Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Misleidende reclame bij Deutsche Bank

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
21 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
MacGSailor
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 okt 2008

Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door MacGSailor » 27 januari 2010, 03:25

In het laatste kwartaal van 2008 heb ik een spaar- en zichtrekening geopend bij deze bank. Dit werd mij toen voorgesteld als een db-max pakket, bestaande uit een db-E-account (zicht) en een db-IntensivPlus-account (spaar). Ik verkeerde al die tijd in de waan dat ik op mijn spaarrekening de hoogst mogelijke rente zou verwerven.
Nu blijkt een db-max pakket te bestaan uit een zichtrek. + een E-saving account een rente genererend van 2,5 % ipv 2,25 %. Waarschijnlijk heb ik dus al die tijd een te lage rente gekregen.
Toen ik begin deze maand op dit feit viel, stuurde ik een email naar hun clientendienst met de vraag om verduidelijking. GEEN REACTIE!!! Meer dan een week later herinnerde ik aan mijn vorige email. Slechts dagen later kreeg ik een email terug waarop ze zich vooral verschuilden achter een nonsensicaal antwoord dat ze mij telefonisch zouden gecontacteerd hebben. Ik reageerde daarop weeral met een email omdat hun antwoord nergens op slaat en ze niet eens de moeite schijnen te nemen om op een duidelijke vraag een duidelijk antwoord te geven.
Deze bank slaagt er gewoon niet in om behoorlijk te communiceren en rekent er blijkbaar vooral op dat een probleem doodzwijgen een oplossing is.
Wat staat mij nu verder te doen? Graag wat feedback en/of soortgelijke ervaringen met eventuele oplossingen.
Omhoog

Darts
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 05 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Darts
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door Darts » 27 januari 2010, 10:58

MacGSailor schreef:In het laatste kwartaal van 2008 heb ik een spaar- en zichtrekening geopend bij deze bank. Dit werd mij toen voorgesteld als een db-max pakket, bestaande uit een db-E-account (zicht) en een db-IntensivPlus-account (spaar). Ik verkeerde al die tijd in de waan dat ik op mijn spaarrekening de hoogst mogelijke rente zou verwerven.
Nu blijkt een db-max pakket te bestaan uit een zichtrek. + een E-saving account een rente genererend van 2,5 % ipv 2,25 %. Waarschijnlijk heb ik dus al die tijd een te lage rente gekregen.
Toen ik begin deze maand op dit feit viel, stuurde ik een email naar hun clientendienst met de vraag om verduidelijking. GEEN REACTIE!!! Meer dan een week later herinnerde ik aan mijn vorige email. Slechts dagen later kreeg ik een email terug waarop ze zich vooral verschuilden achter een nonsensicaal antwoord dat ze mij telefonisch zouden gecontacteerd hebben. Ik reageerde daarop weeral met een email omdat hun antwoord nergens op slaat en ze niet eens de moeite schijnen te nemen om op een duidelijke vraag een duidelijk antwoord te geven.
Deze bank slaagt er gewoon niet in om behoorlijk te communiceren en rekent er blijkbaar vooral op dat een probleem doodzwijgen een oplossing is.
Wat staat mij nu verder te doen? Graag wat feedback en/of soortgelijke ervaringen met eventuele oplossingen.
Ik heb ook in die periode een db-max pakket geopend.
Ivm met u mails, men antwoordt steeds telefonisch zodat u nooit een bewijs van hun antwoord op papier hebt en het dus nooit tegen hen zult kunnen gebruiken. Zijn gewoon slimme truken. Pas op, anderen doen net hetzelfde. U kunt er zelfs ook van leren, krijg je een vervelende mail, antwoord telefonisch, krijg je een vriendelijke mail, antwoord .... Als je een antwoord wilt ivm wat dan ook heb ik ondervonden dat het beter is te bellen naar de bank, probeer vriendelijk te blijven, men zal u wel antwoorden naar best vermogen.
Men heeft inderdaad een nieuwe rekening geopend, de E saving account, die een hogere rente geeft dan de db intensiv plus, dit is volgens mij louter om nieuwe klanten aan te trekken. Ikzelf heb op het moment dat de getrouwheidspremie ( periode nov 2009 ) verworven was, de db intensiv plus laten afsluiten en het saldo laten overboeken naar een nieuwe online geopende spaarrekening db E saving acount. Ik vind het ook vervelend al dat gedoe, maar wat doe je eraan.
Ik wil hen niet verdedigen, maar hou wel een gedeelte van mijn tegoeden bij de bank aan om volgende redenen;
- gratis mastercard ( ik heb geen visa )
- geen andere onnozele kosten, zelfs nog 1% op zichtrekening
- vrij hoge rente op spaarrekeningen in vergelijking tot de meeste banken.
Omhoog

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2413
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door Maarten » 27 januari 2010, 13:22

