Morningstar portefeuilles ineens gewist
TIP
Re: Morningstar portefeuilles ineens gewist
hier ook alles ok 
Inderdaad, alles blijkt terug te werken...
Gisteren, in de late namiddag, ontving ik een mailtje terug van Morningstar met de vraag tot wat verdere info over welke Threadneedle-fondsen het juist ging. Nadat ik het fonds dat ik in port heb, tesamen met de Threadneedle-fondsen die door Yaris werden aangehaald, doorgaf, ontving ik deze morgen terug een mailtje van Morningstar dat aan het euvel werd verholpen en dat alles terug normaal zou functioneren... Snelle en accurate opvolging/oplossing van Morningstar...
Gisteren, in de late namiddag, ontving ik een mailtje terug van Morningstar met de vraag tot wat verdere info over welke Threadneedle-fondsen het juist ging. Nadat ik het fonds dat ik in port heb, tesamen met de Threadneedle-fondsen die door Yaris werden aangehaald, doorgaf, ontving ik deze morgen terug een mailtje van Morningstar dat aan het euvel werd verholpen en dat alles terug normaal zou functioneren... Snelle en accurate opvolging/oplossing van Morningstar...
bedankt TK14, good job
No thanks, kleine moeite en ieder op zijn beurt helpt elkaar al eens op dit forum... 
Pictet-Global Megatrend Selection-P EUR
Doet het ook niet meer.
Heb ze vorige week gemailed, direct reply dat ze het gingen bekijken, maar nog niet opgelost
Doet het ook niet meer.
Heb ze vorige week gemailed, direct reply dat ze het gingen bekijken, maar nog niet opgelost
Bij mij Pictet Timber. Het is al het derde fondshuis in een paar weken tijd waar Morningstar last mee heeft. Ik maak me er niet druk meer over. De winst- en verliescijfers worden nog juist weergegeven en voor mij is dat het belangrijkste.
Ze hebben het hersteld. Momenteel worden de koersen van al mijn fondsen weer goed weergegeven.
Mijn portefeuille is nu ribbedebie, nog iemand anders hetzelfde probleem ?
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
Hier geen probleem.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Hier ook alles ok !
Hier idem : niets verdwenen.
Misschien een tijdelijk probleem dat intussen opgelost is ?
Carl
Misschien een tijdelijk probleem dat intussen opgelost is ?
Carl
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
't Zal idd een tijdelijk probleem gewet zijn, want alles is terug zichtbaar
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
Mijn virtuele Morningstarportefeuille is opnieuw verdwenen.
Hoe zit het bij jullie?
Hoe zit het bij jullie?
Die van mij staat er nog. Niet panikeren, hij wordt wel teruggezet.
Nog altijd geen portefeuille