei 2022, 10:00

Een paar keer heb ik een probleem gehad maar het probleem is telkens vriendelijk en efficiënt opgelost.

DonDraper
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DonDraper
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DonDraper » 2 juni 2022, 12:39

Eve00 schreef: ↑25 mei 2022, 13:36
Het is niet dat ik de rekeningen vaak gebruik. Enkel soms eens een overschrijving. Bij Santander nu wel meer intrest dan MeDirect die besloot om hun intresten te verlagen als ik er net klant was, net als hun limiet voor overschrijving naar de Max rekening (van 5.000 naar 500).

En bij MeDirect nu wel een probleem om naar de Max over te schrijven deze maand:

Het maximaal aantal overschrijvingen tussen gereglementeerde spaarrekeningen, beide aangehouden bij MeDirect, is bereikt voor deze rekening. Voor verdere gegevens, gelieve onze veelgestelde vragen sectie te raadplegen.

Nochtans in juni niets overgeschreven en niet meer dan het limietbedrag van € 500. Laatste overschrijving was op 3/05, dus misschien nog eens proberen op 3 of 4/06.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 2 juni 2022, 14:04

DonDraper schreef: ↑2 juni 2022, 12:39 En bij MeDirect nu wel een probleem om naar de Max over te schrijven deze maand:

Het maximaal aantal overschrijvingen tussen gereglementeerde spaarrekeningen, beide aangehouden bij MeDirect, is bereikt voor deze rekening. Voor verdere gegevens, gelieve onze veelgestelde vragen sectie te raadplegen.

Nochtans in juni niets overgeschreven en niet meer dan het limietbedrag van € 500. Laatste overschrijving was op 3/05, dus misschien nog eens proberen op 3 of 4/06.
Dat heeft volgens mij niets met die limiet van 500 EUR per maand te maken.
Wel met max 3 per jaar overschrijvingen tussen gereglementeerde spaarrekeningen bij dezelfde bank, waarbij de getrouwheidsperiode doorloopt.
De oplossing voor jouw "probleem" is wellicht overschrijven naar de zichtrekening en dan van de zichtrekening naar de andere spaarrekening.

DonDraper
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer DonDraper
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DonDraper » 3 juni 2022, 13:03

EarthNvstr1 schreef: ↑2 juni 2022, 14:04
DonDraper schreef: ↑2 juni 2022, 12:39 En bij MeDirect nu wel een probleem om naar de Max over te schrijven deze maand:

Dat heeft volgens mij niets met die limiet van 500 EUR per maand te maken.
Wel met max 3 per jaar overschrijvingen tussen gereglementeerde spaarrekeningen bij dezelfde bank, waarbij de getrouwheidsperiode doorloopt.
De oplossing voor jouw "probleem" is wellicht overschrijven naar de zichtrekening en dan van de zichtrekening naar de andere spaarrekening.
Dat was inderdaad het probleem. Bedankt. ;)

witte merel
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer witte merel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door witte merel » 18 januari 2025, 23:38

