Meewind
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Meewind
Wat meer informatie hierover: www.meewind.nl
Als ambitieus energiefonds financiert Meewind de aanleg van windmolenparken. Inmiddels hebben vele particulieren, gemeenten en bedrijven een geweldige bijdrage geleverd. Vol trots kunnen we u melden dat die krachtenbundeling de aanzet heeft gegeven tot de versnelde participatie van Meewind in een nieuw windmolenpark op de Noordzee. De bouw hiervan is inmiddels gestart.
verwachte rendementen
De vooruitzichten voor windparken op zee zijn en blijven bijzonder gunstig. De subsidies die Europese overheden langdurig garanderen zorgen voor een solide financiële onderbouwing. Dat maakt participeren in Meewind tot een veilige investering met een geprognosticeerd rendement van 7 tot 10% gedurende de gehele looptijd (20 jaar).
meedoen met meewind
Ook u kunt hier de vruchten van plukken door samen met Meewind te investeren.
Iedere participatie vanaf € 1.000 is welkom.
Als ambitieus energiefonds financiert Meewind de aanleg van windmolenparken. Inmiddels hebben vele particulieren, gemeenten en bedrijven een geweldige bijdrage geleverd. Vol trots kunnen we u melden dat die krachtenbundeling de aanzet heeft gegeven tot de versnelde participatie van Meewind in een nieuw windmolenpark op de Noordzee. De bouw hiervan is inmiddels gestart.
verwachte rendementen
De vooruitzichten voor windparken op zee zijn en blijven bijzonder gunstig. De subsidies die Europese overheden langdurig garanderen zorgen voor een solide financiële onderbouwing. Dat maakt participeren in Meewind tot een veilige investering met een geprognosticeerd rendement van 7 tot 10% gedurende de gehele looptijd (20 jaar).
meedoen met meewind
Ook u kunt hier de vruchten van plukken door samen met Meewind te investeren.
Iedere participatie vanaf € 1.000 is welkom.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
marcbeyst
Ja, de site had ik ook al bekeken. Ik zal mijn vraag anders formuleren: heeft er iemand reeds concreet ervaring met 'Meewind'? iemand die er reeds aandelen (niet helemaal het juiste woord)van gekocht heeft?
De vraag ik ook hoe dit belast wordt, want het blijft een buitenlands inkomen...
-
windkracht
- Newbie

- Contacteer:
Meewind heeft ondertussen al een meerwaarde en een dividend uitbetaald,de vraag is hoe word dit belast 15% in Nederland
en 21 % in Belgie? is dit zo?... zo niet hoe dan wel?
en 21 % in Belgie? is dit zo?... zo niet hoe dan wel?
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
In een andere draadje heb ik onderstaande eerder al eens gepost. De meeste info telefonische gekregen via testaankoop invest.
Belasting is inderdaad zoals hierboven.... bij contact met meewind deed men hier een beetje losjes over.
Belasting is inderdaad zoals hierboven.... bij contact met meewind deed men hier een beetje losjes over.
Re: groene energie
Berichtdoor JulusCesar » 6 Maart 2012, 12:15
MEEWIND.nl ?
Ondertussen kreeg ik wat meer info over meewind.
-instap 3%
-kosten 1,2% op de nominale waarde;
Hierbij zul je belasting betalen in Nederland en op het dividend in nogmaals in België...
Het percentage opbrengst 7-10 % is een vooropgesteld percentage.....men is nog maar aan het opstarten.
Verder is het onduidelijk hoe dit financieel in elkaar zit gezien deze aandelen niet genoteerd zijn.
De investering is ook slecht is één project dat zichzelf nog moet bewijzen.![]()