MacGSailor schreef:In het laatste kwartaal van 2008 heb ik een spaar- en zichtrekening geopend bij deze bank. Dit werd mij toen voorgesteld als een db-max pakket, bestaande uit een db-E-account (zicht) en een db-IntensivPlus-account (spaar). Ik verkeerde al die tijd in de waan dat ik op mijn spaarrekening de hoogst mogelijke rente zou verwerven.
Nu blijkt een db-max pakket te bestaan uit een zichtrek. + een E-saving account een rente genererend van 2,5 % ipv 2,25 %. Waarschijnlijk heb ik dus al die tijd een te lage rente gekregen.
Toen ik begin deze maand op dit feit viel, stuurde ik een email naar hun clientendienst met de vraag om verduidelijking. GEEN REACTIE!!! Meer dan een week later herinnerde ik aan mijn vorige email. Slechts dagen later kreeg ik een email terug waarop ze zich vooral verschuilden achter een nonsensicaal antwoord dat ze mij telefonisch zouden gecontacteerd hebben. Ik reageerde daarop weeral met een email omdat hun antwoord nergens op slaat en ze niet eens de moeite schijnen te nemen om op een duidelijke vraag een duidelijk antwoord te geven.
Deze bank slaagt er gewoon niet in om behoorlijk te communiceren en rekent er blijkbaar vooral op dat een probleem doodzwijgen een oplossing is.
Wat staat mij nu verder te doen? Graag wat feedback en/of soortgelijke ervaringen met eventuele oplossingen.
DB staat gekend voor zulke zaken. Als je spaart bij DB moet de bedriegelijke manier waarop ze met hun klanten omgaan, erbij nemen vrees ik.
Omhoog

Gebruikersavatar
guest2803
Hero Member
Hero Member
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 jan 2008
Contacteer:
Contacteer guest2803
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door guest2803 » 27 januari 2010, 13:51

Er zijn ergere banken waar je geen nieuwe beterrentende rekening kan openen als bestaande klant
Omhoog

MacGSailor
Newbie
Newbie
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 okt 2008

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door MacGSailor » 27 januari 2010, 16:52

Dat Deutsche bank niet de laagste rente uitkeert, daar ben ik het met U mee eens.
Mijn ongenoegen gaat over hun bedrieglijke/misleidende praktijk waarbij ze een produkt propageren en daarna de inhoud/aard van het product zonder enige kennisgeving wijzigen. Dit grenst m.i. aan het frauduleuze! Als U morgen een levensvezekeringscontract onderschrijft en uw verzekeraar zonder U te verwittigen het product met dezelfde naam tot een een autoverzekering omtovert, gaat U toch ook steigeren.
Intussen (vandaag) kreeg ik wel een email met een laconieke verwijzing naar het reglement.
Gezien ik omwille van "garantiefonds" en "bedrijfsvoorheffing" wel moet spreiden, blijf ik voorlopig (d.i. tot maximaal het jaareinde) bij DB... maar wel met zware tegenzin.
Omhoog

rob
VIP member
VIP member
Berichten: 1197
Lid geworden op: 05 jan 2008
Contacteer:
Contacteer rob
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door rob » 27 januari 2010, 17:09

Het zou me verwonderen dat u bij de creatie van de esaving account geen bericht hebt gekregen van DB, maar ik sluit dit niet uit.
Ik heb dit alleszins per post ontvangen en heb na de getrouwheidsperiode gewoon overgeschakeld.
Omhoog

Gebruikersavatar
guest2803
Hero Member
Hero Member
Berichten: 538
Lid geworden op: 19 jan 2008
Contacteer:
Contacteer guest2803
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door guest2803 » 27 januari 2010, 17:34

Toen ik mijn DB-m@x pakket opende bestond dat uit
- db e-account zichtrekening
- db Plus spaarrekening

Enkele weken later werd het pakket veranderd:
- db e-account zichtrekening
- db IntensivPlus spaarrekening

De recentste wijziging betrof:
- db e-account zichtrekening
- db e-savingsaccount spaarrekening

Ook ik heb na de getrouwheidsperiode gewoon overgeschakeld.
Op een moment stond ik dus met 4 rekeningen, maar heb er 2 van laten afsluiten. Ordnung muss sein :P
Omhoog

domino16

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door domino16 » 27 januari 2010, 18:11

Kan men bij de Deutsche Bank zelf via de site rekeningen afsluiten of moet men daarvoor naar het callcenter bellen ?
Laatst gewijzigd door domino16 op 27 januari 2010, 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog

Darts
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 05 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Darts
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door Darts » 27 januari 2010, 18:13

fdgroote schreef:Toen ik mijn DB-m@x pakket opende bestond dat uit
- db e-account zichtrekening
- db Plus spaarrekening

Enkele weken later werd het pakket veranderd:
- db e-account zichtrekening
- db IntensivPlus spaarrekening

De recentste wijziging betrof:
- db e-account zichtrekening
- db e-savingsaccount spaarrekening

