Morningstar - Grafiek Lange termijn niet meer weergegeven ?
TIP
Morningstar - Grafiek Lange termijn niet meer weergegeven ?
Op Morningstar heb ik een portefeuille aangemaakt om alles af en toe te volgen.
Bij Lange Termijn had je een grafiek die dmv balken en lijnen je winst/verlies weergaf, dit per maand of over meerdere jaren.
Maar sinds een kleine 2 weken krijg ik steeds de melding "No graph available", ongeacht op welke computer (thuis/werk) of tablet ik dit bekijk.
Hebben jullie dit ook voor, of heeft het met een instelling/software te maken ?
Bij Lange Termijn had je een grafiek die dmv balken en lijnen je winst/verlies weergaf, dit per maand of over meerdere jaren.
Maar sinds een kleine 2 weken krijg ik steeds de melding "No graph available", ongeacht op welke computer (thuis/werk) of tablet ik dit bekijk.
Hebben jullie dit ook voor, of heeft het met een instelling/software te maken ?
Re: Morningstar - Grafiek Lange termijn niet meer weergegeve
Hier is alles goed. Maar soms gebeurt het dat een fonds dat al lang bestaat, bij Morningstar ineens niet meer gekend is. Mogelijk wordt daardoor heel je grafiek niet meer weergegeven. Kijk in het overzicht of er geen fondsen in het grijs staan.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik heb het niet over de afzonderlijke fondsen, want dat werkt perfect.
Het gaat over je portefeuille, om daar de evolutie op lange termijn van te zien. En niet alleen in tabelvorm (onderaan), want dat werkt ook perfect. Maar ik bedoel de grafieken die daar boven staan.
Het gaat over je portefeuille, om daar de evolutie op lange termijn van te zien. En niet alleen in tabelvorm (onderaan), want dat werkt ook perfect. Maar ik bedoel de grafieken die daar boven staan.
Ja ja annetje, ik had je wel begrepen en ik blijf achter mijn antwoord staan.
Er staan geen fondsen in het grijs, dus daar kan het niet aan liggen. Mijn portefeuille is nog maar een 2 maanden oud, en bij "12 Maanden Voortschrijdend" staat een vinkje. Maar of ik dat nu weghaal of niet, maakt geen verschil uit.
Tot een kleine 2 weken terug kon ik naast de oranje balken ook een groene en blauwe lijn zien. En dat is nu allemaal weg.
Tot een kleine 2 weken terug kon ik naast de oranje balken ook een groene en blauwe lijn zien. En dat is nu allemaal weg.
Hier wordt de grafiek over meerdere jaren nog getoond, wanneer ik "12 Maanden Voortschrijdend" afvink.
Waarschijnlijk iets met je eigen browser of plugins... ?
Ik gebruik Chrome.
Carl
Waarschijnlijk iets met je eigen browser of plugins... ?
Ik gebruik Chrome.
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
@Carl, Wordt hij ook nog getoond wanneer "12 Maanden Voortschrijdend" aangevinkt is ?
Ik had als test mijn portefeuille opnieuw gemaakt met startdatum een jaar geleden. Maar waarschijnlijk net niet ver genoeg. Wanneer ik er nog 1 extra maand bij deed, kreeg ik de grafiek wel te zien wanneer "12 Maanden Voortschrijdend" uitgevinkt is. Wanneer het aangevinkt is, verwacht je de resultaten van elke maand te zien (zo was het toch tot 2 weken terug), maar die krijg ik niet meer te zien.
Ik gebruik Firefox (en hij is up-to-date, juist gecontroleerd), en op mijn tablet iets wat er standaard op stond van Samsung.
Ik had als test mijn portefeuille opnieuw gemaakt met startdatum een jaar geleden. Maar waarschijnlijk net niet ver genoeg. Wanneer ik er nog 1 extra maand bij deed, kreeg ik de grafiek wel te zien wanneer "12 Maanden Voortschrijdend" uitgevinkt is. Wanneer het aangevinkt is, verwacht je de resultaten van elke maand te zien (zo was het toch tot 2 weken terug), maar die krijg ik niet meer te zien.
Ik gebruik Firefox (en hij is up-to-date, juist gecontroleerd), en op mijn tablet iets wat er standaard op stond van Samsung.
Bij mij :
"12 Maanden Voortschrijdend" aan => 12 kalendermaanden
"12 Maanden Voortschrijdend" uit => laatste 10 jaar
Probeer je ook eens met Chrome ? Crosscompatibiliteit is vaak een lastige zaak...
Carl
"12 Maanden Voortschrijdend" aan => 12 kalendermaanden
"12 Maanden Voortschrijdend" uit => laatste 10 jaar
Probeer je ook eens met Chrome ? Crosscompatibiliteit is vaak een lastige zaak...
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Het moet aan een of andere software-update liggen die ik onlangs gedaan heb.
Getest met IE (stond hier nog op, maar gebruik ik niet) : zelfde resultaat, "no graph available".
Dan Chrome geïnstalleerd, en ook hier zelfde resultaat, "no graph available".
Bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik tenminste dat het nog werkt en hopelijk wel eens terug zichtbaar gaat komen
Getest met IE (stond hier nog op, maar gebruik ik niet) : zelfde resultaat, "no graph available".
Dan Chrome geïnstalleerd, en ook hier zelfde resultaat, "no graph available".
Bedankt voor jullie reacties. Nu weet ik tenminste dat het nog werkt en hopelijk wel eens terug zichtbaar gaat komen
Op het "12 maand voorschrijdend" overzicht ontbreken inderdaad de grafieken die het voortschrijdend rendement weergeven in groen en blauw.annetje schreef: Tot een kleine 2 weken terug kon ik naast de oranje balken ook een groene en blauwe lijn zien. En dat is nu allemaal weg.
Wanneer je dat afvinkt zie je die wel op het 10 jaar overzicht, tenminste indien je portefeuille minstens enkele jaren oud is.
Er is dus wel echt iets verkeerd bij MS.
Misschien is het al enkele dagen zo, maar vanmorgen merkte ik dat de grafieken terug in orde zijn.