Morningstar X-ray benchmark
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Morningstar X-ray benchmark
Ik gebruik de Morningstar X-ray voor de verdeling van mijn asset allocaties van mijn complete portefeuille. Ik tracht zoveel mogelijk de Index te benaderen van de benchmark "Mixfondsen EURO offensief Wereldwijd". Echter sedert vorige week staan de Index compleet verkeerd ... (97% aandelen i.p.v. 74%, -20% voor cash, ...)
Ik mailde reeds naar morningstar maar daar snappen ze het probleem niet ...
Zijn er andere sites waar je een soortgelijke benchmark kan opzetten t.o.v. je portefeuille?
Ik mailde reeds naar morningstar maar daar snappen ze het probleem niet ...
Zijn er andere sites waar je een soortgelijke benchmark kan opzetten t.o.v. je portefeuille?
Re: Morningstar X-ray benchmark
Het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat de gemiddelde offensieve mixfondsbeheerder short gegaan is op kortetermijnobligaties he
Wellicht houd je beter je eigen verhouding van aandelen en obligaties aan. Blijkbaar voel je je wel goed bij zo'n 75%. Waarom veranderen
Voor de invulling van je aandelencompartiment (en van je obligatiecompartiment) kun je je wel laten leiden door die mixfondsen. Of ziet die samenstelling van die Morningstar -benchmark er ook raar uit?
Wellicht houd je beter je eigen verhouding van aandelen en obligaties aan. Blijkbaar voel je je wel goed bij zo'n 75%. Waarom veranderen
Voor de invulling van je aandelencompartiment (en van je obligatiecompartiment) kun je je wel laten leiden door die mixfondsen. Of ziet die samenstelling van die Morningstar -benchmark er ook raar uit?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Morningstar X-ray benchmark
De samenstelling van Europa/USA/Emerging markets is ook sterk gewijzigd. En het ergste is dat ze het na 3 mails nog steeds niet snappen.woete schreef: ↑30 december 2019, 20:36 Het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat de gemiddelde offensieve mixfondsbeheerder short gegaan is op kortetermijnobligaties he![]()
Wellicht houd je beter je eigen verhouding van aandelen en obligaties aan. Blijkbaar voel je je wel goed bij zo'n 75%. Waarom veranderen![]()