MeDirect ETF
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
MeDirect ETF
Ik heb al enige tijd een spaarrekening bij MeDirect maar heb ook interesse om te beleggen in een of meerdere ETFs.
Wat is het minimumbedrag dat ik bij Medirect kan beleggen? dit vind ik nergens terug
Welke ETFs zijn aangeraden? ik dacht zelf aan VWCE en/of SWRD
Hoe lang laat ik deze dan best staan?
Alvast bedankt
Wat is het minimumbedrag dat ik bij Medirect kan beleggen? dit vind ik nergens terug
Alvast bedankt
Re: MeDirect ETF
Om bvb 100 € in een Etf te steken en 9,95 € kosten te betalen gaat het een dure zaak worden.bvdm schreef: ↑28 maart 2020, 14:45 Ik heb al enige tijd een spaarrekening bij MeDirect maar heb ook interesse om te beleggen in een of meerdere ETFs.
Alvast bedankt
Om bvb 3000 € in een Etf te steken en 9,95 € kosten te betalen is een ander verhaal.
Estate Guru believer.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bij MeDirect is de kostenstructuur anders dan hierboven voorgesteld. Op hun website lees ik :
Lage transactiekosten: slechts 0,10% (met een minimum van € 7,50).
Mijn vb bedoeld als aan wat te verwachten met kleine inlagen.
En 100 € min 7,5 € is te verwaarlozen
Estate Guru believer.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
medirect is eigenlijk een fondsenbank. maar je kan er ook aandelen en ETF's kopen.
Je kan jouw order (meestal) maar één dag uitzetten en dit zonder toeters en bellen.(dus geen sopt os of slepen...)
dus opletten met limieten en nadien zien dat maar de helft is doorgegaan.
Voor etf's zijn ze ze niet echt duur...maar bv bij een verloopskimiet toch wel vervelend(en duur eigenlijk) dat je daar neitks extra's van voorwaarde kan aanhangen.
Je kan jouw order (meestal) maar één dag uitzetten en dit zonder toeters en bellen.(dus geen sopt os of slepen...)
dus opletten met limieten en nadien zien dat maar de helft is doorgegaan.
Voor etf's zijn ze ze niet echt duur...maar bv bij een verloopskimiet toch wel vervelend(en duur eigenlijk) dat je daar neitks extra's van voorwaarde kan aanhangen.