Medirect niet toegankelijk
Medirect niet toegankelijk
Niet zo'n goede reclame, niet mogelijk om in te loggen:
Platform tijdelijk niet
beschikbaar
Geachte klant,
Ons platform is tijdelijk onbeschikbaar wegens een technisch onderhoud. We doen al het mogelijke om de site zo snel mogelijk opnieuw toegankelijk te maken. Dank u voor uw geduld en uw begrip.
Mocht u vragen hebben of informatie wensen, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst op 02 518 00 00 (onze lijnen zijn geopend van ma-vrij 9.00 u.- 20.00 u. / za 9.00 u. – 14.00 u.).
Uw MeDirect team
Platform tijdelijk niet
beschikbaar
Geachte klant,
Ons platform is tijdelijk onbeschikbaar wegens een technisch onderhoud. We doen al het mogelijke om de site zo snel mogelijk opnieuw toegankelijk te maken. Dank u voor uw geduld en uw begrip.
Mocht u vragen hebben of informatie wensen, kunt u contact opnemen met onze Klantendienst op 02 518 00 00 (onze lijnen zijn geopend van ma-vrij 9.00 u.- 20.00 u. / za 9.00 u. – 14.00 u.).
Uw MeDirect team
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Re: Medirect niet toegankelijk
Ongelukkige timing inderdaad... Denk dat er juist nu veel mensen staan taan te schijven om zo'n nieuwe fidelity rekening te openen. 

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Dat zou pas ongelukkige timing zijn. Had je die eergisteren geopend ( en geld op gestort natuurlijk) dan kreeg je 3 maanden eerder je intrest.miljonairtje schreef: ↑2 januari 2019, 12:26 Ongelukkige timing inderdaad... Denk dat er juist nu veel mensen staan taan te schijven om zo'n nieuwe fidelity rekening te openen.![]()
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
-
- Full Member
- Contacteer:
"Eergisteren geopend"?
Ik probeer er sinds 18 december klant te worden maar hoor er niks meer van.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het gaat in deze topic over mensen die niet kunnen inloggen, dus die zijn per definitie al klant. Voor klanten is zo'n rekening openen 10 seconden werk.nestor1970 schreef: ↑2 januari 2019, 13:09 "Eergisteren geopend"?
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 2 januari 2019, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Klopt, openen van rekeningen bij Medirect als bestaande klant verloopt heel vlot. Eerder al zo'n Fidelity geopend op 2 minuten. Het inloggen vandaag echter was heel traag en dan op het moment dat de sms moest komen, de error message. Net opnieuw geprobeerd en geen problemen deze keer bij het inloggen.
Bent ge al klant , nieuwe klant in wording ?nestor1970 schreef: ↑2 januari 2019, 13:09 "Eergisteren geopend"?
Kan toch niet zo moeilijk zijn alles staat mooi beschreven , ontbreekt er iets gaat het niet lukken.
https://www.medirect.be/nl-be wordt klant.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Wanneer ik bekijk wat er nog moet gebeuren blijkt de 1 euro die ik naar mijn rekeningnr heb overgeschreven op 18/12 ergens in niemandsland rond te zweven.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Niet bepaald. Wanneer de getrouwheidspremie binnen is sluit je ze gewoon af en is de rente ook binnen.CarpeNoctem schreef: ↑2 januari 2019, 13:00Dat zou pas ongelukkige timing zijn. Had je die eergisteren geopend ( en geld op gestort natuurlijk) dan kreeg je 3 maanden eerder je intrest.miljonairtje schreef: ↑2 januari 2019, 12:26 Ongelukkige timing inderdaad... Denk dat er juist nu veel mensen staan taan te schijven om zo'n nieuwe fidelity rekening te openen.![]()

Ook een fidelity rekening willen openen maar geraak niet op de site.
Niettegenstaande nieuw klantennummer ontvangen en wachtwoord
heringesteld krijg ik melding 'kan voorlopig niet op site gelieve later
te proberen of bel klantendienst'
Dit heb ik tevergeefs gedaan tot 2 maal toe 45 minuten aan het
lijntje gehouden zonder enige medewerker te kunnen spreken.
Dan maar mail gestuurd op 23 december en 31 december.
Zonder respons.
Gelukkig heb ik daar niks staan. Ik zou er niet meer aan kunnen.
Heb dan maar gekozen voor Santander met 0.80%.
Direct spaarrekening kunnen openen + storten valuta +1dag.
Inloggen gaat vlot.
Niettegenstaande nieuw klantennummer ontvangen en wachtwoord
heringesteld krijg ik melding 'kan voorlopig niet op site gelieve later
te proberen of bel klantendienst'
Dit heb ik tevergeefs gedaan tot 2 maal toe 45 minuten aan het
lijntje gehouden zonder enige medewerker te kunnen spreken.
Dan maar mail gestuurd op 23 december en 31 december.
Zonder respons.
Gelukkig heb ik daar niks staan. Ik zou er niet meer aan kunnen.
Heb dan maar gekozen voor Santander met 0.80%.
Direct spaarrekening kunnen openen + storten valuta +1dag.
Inloggen gaat vlot.
probeer al 10 dagen helpdesk te bereiken, zowel per telefoon als email (3x).
Heb een automatisch antwoord gekregen dat het druk is op hun dienst.
Daar is percies niemand.
Ben login gegevens vergeten.
Heb een automatisch antwoord gekregen dat het druk is op hun dienst.
Daar is percies niemand.
Ben login gegevens vergeten.
Slachtoffer van hun eigen succes ofwel in vakantiemodus.
dat is toch niet normaal.
Mailtje naar Fsma gestuurd.
Mailtje naar Fsma gestuurd.
Meteen de hoofdreden waarom ik een bakstenen kantoor prefereer waar ik te voet eens kan naartoe stappen om te vragen wat er scheelt.
Is mij de 0,3% (of whatever) verschil in intrest waard en je kan ineens je gratis druivelaar vragen.
Is mij de 0,3% (of whatever) verschil in intrest waard en je kan ineens je gratis druivelaar vragen.
Wat mij betreft, gisteren geen inlogproblemen gehad en het nodige kunnen doen