Mobile app
Re: Mobile app
Ik had ook liever gehad dat de limiet bvb 250 euro zou zijn. Ik gebruik de app zeer vaak om mijn facturen van telefoon, gas enz te betalen. Is veel handiger dan via de full site. Alleen heb ik nu soms het probleem dat ik de limiet heb bereikt.
Sinds kort een ipad en vandaag de app eens geprobeerd.
Werkt goed, maar ik had echt graag het verloop van mijn fondsen kunnen raadplegen. Dat is, tenzij ik echt verkeerd zie, niet mogelijk?
Werkt goed, maar ik had echt graag het verloop van mijn fondsen kunnen raadplegen. Dat is, tenzij ik echt verkeerd zie, niet mogelijk?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Momenteel kan je de spaarrekeningen, de rentecalculator raadplegen en kleine betalingen/overschrijvingen uitvoeren. Het is wel de bedoeling dat we in een later stadium de mogelijkheden van de app zullen uitbreiden. We denken hierbij inderdaad aan het raadplegen van de effectenrekening met evolutie van de portefeuille en het raadplegen van de pensioenspaarrekening.
Nog nieuws ivm lancering van de Android app ?
Verstuurd van mijn HTC Desire S met Tapatalk
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
We zitten in de laatste testfase van de Android app, normaal gezien kunnen we de app lanceren binnen enkele weken. De exacte datum kennen we nu nog niet, maar we zullen hierover zeker een bericht uitsturen naar onze klanten.
Mooi zo :-)
Is er hier ondertussen al een concretere datum voor? Of een ruwe tijdspanne waarbinnen de app ongeveer beschikbaar zou komen?Rabobank.be schreef:We zitten in de laatste testfase van de Android app, normaal gezien kunnen we de app lanceren binnen enkele weken. De exacte datum kennen we nu nog niet, maar we zullen hierover zeker een bericht uitsturen naar onze klanten.
Alvast heel erg bedankt.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
We hebben nog steeds geen concrete datum ontvangen van onze ontwikkelaar. Wij wachten ook vol ongeduld ;-) Van zodra we de datum hebben, brengen we jullie op de hoogte!
Heb zo mijn twijfels, op de website van Rabobank.be is niets meer terug te vinden over de ontwikkeling van een mobiele applicatie voor de Androïd market. Vroeger stond er wel een melding en dat er aan gewerkt werd, denk ik toch.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
- Newbie
- Contacteer:
Ze zullen lering hebben getrokken dat je beter iets kan releasen dan er op voorhand reclame voor maken.
Bij een release vanuit het niets word er gereageerd met: YESH!
Een release die vooraf bekend is gemaakt met: Pfff eindelijk, ze hebben hun tijd genomen.

Bij een release vanuit het niets word er gereageerd met: YESH!
Een release die vooraf bekend is gemaakt met: Pfff eindelijk, ze hebben hun tijd genomen.

In de meest recente versie van Rabo Magazine staat nochtans dat er "binnenkort" een Android versie beschikbaar is.
8 maanden is wel heel lang voor het ontwikkelen van een applicatie...
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
De Rabo Mobile App voor Android is eindelijk beschikbaar via Google Play en kan er gratis gedownload worden voor smartphones die op Android draaien. U zoekt de app best op door 'Rabobank.be' als zoekterm in te vullen.
Meer informatie is eveneens beschikbaar op de Rabo Mobile pagina's van Rabobank.be.
Het heeft lang geduurd vooraleer de app klaar was. Een stuk langer dan eerst werd aangekondigd en dan we gehoopt hadden.
We willen ons dan ook graag verontschuldigen aan al diegenen die al een tijd op deze app zaten te wachten. Een welgemeende sorry! Bedankt voor jullie geduld en we hopen dat de app u een handige aanvulling biedt op de bestaande toepassingen.
Meer informatie is eveneens beschikbaar op de Rabo Mobile pagina's van Rabobank.be.
Het heeft lang geduurd vooraleer de app klaar was. Een stuk langer dan eerst werd aangekondigd en dan we gehoopt hadden.
We willen ons dan ook graag verontschuldigen aan al diegenen die al een tijd op deze app zaten te wachten. Een welgemeende sorry! Bedankt voor jullie geduld en we hopen dat de app u een handige aanvulling biedt op de bestaande toepassingen.
Hoera!
Het was inderdaad lang wachten, maar dan zou ik wel verwachten dat de applicatie nog zou werken ook.
Iedere keer ik de Rabo mobile app open crasht het op mijn Galaxy S2, ondanks het feit dat het volgens de app store wel compatibel zou moeten zijn met mijn versie van Android.
Ik zou persoonlijk op zoek gaan naar een nieuwe developer, want ondanks vertraging er nog niet in slagen om de applicatie werkende te krijgen op een toestel dat toch wel redelijk veel verkocht is dan heb ik toch wel mijn bedenking over zijn of haar competenties.
Iedere keer ik de Rabo mobile app open crasht het op mijn Galaxy S2, ondanks het feit dat het volgens de app store wel compatibel zou moeten zijn met mijn versie van Android.
Ik zou persoonlijk op zoek gaan naar een nieuwe developer, want ondanks vertraging er nog niet in slagen om de applicatie werkende te krijgen op een toestel dat toch wel redelijk veel verkocht is dan heb ik toch wel mijn bedenking over zijn of haar competenties.