Mondi plc
TIP
-
anonymous10
Mondi plc
Een wereldspeler in verpakking en papier, genoteerd op de London en Johannesburg Stock Exchange. Drie productlijnen : papier- en consumenten verpakking en fijn papier. Ze willen voorloper zijn in het eco verhaal van de verpakking.
Een dividend van 4,5%, die al 10 jaar stijgt.
De wpa is de laatste 10 jaar x 5 en het aantal noteert aan een k/w van 9. De laatste 5 jaar stijgt de wpa sneller dan de koers van het aandeel.
Van de dertien analisten die dit aandeel volgen willen er 6 kopen, 6 bijkopen en 1 on hold.
Ik heb het aandeel niet in mijn bezit, maar ik zal het zekers 'on of these days/months' kopen.
Een dividend van 4,5%, die al 10 jaar stijgt.
De wpa is de laatste 10 jaar x 5 en het aantal noteert aan een k/w van 9. De laatste 5 jaar stijgt de wpa sneller dan de koers van het aandeel.
Van de dertien analisten die dit aandeel volgen willen er 6 kopen, 6 bijkopen en 1 on hold.
Ik heb het aandeel niet in mijn bezit, maar ik zal het zekers 'on of these days/months' kopen.
-
anonymous10
Re: Mondi plc
Gekocht.
Mondi plc heeft in het 1e halfjaar sterk gepresteerd bij een gelijke omzet.
De EPS steeg met 32% naar 95,8 GBp en versloeg daarmee de consensus van de analysten.
Desalniettemin is het aandeel de laatste week zwaar teruggevallen omdat de Ceo een zwakkere 2e helft verwacht. De prijzen van papier zijn momenteel lager dan de 1e jaarhelft.
Een EPS voor het ganse jaar wordt geschat op 170 GBp (tov 189 vorig jaar).
Al bij al blijft Mondi plc toch vrij goedkoop genoteerd aan een wpa van 9 en 5% bruto dividend.
Mondi plc heeft in het 1e halfjaar sterk gepresteerd bij een gelijke omzet.
De EPS steeg met 32% naar 95,8 GBp en versloeg daarmee de consensus van de analysten.
Desalniettemin is het aandeel de laatste week zwaar teruggevallen omdat de Ceo een zwakkere 2e helft verwacht. De prijzen van papier zijn momenteel lager dan de 1e jaarhelft.
Een EPS voor het ganse jaar wordt geschat op 170 GBp (tov 189 vorig jaar).
Al bij al blijft Mondi plc toch vrij goedkoop genoteerd aan een wpa van 9 en 5% bruto dividend.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.