Morningstar.be probleempje
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Morningstar.be probleempje
Ik probeer "Aberdeen Global Asia Pacific Equity E2" ofwel LU0498180339 toe te voegen aan mijn Morningstar.be portefeuille maar ik kan dit fonds niet terugvinden laat staan toevoegen. Bij Morningstar.nl komt het wel te voorschijn, maar daar heb ik geen portefeuille
Heeft er iemand hier een oplossing voor? Probleem waarschijnlijk omdat ik dit fonds via Rabo kocht...(alhoewel "Aberdeen Global - Asian Smaller Companies Fund A2" LU0231459107 wel lukt en die kocht ik ook bij Rabo). Alles overzetten naar een Morningstar.nl portefeuille heeft ook geen zin omdat ze daar dan mijn BNP-fondsen weer niet terugvinden
Heeft er iemand hier een oplossing voor? Probleem waarschijnlijk omdat ik dit fonds via Rabo kocht...(alhoewel "Aberdeen Global - Asian Smaller Companies Fund A2" LU0231459107 wel lukt en die kocht ik ook bij Rabo). Alles overzetten naar een Morningstar.nl portefeuille heeft ook geen zin omdat ze daar dan mijn BNP-fondsen weer niet terugvinden
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Morningstar.be probleempje
Zelfde probleem met Aberdeen Latin America Equity E2. Morningstar.be noch .nl kennen deze...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.