Multi deviezen zichtrekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Multi deviezen zichtrekening
Welk forumlid kan mij helpen, of heeft ervaring met....... een multideviezen zichtrekening.
Welke bank kan mij een goedkope multideviezen zichtrekening bezorgen. ( Minimum in EURO en USD )
Bieden bvb. Keytrade, Argenta en/of Rabobank dergelijke rekeningen aan ??
Welke bank kan mij een goedkope multideviezen zichtrekening bezorgen. ( Minimum in EURO en USD )
Bieden bvb. Keytrade, Argenta en/of Rabobank dergelijke rekeningen aan ??
Re: Multi deviezen zichtrekening
Deutsche Bank geeft automatisch een rekening in deviezen als je een aandeel koopt in dat zelfde devies. bvb £ of $ of CHF
Hierop worden dan eventueel de dividenden gestort. Deze kan je zelf naar een andere zichtrekening bijvoorbeeld één in euro overschrijven.
Mogelijks kan je op aanvraag ook dergelijke deviezenrekening openen zonder aandelen in dat devies te moeten kopen?
Hierop worden dan eventueel de dividenden gestort. Deze kan je zelf naar een andere zichtrekening bijvoorbeeld één in euro overschrijven.
Mogelijks kan je op aanvraag ook dergelijke deviezenrekening openen zonder aandelen in dat devies te moeten kopen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Multi deviezen zichtrekening
Geen eigen ervaring.
Ik weet wel dat DB en Citibank ze hebben voor hun termijnrekeningen in USD en AUD, maar of dat mogelijk is gewoon naast een zichtrekening, dat weet ik niet.
Het kan ook bij Dexia, alleszins niet gratis, maar dat hangt wellicht af van het gebruik.
Ik weet wel dat DB en Citibank ze hebben voor hun termijnrekeningen in USD en AUD, maar of dat mogelijk is gewoon naast een zichtrekening, dat weet ik niet.
Het kan ook bij Dexia, alleszins niet gratis, maar dat hangt wellicht af van het gebruik.