MeDirect Fidelity: uitbetaling getrouwheidspremie
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
MeDirect Fidelity: uitbetaling getrouwheidspremie
Hallo
Ik heb sinds februari 2019 een rekening bij MeDirect Fidelity. Begin maart 2019 deed ik een tweede storting. De gelden zijn niet afgehaald.
Op het platform kon ik zien dat er zowel in februari als maart 2020 een getrouwheidspremie bijkwam en dat die zou gestort worden op 1 april, vandaag dus.
Nu is die getrouwheidspremie verdwenen, de teller staat weer op nul en er is niets bijgekomen op de rekening.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Groetjes
Lila B
Ik heb sinds februari 2019 een rekening bij MeDirect Fidelity. Begin maart 2019 deed ik een tweede storting. De gelden zijn niet afgehaald.
Op het platform kon ik zien dat er zowel in februari als maart 2020 een getrouwheidspremie bijkwam en dat die zou gestort worden op 1 april, vandaag dus.
Nu is die getrouwheidspremie verdwenen, de teller staat weer op nul en er is niets bijgekomen op de rekening.
Heeft iemand ervaring hiermee?
Groetjes
Lila B
Re: MeDirect Fidelity: uitbetaling getrouwheidspremie
Ze hebben nog de hele dag tijd voor de storting.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Site ligt op dit moment ook plat.
Zullen er mee bezig zijn
Zullen er mee bezig zijn

Momenteel kan je niet inloggen wegens "technisch onderhoud". Veronderstel dat ze er mee bezig zijn.
Ofwel is de site uitgevallen doordat zoveel klanten tegelijk hun getrouwheidspremie wilden checken.
of omdat ze beursorders willen ingeven na de passage van professor David Criekemans...
Sta jij altijd zo vroeg op om je rentes te checken?

Het is van geen belang of je de rentes nu al kunt zien of niet. Het is de valutadatum die telt, en die is bij MeDirect altijd al juist geweest.
Sommige mensen weten blijkbaar niet meer wat doen 

Nee hoor. Ik was net thuis van het ziekenhuis. Vannacht een vriend binnengebracht, deze morgen hem terug afgehaald. Ben dan maar opgebleven.
Wie 50 keer per dag de beurskoersen checkt, wil wel eens iets anders doen.
En bovendien: getrouwheidsinteresten zijn altijd positief (of 0). Is ook eens iets anders