Banken en verzekeraars, die mogen steeds meer aan gelegaliseerde diefstal doen. Zij kunnen om de haverklap hun voorwaarden wijzigen op het moment dat ze zien dat ze genoeg binnengehaald hebben en dan blijven er telkens een pak laatkomers die niet genoten hebben.We ervaren allemaal hoe snel telkens oude producten veranderen. Geen enkele overheid die hen daarin op de vingers tikt. Kijk, nu is Medirect bij de hoogste en beste voor wat hun Essential sparen betreft (1,80 % basis + 0,50 % getrouwheid), maar wat zegt dit ? Er kan zich een grote groep aangetrokken voelen tot die rekening, omwille van die hoge basisintrest, maar wat als ze deze na een half jaar ombouwen tot een rekening met één van de laagste basisintrest of zo goed als geen getrouwheidsrekening meer geven ? Tegen dat je het weet en dat je reageert, hebben zij al een groot voordeel terug. Je kan overal steeds minder op lange termijn gaan rekenen voor een spaarformule. Wat bij de start goed lijkt, kan een paar maanden al heel wat anders zijn? Banken en verzekeraars, ze doen maar en ze mogen zij ook steeds meer met hun producten. Ja zelfs de spelregels veranderen nadat je ingestapt bent. En zo komen mensen voortdurend bedrogen uit. Weet je, ik ken mensen die een tak 21 kochten met een vaste intrestvoet en jaarlijkse winstdeelname, waarvan men beloofd had dat ze na 8 jaar geen kosten meer zouden hebben en ze een beoogd jaarlijks rendement van 2,10 % zeker zouden halen. Ze stelden echte het laatste jaar vast, dat dit beoogd rendement niet was zoals hen beloofd was. Dat ze, omdat ze midden het jaar aankochten, het laatste jaar geen recht hadden op die winstdeelname. Ze stelden vast dat ze op het einde wel nog afrekenings- of uitstapkosten moesten betalen ten belope van 1 %, want ja, de regelgeving was ondertussen veranderd. Het laatste jaar hadden ze dus zo goed als geen intrest. Meer zelfs, terwijl de klant dachten dat ze, na acht jaar, kosteloos kon opzeggen, werd hem nog een vervroegde uittredingskost aangesmeerd, want in de kleine lettertjes zou gestaan hebben dat je na 8 jaar moet wachten tot 31 december van dat jaar om het contract af te kopen. Natuurlijk had de verzekeringsmakelaar hen, bij het aangaan van het contract, niet gewezen op deze addertjes onder het gras. Hij zou anders dit product niet zo gemakkelijk verkocht hebben. Trouwens, wie weet na acht jaar nog wat de makelaar al dan niet verteld had ? En zij die zeggen altijd het gehele (lange) contract gelezen te hebben, ik geloof ze niet. Je denkt toch je makelaar te mogen vertrouwen, als hij zegt : geen kosten meer na 8 jaar !
Kasbons of termijnrekeningen zijn terug, riep men bij de banken enige tijd terug. Maar ook daar zitten wolfijzers en schietgeweren. Waar vind je nog die kasbons of termijnrekeningen van weleer, met gekapitaliseerde rente aan dezelfde rentevoet ? Dat werd afgevoerd. Maar erger nog, sommigen storten die intrest wel nog op je zichtrekening, maar anderen zetten dit bedrag zelfs op een soort spaarrekening met ongunstige intrestvoet. Voor zij die dan geen zichtrekening met kaart kopen bij die bank, moeilijk om dat geld op te halen. En voor termijnrekeningen doen sommige banken nu beroep op de vergetelheid bij de klanten. Wanneer je termijnrekening uitloopt, dan moeten ze u zelfs niet verwittigen. Zonder dat je het weet, ben je bij aanvang en het aangaan van je termijnrekening akkoord gegaan dat deze termijnrekening automatisch doorloopt aan de nieuwe termijnvoorwaarden op dat moment bij die bank. Je zou nochtans denken dat in het woord "termijnrekening" al het woord 'termijn' betekent dat dit stopt na die termijn?
En wat te denken van hun gestructureerde producten ? Als banken deze producten voorstellen als een evenwichtig kanscontract, dan zouden die kansen ook evenwichtig moeten zijn, zodat beide partijen allebei 50 % kans hebben op scoren. Nu zijn ze zo opgemaakt dat je aan de voorwaarden direct al voelt dat alle risico's voor u zijn, maar dat de mogelijke winsten ook zo afgetopt worden, omdat de bank zeker al winnaar is via de hoge kosten daarin gestipuleerd.
Ik denk dat banken niet beseffen wat zij aan het doen zijn en ook niet beseffen waarom zoveel mensen stilaan kokhalzen van die producten van ons banken, die met opzet steeds ingewikkelder gemaakt worden.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

64 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy