Mifid profiel
TIP
Mifid profiel
hallo ,
klant bij Kbc aan het afbouwen profiel is alles kan.
nu effecten rekening geopend bij Argenta profiel is max 4.
vanwaar zo'n verschil.
lees Kbc wil alles slijten ?
lees Argenta zorgt voor bescherming zoals het hoort ?
dank bij voorbaat
klant bij Kbc aan het afbouwen profiel is alles kan.
nu effecten rekening geopend bij Argenta profiel is max 4.
vanwaar zo'n verschil.
lees Kbc wil alles slijten ?
lees Argenta zorgt voor bescherming zoals het hoort ?
dank bij voorbaat
Re: Mifid profiel
Ik moet terugdenken aan de beruchte Panorama reportage van een tijd geleden. De reporter, die zich wat van de domme hield, ging met een verborgen camera bij verschillende banken langs, op zoek naar een belegging.
In één bank vroeg men hem: hebt u ervaring met aandelen? De reporter antwoorde: helemaal niet, behalve met L&H toen ik al mijn geld ben kwijtgespeeld. Resultaat ? Een zeer dynamisch profiel, omdat hij zogezegd "ervaring" had met aandelen.
Bij een andere bank was het resultaat: zeer defensief, maar toen vroeg de bankbediende: kunt u deze vragen niet anders beantwoorden, anders mag ik u niets anders verkopen dan een spaarboekje.
Wat er uiteindelijk uit de die MiFID komt, is in belangrijke mate afhankelijk van diegene die "helpt" om de vragenlijst in te vullen. Door te "helpen" zal men te vaak bij een dynamisch profiel uitkomen.
In één bank vroeg men hem: hebt u ervaring met aandelen? De reporter antwoorde: helemaal niet, behalve met L&H toen ik al mijn geld ben kwijtgespeeld. Resultaat ? Een zeer dynamisch profiel, omdat hij zogezegd "ervaring" had met aandelen.
Bij een andere bank was het resultaat: zeer defensief, maar toen vroeg de bankbediende: kunt u deze vragen niet anders beantwoorden, anders mag ik u niets anders verkopen dan een spaarboekje.
Wat er uiteindelijk uit de die MiFID komt, is in belangrijke mate afhankelijk van diegene die "helpt" om de vragenlijst in te vullen. Door te "helpen" zal men te vaak bij een dynamisch profiel uitkomen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.