Mohawk inc
TIP
Mohawk inc
Hoi,
Iemand die ook mohawk in zijn port heeft?
Ik heb begin dit jaar gekocht, vooral omdat de winst altijd goed is in verhouding met de omzet. Stijgt geleidelijk in waarde. Nadeel geen dividend en wisselkoers risico door de dollar.
Is de marktleider in vloerbekleding en investeert heel veel in west vlaanderen. Unilin en ivc zitten in hun groep.
Iemand die ook mohawk in zijn port heeft?
Ik heb begin dit jaar gekocht, vooral omdat de winst altijd goed is in verhouding met de omzet. Stijgt geleidelijk in waarde. Nadeel geen dividend en wisselkoers risico door de dollar.
Is de marktleider in vloerbekleding en investeert heel veel in west vlaanderen. Unilin en ivc zitten in hun groep.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Mohawk inc
Hebben ze al geprobeerd. Prijs zal nog beetje moeten zakken denk ik
ofwel de andere aandelen van lonestar
-
anonymous9
Inderdaad. Maar ondertussen staat Balta inderdaad goedkoper (qua koers) en beter (balans-gewijs) voor. Ze zullen wel een poginkje wagen, aangezien Mohawk allergisch is van dividenden betalen, dus ze moeten 'iets' doen met hunne cash 
Zoveel mogelijk in west vlaanderen investeren
lijkt mij het beste. Ze zullen waarschijnlijk balta willen overnemen, is nog een gat in hun producten. Maar zou aan andere kant jammer zijn dat bijna alle grote west vlaamse bedrijven in hun handen vallen.
-
anonymous9
Eerlijk; liever zo dan ten onder gaan aan concurrentie die schaalvoordelen kan uitbuiten.
ook ingestapt in balta voor de lange termijn
ook nog mijn deel in mohawk en X-fab vergroot