MyChinastocks.com
TIP
MyChinastocks.com
Iemand ervaring of een mening over deze site waar je tegen betaling beleggingsadvies kan krijgen? Lijkt mij een louche bedoening. Als je je inschrijft op hun gratis mailing dan krijg je, zelfs in volle beurscrisis, steeds berichten dat er geld te verdienen valt met koersverdubbelingen van Chinese bedrijven die vooral op de Nasdaq genoteerd zijn. Als je hen mag geloven dan kan je slapend rijk worden.
Er zou een betrouwbaar ogende Chinese vrouw achter zitten die dankzij haar vele contacten in China betrouwbare info zou hebben over bepaalde bedrijven.
Er zou een betrouwbaar ogende Chinese vrouw achter zitten die dankzij haar vele contacten in China betrouwbare info zou hebben over bepaalde bedrijven.
Re: MyChinastocks.com
Ik weet het niet, mar de aandelen die ze aanprijsden waren met hoge rendementen, maar de vraag is natuurlijk op welk moment hebben ze die aangeprijsd. Als je die koersen nu ziet staan er heel wat -50%. Of ze dan ook verkoopadviezen geven weet ik niet.
Ik heb ooit een proefabonnement gehad daar en ik krijg nog steeds mailtjes met uitnodigen om lid te worden en waarin iets staat over een bedrijf die ze aanprijzen, maar de naam krijg je enkel te zien als je een abonnement hebt.
Laatste weken krijg ik al enkele malen een mailtje over een ING dividend van 16,5%. Ik copypaste de mail hieronder:
U kunt het zelf nagaan. ING Geheim Ontbloot. Ik vertel u vandaag precies hoe het werkt en hoe ook u ervan kunt profiteren.
Geachte heer xxxx,
En dan komt een afbeelding met tekst, die ik dus niet kan copy paste. Ik plak hieronder dus de afbeelding die in de mail geplakt staat.

Ik heb ooit een proefabonnement gehad daar en ik krijg nog steeds mailtjes met uitnodigen om lid te worden en waarin iets staat over een bedrijf die ze aanprijzen, maar de naam krijg je enkel te zien als je een abonnement hebt.
Laatste weken krijg ik al enkele malen een mailtje over een ING dividend van 16,5%. Ik copypaste de mail hieronder:
U kunt het zelf nagaan. ING Geheim Ontbloot. Ik vertel u vandaag precies hoe het werkt en hoe ook u ervan kunt profiteren.
Geachte heer xxxx,
En dan komt een afbeelding met tekst, die ik dus niet kan copy paste. Ik plak hieronder dus de afbeelding die in de mail geplakt staat.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik moet eerlijk toegeven dat het allemaal goed klinkt maar ik denk dat het vooral te doen is voor die 99 € die iedereen gaat geven,
voor ze erachter zijn dat het niet echt is is de vogel gevlogen vrees ik, anders was toch iedereen rijk, of niet?
voor ze erachter zijn dat het niet echt is is de vogel gevlogen vrees ik, anders was toch iedereen rijk, of niet?
-
Polis23
Als het te mooi is om waar te zijn, is het gewoonlijk ook zo (zie bvb recent nog Madof).
Dat je op "aandelen" ing hoge dividenden kunt behalen dat klopt wel.
Ing heeft namelijk een aantal zogenoemde "perpetuals" uitstaan, eeuwigdurende obligaties.
Aangezien het voortbestaan van een aantal banken in twijfel werd getrokken en deze leningen achtergesteld zijn,
zijn de koersen van deze perpetuals enorm gedaald. Indien Ing echter wel door zou gaan met het uitbetalen van
de rentevergoedingen / dividenden dan levert dat hoge rendementen op.
Maar het is hiermede hetzelfde als met andere beleggingen als er hoge rendementen behaald kunnen worden
dan zijn er ook hoge risico's. Ing mag namelijk de uitkeringen op deze perpetuals uitstellen als er geen winst gemaakt
wordt. En het kan natuurlijk nog erger, er zijn ook banken omgevallen en dan vist u helemaal achter het net.
Ing heeft namelijk een aantal zogenoemde "perpetuals" uitstaan, eeuwigdurende obligaties.
Aangezien het voortbestaan van een aantal banken in twijfel werd getrokken en deze leningen achtergesteld zijn,
zijn de koersen van deze perpetuals enorm gedaald. Indien Ing echter wel door zou gaan met het uitbetalen van
Maar het is hiermede hetzelfde als met andere beleggingen als er hoge rendementen behaald kunnen worden
dan zijn er ook hoge risico's. Ing mag namelijk de uitkeringen op deze perpetuals uitstellen als er geen winst gemaakt
wordt. En het kan natuurlijk nog erger, er zijn ook banken omgevallen en dan vist u helemaal achter het net.
De vrijheid voor de bank is bij zo'n perpetuals wel erg groot inderdaad, lijkt me enkel geschikt voor mensen die grote risico's niet schuwen.sudlaw schreef:Dat je op "aandelen" ing hoge dividenden kunt behalen dat klopt wel.