medirect
medirect
Wat een ellende om een rekening te openen bij MEDIRECT.
Rot - slechte communicatie zowel telefonisch als via e-mail.
Alles duurd een eeuwigheid.
Dit wekt niet veel vertrouwen
Dan is money-you een voorbeeldbank , hoe het wel moet !!!!
Rot - slechte communicatie zowel telefonisch als via e-mail.
Alles duurd een eeuwigheid.
Dit wekt niet veel vertrouwen
Dan is money-you een voorbeeldbank , hoe het wel moet !!!!
Re: medirect
Ik heb nochtans verleden maand geen problemen gekend bij medirect. Misschien hebben ze nu meer klanten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Het houdt wel wat meer in dan normaal (oa twee cijfers van de pincode te geven bij inloggen, ipv de pincode zelf...), maar het is niet onoverkomelijk. Zeker geen reden om het niet te doen.
Ik kreeg vandaag een telefoontje: "meneer u mag niet vergeten een bedrag te storten op de door u geopende termijnrekening vooraleer wij die kunnen activeren." "Hoezo, ik heb dat al twee weken geleden gedaan; ik heb ondertussen mijn activatielogin per post gekregen en als ik inlog zie ik dat bedrag netjes op de rekening staan." "Ah... ok ..."
Boezemt niet echt veel vertrouwen in - gelukkig gaat het maar om een beperkt bedrag, maar toch
Boezemt niet echt veel vertrouwen in - gelukkig gaat het maar om een beperkt bedrag, maar toch
In mijn toegekend nummer hebben ze gewoonweg een nummertje vergeten
Triest!
Een vraagje: klopt het dat je bij MeDirect geen rekening kan openen op twee namen (man en vrouw)?
klopt, wij hebben ook 2 aparte rekeningen moeten openen.landethk schreef:Een vraagje: klopt het dat je bij MeDirect geen rekening kan openen op twee namen (man en vrouw)?
op zich toch geen probleem ?
Bij mij geen probleem geweest. Heb nu onder termijnrekeningen eentje op 1 jaar en eentje op 2 jaar.Hyakari schreef:Ik kreeg vandaag een telefoontje: "meneer u mag niet vergeten een bedrag te storten op de door u geopende termijnrekening vooraleer wij die kunnen activeren." "Hoezo, ik heb dat al twee weken geleden gedaan; ik heb ondertussen mijn activatielogin per post gekregen en als ik inlog zie ik dat bedrag netjes op de rekening staan." "Ah... ok ..."
Inloggen gaat ook zeer vlot als je het enkele keren hebt gedaan. De site werkt wel niet met Chrome, heb mijn oude vertrouwde Firefox van stal moeten halen...
Heeft iemand een voorspelling omtrent hun termijnrentes? Binnenkort dalen ze weer dus nu snel zijn, of toch maar wat wachten tot een stijging in de zomer? Ze wachten waarschijnlijk zelf nog even af om te zien hoeveel succes ze hebben sinds de renteverhoging.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Kan medirect de ME3 spaarrekening plots van rente veranderen? Want eigenlijk ben je dan mooi gezien. Je kan immers niet weg (minstens 3 maanden wachten).
Wat is er eigenlijk interessanter.
Laat ons er even van uit gaan dat we 1000 euro storten voor 1 jaar. Neem je dan beter een ME3 spaarrekening of een termijnrekening?
Uiteraard zal dat bedrag iets hoger liggen en dacht ik zelf aan 2 jaar.
Laat ons er even van uit gaan dat we 1000 euro storten voor 1 jaar. Neem je dan beter een ME3 spaarrekening of een termijnrekening?
Uiteraard zal dat bedrag iets hoger liggen en dacht ik zelf aan 2 jaar.
Geef misschien eerst jouw definitie van het uitvergrote woord ...Kevva schreef:Wat is er eigenlijk interessanter...
.
Pas daarna kan er op een zinnige manier gereageerd worden
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
@Kevva:
Verschillen tussen een spaarrekening en een termijnrekening:
Verschillen tussen een spaarrekening en een termijnrekening:
- een termijnrekening geeft netto gewoonlijk een hogere rente, afhankelijk van de looptijd;
- de rente op een termijnrekening staat vast, die van een spaarrekening kan te allen tijde wijzigen;
- bij een termijnrekening staat je geld gedurende de looptijd vast, bij een spaarrekening kun je het altijd opvragen.
Een hogere rente is sowieso al belangrijk, verder vind ik het belangrijk dat het geld gegarandeerd blijft.Yaris schreef:@Kevva:
Verschillen tussen een spaarrekening en een termijnrekening:Wij kennen jouw wensen en plannen niet, dus aan jouw de keuze.
- een termijnrekening geeft netto gewoonlijk een hogere rente, afhankelijk van de looptijd;
- de rente op een termijnrekening staat vast, die van een spaarrekening kan te allen tijde wijzigen;
- bij een termijnrekening staat je geld gedurende de looptijd vast, bij een spaarrekening kun je het altijd opvragen.
Ik hoef het niet vroegtijdig af te halen opdat het maar om een miniem bedrag zou gaan dat ik 2 jaar laat staan.
Ik zou volgende week eens kijken voor de termijnrekening.
Als je zeker bent, teken dan liever vandaag in dan volgende week. Morgen gaat de ECB waarschijnlijk de rente verlagen en dat zal onvermijdelijk gevolgen hebben voor de rentes die de banken aan hun klanten geven.
Sowieso is het maar voor volgende week.