Morningstar portefeuille probleem
TIP
- Higherdemon
- Jr. Member
- Contacteer:
Morningstar portefeuille probleem
Hallo,
Ik weet niet waar ik dit moet vragen maar here goes.
Ik heb een portefeuille dat ik via morningstar website beheer. Ik koop maandelijks voor x bedrag enkele fondsen aan. Ik heb dit ook zo ingegeven op die website. Maar dat blijkt niet te werken. Er komen geen bedragen bij in mijn portefeuille.
Via http://www.tijd.be" onclick="window.open(this.href);return false; beheer ik mijn portefeuille niet meer omdat niet alle fondsen daar gekend zijn.
Zou er nog iemand een website weten waar het goed is een portefeuille te beheren? (dus waar de koersen automatisch aangepast worden + als het kan automatische extra maandelijkse aankopen)
Bedankt!
Ik weet niet waar ik dit moet vragen maar here goes.
Ik heb een portefeuille dat ik via morningstar website beheer. Ik koop maandelijks voor x bedrag enkele fondsen aan. Ik heb dit ook zo ingegeven op die website. Maar dat blijkt niet te werken. Er komen geen bedragen bij in mijn portefeuille.
Via http://www.tijd.be" onclick="window.open(this.href);return false; beheer ik mijn portefeuille niet meer omdat niet alle fondsen daar gekend zijn.
Zou er nog iemand een website weten waar het goed is een portefeuille te beheren? (dus waar de koersen automatisch aangepast worden + als het kan automatische extra maandelijkse aankopen)
Bedankt!
Re: Morningstar portefeuille probleem
Als je bijkoopt van een fonds dan moet je de transactie inbrengen via "bewerken" !
Druk dan op " Voeg toe " en klaar is kees !!
Druk dan op " Voeg toe " en klaar is kees !!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Higherdemon
- Jr. Member
- Contacteer:
Ja dat klopt voor ad hoc aankopen maar als je bij bewerken zit heb je ook een tabblad 'Terugkerend' en daarover gaat het.
Je kan daar een fonds kiezen dat je al hebt en bvb maandelijks een bedrag voor aankopen.
Alleen het werkt niet bij mij.
Je kan daar een fonds kiezen dat je al hebt en bvb maandelijks een bedrag voor aankopen.
Alleen het werkt niet bij mij.
Ik gebruik die optie niet ! Het bedrag dat ik elke maand ( via de bank ) bij inbreng in een fonds is nooit hetzelfde ! Het schommelt er rond !
- Higherdemon
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik heb contact met de helpdesk van Morningstar gehad. Er gaat in mijn geval inderdaad iets verkeerd maar ze zijn bezig de oorzaak aan het zoeken. Snelle reactietijd van Morningstar overigens.