Minimumvoorwaarden voor bankrelatie zonder (extra) kosten
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Minimumvoorwaarden voor bankrelatie zonder (extra) kosten
Het belastinggeld van die klanten heeft er wel voor gezorgd dat die banken nog bestaan na 2008.Dus ja een gratis zicht-en spaarrekening is het minste wat ze kunnen doen. Inkomsten halen ze al door ons spaargeld te gebruiken voor het geven van leningen.
Bij BNP Paribas Fortis zou je nu ook al moeten betalen voor enig beleggingsadvies.
Ocharme de mensen die daaraan niet kunnen ontsnappen.
Ocharme de mensen die daaraan niet kunnen ontsnappen.
Ook nog : banken gaan in hun manier van handelen enkel uit van hun eigen voordeel. Ik ook. Als je de regels kent, kan je ze gebruiken en soms een heel klein beetje misbruiken.
De bank is je vriendje niet. Het gaat puur over zaken doen. Niets meer, niets minder.
De bank is je vriendje niet. Het gaat puur over zaken doen. Niets meer, niets minder.
Ikzelf sluit rekeningen af die ik niet meer gebruik. Heb er zo de afgelopen jaren enkele afgesloten. ALs de bank opnieuw interessant wordt, open ik wel weer een nieuwe rekening. Maar ik ga geen rekeningen houden voor de toekomst.
Eigenlijk heb ik maar 1 rekening met voorwaarden. Bij VDK. Maar dat komt omdat ik daar een hypothecair krediet lopen heb. Al de rest (Moneyou, Rabobank, Keytrade, Argenta, Hello Bank) is zonder voorwaarden.
Moneyou: gebruik ik voor mijn onbestaand spaargeld
Rabobank: gift account voor zoon
Keytrade: mijn dagelijkse banking
Argenta: Pensioensparen en mastercard
Hello Bank: 10 verrichtingen per maand om 5 euro korting te krijgen op Mobile Viking abonnement.
VDK: loondomiciliering, betaling verzekeringen woning en hypothecaire lening.
Eigenlijk heb ik maar 1 rekening met voorwaarden. Bij VDK. Maar dat komt omdat ik daar een hypothecair krediet lopen heb. Al de rest (Moneyou, Rabobank, Keytrade, Argenta, Hello Bank) is zonder voorwaarden.
Moneyou: gebruik ik voor mijn onbestaand spaargeld
Rabobank: gift account voor zoon
Keytrade: mijn dagelijkse banking
Argenta: Pensioensparen en mastercard
Hello Bank: 10 verrichtingen per maand om 5 euro korting te krijgen op Mobile Viking abonnement.
VDK: loondomiciliering, betaling verzekeringen woning en hypothecaire lening.