Menu's bovenaan aangepast
Menu's bovenaan aangepast
we hebben de menu's bovenaan de site wat aangepast
het tweede submenu van vroeger is vervangen door een dropdown die verschijnt wanneer u er met de muis overgaat
ook wie rechstreeks klikt op sparen, lenen, betalen, verzekeren krijgt een nieuwe menu met keuzemogelijkheden
Is dit een verbetering? Laat het ons weten
het tweede submenu van vroeger is vervangen door een dropdown die verschijnt wanneer u er met de muis overgaat
ook wie rechstreeks klikt op sparen, lenen, betalen, verzekeren krijgt een nieuwe menu met keuzemogelijkheden
Is dit een verbetering? Laat het ons weten
Re: Menu's bovenaan aangepast
Prima, dit is DHTML niet?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Uw drop-down menu is niet altijd op de voorgrond (bv. de tekst op de homepage 'Waar brengt je geld het meeste op? ....' staat altijd on top), al kan dit aan mijn browser liggen (firefox3 op freebsd)
Tevens heb ik bedenkingen of dit wel goed gaat werken op die nieuwe generatie touch-screen gizmo's?
Delijn.be heeft een soortgelijk menu, maar lost dit op door het ook met een keyboard toegankelijk te maken.
Tevens heb ik bedenkingen of dit wel goed gaat werken op die nieuwe generatie touch-screen gizmo's?
Delijn.be heeft een soortgelijk menu, maar lost dit op door het ook met een keyboard toegankelijk te maken.
bedankt voor de tip
we hebben hier geen freebsd om te testen
is getest voor ie7 ie8 firefox opera chrome safari , windows en macOs
ie6 kijken we soms wel eens naar, maar ondersteunen we officieel niet meer.
werkt de dropdown menu op http://www.freebsd.org/" onclick="window.open(this.href);return false; bij jou ? dan kunnen we onze code verbeteren.
is dit alleen op de home? of ook op andere pagina's ?
we hebben hier geen freebsd om te testen
is getest voor ie7 ie8 firefox opera chrome safari , windows en macOs
ie6 kijken we soms wel eens naar, maar ondersteunen we officieel niet meer.
werkt de dropdown menu op http://www.freebsd.org/" onclick="window.open(this.href);return false; bij jou ? dan kunnen we onze code verbeteren.
wederom bedankt voor de tip, dit gaan we in de toekomst zeker implementeren.rutifruti schreef: Delijn.be heeft een soortgelijk menu, maar lost dit op door het ook met een keyboard toegankelijk te maken.
kloptBigBank schreef:Prima, dit is DHTML niet?
meer info : http://nl.wikipedia.org/wiki/DHTML" onclick="window.open(this.href);return false;
Het World Wide Web Consortium beschrijft DHTML als: Een term die door verschillende (browser-)producenten wordt gebruikt om een combinatie van HTML, stylesheets en scripts te beschrijven die het mogelijk maakt documenten te animeren.
en nog meer info
De menu maakt gebruik van Jquery javascript framework
http://nl.wikipedia.org/wiki/JQuery" onclick="window.open(this.href);return false;
(het is geen Ajax die menu! )
Ja, die andere werken wel goed.webmaster schreef:werkt de dropdown menu op http://www.freebsd.org/" onclick="window.open(this.href);return false; bij jou ? dan kunnen we onze code verbeteren.
Het menu vaar spaargids ziet er als volgt uit bij mij:
http://img830.imageshack.us/img830/4060/screencap.jpg
Zeer vreemd.
Mijn eerste idee zou zijn dat de div/ul/il waarin je de submenu-items plaatst een nogal hoge z-index heeft (z-index:9999999999999;
), maar dan lijkt het me vreemd dat hij het enkel bij mij zo weergeeft?
Ik vind het een grote verbetering. Mooi gedaan.
als de mensen die het vroeger beter vonden kunnen zeggen waarom... dan kunnen we daar ook rekening mee houden.
Het menu lijkt nu wel goed te werken bij mij. Kun je me vertellen wat je precies hebt aangepast? (altijd leuk om wetenwebmaster schreef:als de mensen die het vroeger beter vonden kunnen zeggen waarom... dan kunnen we daar ook rekening mee houden.

we hebben opnieuw wat aanpassingen gedaan (van jquery -> mootools)
zou geen verschil mogen maken, maar ik vermeld het hier toch voor het geval toch iemand iets merkt
zou geen verschil mogen maken, maar ik vermeld het hier toch voor het geval toch iemand iets merkt
Werkt handiger en intuïtiever !
Bedankt.
Bedankt.
Als ik met de muis over Sparen ga, krijg ik eerst "Spaarrekeningen" en daaronder "Kasbons en . . . ".
Dus het woord "Termijnrekeningen" is weggevallen, hoewel het hier zowel over termijnrekeningen als kasbons gaat.
Dit lijkt mij nogal onduidelijk over te komen, en zou vooral voor nieuwe bezoekers, die op zoek zijn naar termijnrekeningen, kunnen verwarrend zijn.
(of zou het kunnen dat dit alleen bij mij niet zichtbaar is ?)
Dus het woord "Termijnrekeningen" is weggevallen, hoewel het hier zowel over termijnrekeningen als kasbons gaat.
Dit lijkt mij nogal onduidelijk over te komen, en zou vooral voor nieuwe bezoekers, die op zoek zijn naar termijnrekeningen, kunnen verwarrend zijn.
(of zou het kunnen dat dit alleen bij mij niet zichtbaar is ?)
Ik zie het woord termijnrekening wel staan. Welke browser gebruik je?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Alee ! Ik ben hier blijkbaar weer een uitzondering.Vaganzza schreef:Ik zie het woord termijnrekening wel staan. Welke browser gebruik je?

Ik heb het daarjuist nog eens geprobeerd en het is nog steeds hetzelfde.
Nochtans werkt voor de rest alles perfect.
Ik ben maar een leek op computergebied maar ik neem aan dat je met "welke browser" het volgende bedoelt.
Ik gebruik Windows Internet Explorer - Windows XP.
Overigens is het voor mijzelf geen probleem, want ik wéét dat ik daar moet gaan zoeken voor termijnrekeningen.
Ik dacht alleen te kunnen helpen door erop te wijzen dat het niet duidelijk zou zijn voor nieuwe leden.
(in de veronderstelling, natuurlijk, dat dit bij de anderen ook niet zichtbaar was !)
hallo louise, wij zouden graag jouw probleem oplossen
vermoedelijk hebben nog mensen dit probleem die dit niet melden
kan je eens kijken bij de help van internet explorer welke versie je hebt
(ga naar help en dan 'over internet explorer' of 'about internet explorer'
vermoedelijk hebben nog mensen dit probleem die dit niet melden
kan je eens kijken bij de help van internet explorer welke versie je hebt
(ga naar help en dan 'over internet explorer' of 'about internet explorer'