Ook ik heb na de getrouwheidsperiode gewoon overgeschakeld.
Op een moment stond ik dus met 4 rekeningen, maar heb er 2 van laten afsluiten. Ordnung muss sein :P
Je moet wel telkens die getrouwheidsperiode afwachten vooraleer het nuttig is om over te schakelen.
Is in feite een beetje analoog met het toekennen van een aangroeipremie. Waar men vroeger extra kapitaal lokte door een aangroeipremie toe te kennen lanceert men nu op geregelde tijdstippen een spaarrekening met een iets groter rendement.
Overschakelen naar een andere bank uit onvrede kan men wel doen, maar men moet zich dan wel kunnen verbeteren.
Omhoog

Darts
Sr. Member
Sr. Member
Berichten: 353
Lid geworden op: 05 jan 2010
Contacteer:
Contacteer Darts
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door Darts » 27 januari 2010, 18:15

domino16 schreef:Kan men bij de Deutsche Bank zelf via de site rekeningen afsluiten of moet men daarvoor naar het callcenter bellen ?
Eens men online bankiert bij Deutsche Bank kan men online een nieuwe spaarrekening openen. Om oudere te laten afsluiten volstaat een telefoontje naar het callcenter.
Omhoog

domino16

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door domino16 » 27 januari 2010, 18:23

Darts schreef:
domino16 schreef:Kan men bij de Deutsche Bank zelf via de site rekeningen afsluiten of moet men daarvoor naar het callcenter bellen ?
Eens men online bankiert bij Deutsche Bank kan men online een nieuwe spaarrekening openen. Om oudere te laten afsluiten volstaat een telefoontje naar het callcenter.
Bedankt voor de info!
Mvg
Omhoog

domino16

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door domino16 » 28 januari 2010, 11:09

Beste Darts, ik lees hier boven dat je denkt dat een telefoontje naar een callcenter van een bank geen bewijs levert van een vraag/antwoord. Ik meen te weten dat in elk callcenter alle gesprekken en terecht vind ik worden opgenomen ( het wordt soms ook gezegd: voor uw veiligheid wordt dit gesprek opgenomen...).
Dit maar ter info.
Mvg
Omhoog

Gebruikersavatar
Nomad
Newbie
Newbie
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 dec 2007
Contacteer:
Contacteer Nomad
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door Nomad » 29 januari 2010, 11:06

domino16 schreef:Beste Darts, ik lees hier boven dat je denkt dat een telefoontje naar een callcenter van een bank geen bewijs levert van een vraag/antwoord. Ik meen te weten dat in elk callcenter alle gesprekken en terecht vind ik worden opgenomen ( het wordt soms ook gezegd: voor uw veiligheid wordt dit gesprek opgenomen...).
Dit maar ter info.
Mvg
Bij het bellen naar een callcenter krijg je meestal te horen dat het gesprek wordt opgenomen 'omwille van kwaliteitsredenen'. Ik dacht dat je net die boodschap krijgt omdat ze de opnames enkel mogen gebruiken bij het evalueren/verbeteren van hun telefonische dienstverlening en net niet om nadien te bewijzen wat er telefonisch gezegd is. Dat heeft met de privacy wetgeving te maken. Je mag volgens mij niet zomaar opnames van gesprekken maken en de inhoud van deze opnames dan gebruiken bij geschillen.


Trouwens, is het nieuwsbericht op Spaargids juist dat DB de rentes doet zakken op haar spaarrekeningen? Ik lees dat de E-spaar naar 1,90% + 0,40% zou gaan vanaf 01/02 en de IntensivPlus zelfs naar 1,35% + 0,30%. Ik vind er alleen nergens anders iets over terug (vreemd gezien rentedalingen meestal voor algemene consternatie zorgen op het forum ;)). Ook op de website van DB is er niets over terug te vinden. Kan iemand dit bevestigen?
Omhoog

perrush
Full Member
Full Member
Berichten: 160
Lid geworden op: 19 jun 2008
Contacteer:
Contacteer perrush
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door perrush » 29 januari 2010, 11:48

das een fikse renteverlaging ... en ik zit nog vast tot einde juli :'(
Omhoog

birten
Full Member
Full Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 27 jun 2008
Contacteer:
Contacteer birten
Verstuur privébericht

Re: Misleidende reclame bij Deutsche Bank

  • Citeer

Bericht door birten » 2 februari 2010, 19:53

Rentedaling klopt, log maar eens aan op de DB accounts... uiteraard gaan de commerciëlen van DB je niet 'adviseren' om te switchen van Intensiv Plus naar E-saving, die mogen dat gewoon niet, E-saving werd gecreëerd voor vers geld. Nu wordt iedereen die bij de lancering van die E-saving niet zelf de switch maakte (let wel : switchen = getrouwheid weg) nog eens extra in het zak gezakt door een forsere rentedaling vs. E-saving. Geef het nog enkele dagen en Rabobank zakt ook, die kunnen gewoon niet achter blijven.
Omhoog

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

21 berichten
  • 1
  • 2
  • Volgende

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy