Moneyou -geen toegang meer - nieuw paswoord
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Moneyou -geen toegang meer - nieuw paswoord
Ik heb een paar maanden geleden een spaarrekening geopend bij Moneyou. Aan de hand van mijn geheime codes heb ik achteraf mijn 2 eerste stortingen kunnen controleren.
Een paar weken later kreeg ik geen toegang meer met mijn eerder gebruikt en zelfgekozen wachtwoord, terwijl ik er zeker van was dat mijn ingevoerd wachtwoord klopte !!
Intussen heb ik wel weer toegang met een nieuw gekozen wachtwoord.
Mijn dochter die in't buitenland woont heeft hetzelfde probleem ondervonden bij Moneyou. Zij heeft al enkele keren een nieuw paswoord moeten aanmaken... Door de lange wachttijden aan de telefoon en soms gebrekkige internetverbinding kan zij vandaar moeilijk communiceren met de Helpdesk van Moneyou. Na enkele contacten en mislukte pogingen om weer toegang te krijgen tot haar geopende spaarrekening geeft zij het op en wenst niet langer nog gebruik te maken van Moneyou.
Een paar weken later kreeg ik geen toegang meer met mijn eerder gebruikt en zelfgekozen wachtwoord, terwijl ik er zeker van was dat mijn ingevoerd wachtwoord klopte !!
Intussen heb ik wel weer toegang met een nieuw gekozen wachtwoord.
Mijn dochter die in't buitenland woont heeft hetzelfde probleem ondervonden bij Moneyou. Zij heeft al enkele keren een nieuw paswoord moeten aanmaken... Door de lange wachttijden aan de telefoon en soms gebrekkige internetverbinding kan zij vandaar moeilijk communiceren met de Helpdesk van Moneyou. Na enkele contacten en mislukte pogingen om weer toegang te krijgen tot haar geopende spaarrekening geeft zij het op en wenst niet langer nog gebruik te maken van Moneyou.
Re: Moneyou
Heb alvast nooit een probleem gehad met een eigen gekozen login naam en paswoord, veel problemen met paswoorden zijn het gevolg van het door elkaar gebruiken van hoofd en undercast letters. Ben wel bij MoneYou vanaf wanneer ze zijn opgestart.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Moneyou -geen toegang meer - nieuw paswoord
Zijn die problemen met telenet (sms code) al opgelost?
Voorlopig stort ik geen spaargeld meer op mijn spaarrekening.
Voorlopig stort ik geen spaargeld meer op mijn spaarrekening.
Heb hetzelfde voorgehad. Is nu opgelost.
Ik heb sinds gisteren geen toegang meer tot mijn rekening. Ik krijg de melding 'Uw abonnement is geblokkeerd'.
Geen idee hoe dit mogelijk is, vrijdag kon ik nog probleemloos inloggen en vanaf gisteren de eerste poging en alle pogingen nadien krijg ik dezelfde melding. Hopelijk laat de klantendienst van Moneyou niet te lang op zich wachten.
Geen idee hoe dit mogelijk is, vrijdag kon ik nog probleemloos inloggen en vanaf gisteren de eerste poging en alle pogingen nadien krijg ik dezelfde melding. Hopelijk laat de klantendienst van Moneyou niet te lang op zich wachten.
staat nog allemaal in de kinderschoentjes blijkbaar die online rekeningen.
Ik vraag me af of diegenen met inlogproblemen, niet per toeval op de Nederlandse bladzijde van Moneyou zijn terechtgekomen
Er is wel een verschil in layout tussen de twee websites (Nederlandse en Belgische) maar niet iedereen heeft daar natuurlijk oog voor.
Bovendien had ik verleden jaar - bij de start van mijn rekening aldaar- identieke problemen bij NIBC. Om je mateloos te ergeren, wetende dat je geen foute gegevens invoert
Naderhand bleek dat ik telkens, onterecht dus, op de Nederlandse blz terechtkwam. Daarenboven is er bij NIBC geen enkel verschil in de layout van de twee websites (Nl en Be). Ik stelde toen de vraag aan NIBC op Spaargids.be en ze wisten er ook geen raad mee, tot ikzelf ontdekte wat er juist misliep...
Dus jongens en meisjes; misschien even checken of jullie wel goed terechtgekomen zijn; Nl of Be
Er is wel een verschil in layout tussen de twee websites (Nederlandse en Belgische) maar niet iedereen heeft daar natuurlijk oog voor.
Bovendien had ik verleden jaar - bij de start van mijn rekening aldaar- identieke problemen bij NIBC. Om je mateloos te ergeren, wetende dat je geen foute gegevens invoert
Naderhand bleek dat ik telkens, onterecht dus, op de Nederlandse blz terechtkwam. Daarenboven is er bij NIBC geen enkel verschil in de layout van de twee websites (Nl en Be). Ik stelde toen de vraag aan NIBC op Spaargids.be en ze wisten er ook geen raad mee, tot ikzelf ontdekte wat er juist misliep...
Dus jongens en meisjes; misschien even checken of jullie wel goed terechtgekomen zijn; Nl of Be
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Na 25 minuten bij de klantendienst binnengeraakt, mijn rekening is terug in orde.
Ze konden me ook niet verklaren waarom mijn rekening geblokkeerd was. Ik heb effectief ingelogd op de Belgische site en ik heb niet 1 maal een foutief paswoord ingevuld. Ach ja, het werkt nu terug, hopelijk blijft het zo.
Ze konden me ook niet verklaren waarom mijn rekening geblokkeerd was. Ik heb effectief ingelogd op de Belgische site en ik heb niet 1 maal een foutief paswoord ingevuld. Ach ja, het werkt nu terug, hopelijk blijft het zo.
Die dingen zijn toch volstrekt normaal bij moneyou? Dingen die fout gaan, waarvan moneyou zelf niet weet hoe het komt, vervolgens weer rechtgezet worden en vooral nadien geen uitleg over geven wordt... niet van wakker liggen 
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Ik vind het nogal sterk dat wanneer hier iemand zijn beklag komt doen over het geklungel bij een bank, er iemand opspringt met de mededeling dat bij hem/haar er geen probleem was
Met de insinuatie dat het hier om een hersenspinsel van een verzuurde zagevent gaat. Of wat is anders de bedoeling? Gaan we allemaal komen posten wanneer een transactie bij een bank probleemloos is verlopen? Bij moneyou zou het alvast een besparing van bandbreedte betekenen heb ik de indruk.
Precies of die mensen komen hier iets uit hun duim zuigen. Get a life, als uw overschrijving gelukt is wees happy en ga desnoods een feestje bouwen, maar daar dient dit forum niet voor me dunkt.
Met de insinuatie dat het hier om een hersenspinsel van een verzuurde zagevent gaat. Of wat is anders de bedoeling? Gaan we allemaal komen posten wanneer een transactie bij een bank probleemloos is verlopen? Bij moneyou zou het alvast een besparing van bandbreedte betekenen heb ik de indruk.
Precies of die mensen komen hier iets uit hun duim zuigen. Get a life, als uw overschrijving gelukt is wees happy en ga desnoods een feestje bouwen, maar daar dient dit forum niet voor me dunkt.
Heb al jaren internetspaarrekening bij Rabo en sinds enige tijd ook bij NIBC.
Nog nooit enig probleem gehad, integendeel zeer correct, zeer snelle transacties
Dat er ernstige problemen zijn bij Mon@you is stilaan wel duidelijk maar je mag
volgens mij niet veralgemenen. Ikzelf ben zeer tevreden over het internetspaarsysteem.
Nog nooit enig probleem gehad, integendeel zeer correct, zeer snelle transacties
Dat er ernstige problemen zijn bij Mon@you is stilaan wel duidelijk maar je mag
volgens mij niet veralgemenen. Ikzelf ben zeer tevreden over het internetspaarsysteem.
Ga akkoord met Yaris, bovendien ligt de oorzaak dikwijls van de nieuwe klant zelf onbekend met het systeem van de tegenrekening. Bij mij verliep alles vlot, binnen de 48 uur maar ik had dan ook niet gewacht tot januari.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Ja en?
Is de conclusie dan dat al die klachten afkomstig zijn van ongeletterde leugenaars ipv professionele rekeningopeners?
En wat doet u besluiten dat ik mijn rekening na Jan 2013 geopend heb? En wat doet dat ertoe trouwens?
Is de conclusie dan dat al die klachten afkomstig zijn van ongeletterde leugenaars ipv professionele rekeningopeners?
En wat doet u besluiten dat ik mijn rekening na Jan 2013 geopend heb? En wat doet dat ertoe trouwens?
Niet echt geruststellend als een bank zelf niet weet waar hun systeem faalt !Maarten schreef:Na 25 minuten bij de klantendienst binnengeraakt, mijn rekening is terug in orde.
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
Opvallend hoeveel "krediet" men die nieuwe bankjes geeft (enfin, het zijn eigenlijk geen banken). Als men bij KBC, BNP of Keytrade een dag moet wachten is het kot te klein, maar anderzijds is men toch o zo vergevingsgezind naar de nieuwkomers,, ook al worden er zeer grote flaters begaan en zaken die bij een echte bank als zware fout zouden worden bestempeld.
Moraal van het verhaal: geef een procentje meer dan de anderen en je mag met de voeten rammelen van de klanten zoveel je wil.
Moraal van het verhaal: geef een procentje meer dan de anderen en je mag met de voeten rammelen van de klanten zoveel je wil.