Mijn portefeuille
TIP
Re: Mijn portefeuille
Deze reactie plaats je beter op de www van "Mijn Portefeuille" zodat ze tenminste kunnen reageren!
Goh.Wat baat het?
Om er dan afgegooid te worden.En misschien nooit gepubliceerd te worden.
Iedereen kan die samenstelling van het Merclin fonds opzoeken.Hooguit 20 min. werk.Ik beveel het iedereen aan het te doen alvorens tot aankoop over te gaan.Natuurlijk zo iets is persoonlijk.Ik vind achtergestelde leningen aan banken waaronder het italiaanse unicredit gevaarlijk.Ik vind amerikaanse bankaandelen niet veilig,u misschien wel.
Wat ik hier nu in 5 zinnen doe, is eigenlijk het werk van die websites maar dan veel uitgebreider. Degelijke analyses,zodat je als belegger je een eigen mening kunt vormen.Een lijstje fondsen opmaken kan iedereen!
Iedereen kan die samenstelling van het Merclin fonds opzoeken.Hooguit 20 min. werk.Ik beveel het iedereen aan het te doen alvorens tot aankoop over te gaan.Natuurlijk zo iets is persoonlijk.Ik vind achtergestelde leningen aan banken waaronder het italiaanse unicredit gevaarlijk.Ik vind amerikaanse bankaandelen niet veilig,u misschien wel.
Wat ik hier nu in 5 zinnen doe, is eigenlijk het werk van die websites maar dan veel uitgebreider. Degelijke analyses,zodat je als belegger je een eigen mening kunt vormen.Een lijstje fondsen opmaken kan iedereen!
Iets afbreken is simpel.Divi schreef: ↑27 oktober 2020, 15:49 Goh.Wat baat het?
Nu nog wat is dan uw alternatief , of is het bij de plastronnekes langs gaan en u laten pluimen t.v. hunne bonus.
Estate Guru believer.
Wij hebben nog nooit iemand geblokkeerd. Wij zijn immers Spaargids niet/
Is bovenstaand bericht echt van Al Fonds of een nepaccount van een trol die in naam van Al Fonds schrijft? Want waarom gebruikt hij zijn oude account "Al Fonds" niet? Is die geblokkeerd?
Welkom aan de meester zelf,
Ik hoop dat je er zich bewust van bent dat er mensen zijn die zo een modelportefeuilles en lijstjes gewoon als een papegaai immiteren, zeker jonge beginners.Uw impact is groter dan u zich misschien voorstelt.Ik vizeer hier u nog het minst van beiden.Wat de "rustige belegger" doet kan helemaal niet door de beugel!!! Ik roep hier enkel op,laat je niet enkel en alleen leiden door websites waarvan je niet eens de achtergrond kent met mensen die onder een schuilnaam werken. Zoiets hoort in mijn mening niet thuis in de wereld van beleggen !!
Ik hoop dat je er zich bewust van bent dat er mensen zijn die zo een modelportefeuilles en lijstjes gewoon als een papegaai immiteren, zeker jonge beginners.Uw impact is groter dan u zich misschien voorstelt.Ik vizeer hier u nog het minst van beiden.Wat de "rustige belegger" doet kan helemaal niet door de beugel!!! Ik roep hier enkel op,laat je niet enkel en alleen leiden door websites waarvan je niet eens de achtergrond kent met mensen die onder een schuilnaam werken. Zoiets hoort in mijn mening niet thuis in de wereld van beleggen !!
@Divi: op Spaargids geven wij allemaal meningen en adviezen over beleggen onder een schuilnaam. Zijn die dan allemaal te wantrouwen?
Volledig met je eens.Maar dit is een forum.Geen professionele ogende website.Ik merk hier mensen op met een liefde voor beleggen en eerlijke en verstandige opmerkingen,die graag helpen.U kent ook die namen ook.Ik roep enkel op om zelf op onderzoek te gaan.
@Divi,
Als zelfs MeDirect erin mee gaat waarom zou een beginnende onervaren belegger er niet in geloven ?
Ik heb die mixer ook een 5tal jaren gehad voor de kinderen maar helaas zo goed als geen rendement.
Als zelfs MeDirect erin mee gaat waarom zou een beginnende onervaren belegger er niet in geloven ?
Ik heb die mixer ook een 5tal jaren gehad voor de kinderen maar helaas zo goed als geen rendement.
Laat Me Direct vertrekken uit Belgie en het zal rap afgelopen zijn met hun websites.Hun strijd tegen de "plastronnekes" (dat sommige mensen zo een verhaal geloven......)gaat direct een wapenstilstand worden.Neem nu bux-zero,net geland in Belgie.Een spotgoedkope broker via een app op uw smartphone is nu,op dit eigenste moment, op zoek naar beleggingswebsites waar ze een link mogen op plaatsen.Telkens een nieuwe klant binnenkomt via die link hangt er een mooie beloning aan vast (pakketje gratis aandelen).Gebeurd al volop in de ons omringende landen.......
Als het maar geld in laadje brengt... Meer moet dat niet (meer) zijn tegenwoordig! Maar ja iedereen doet het, dus kan je niet achterblijven natuurlijk.
Vroeger had je Frida Deceuninck met haar beleggingstips bij Rabobank. Niks nieuws onder de zon en zo zullen er nog wel zijn...
Als ik onder mijn Medirect (ingelogd) kijk en een "Beleggingsplan" wil opstarten, zie ik enkel deze drie opties:
https://www.medirect.be/nl-be/beleggingsplan
Voorheen stond hier de MijnKapitaal spullementen inderdaad, maar die waren eraf gehaald ten tijde van de eerste controverse dacht ik?
Dus zoals ik het nu zie heeft Medirect zich volledig teruggetrokken van die extern samengestelde beleggingsplannen (toch in naam en verwijzing)...
https://www.medirect.be/nl-be/beleggingsplan
Voorheen stond hier de MijnKapitaal spullementen inderdaad, maar die waren eraf gehaald ten tijde van de eerste controverse dacht ik?
Dus zoals ik het nu zie heeft Medirect zich volledig teruggetrokken van die extern samengestelde beleggingsplannen (toch in naam en verwijzing)...