MyShopi cashbacks
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
MyShopi cashbacks
Zowel kortingsbons als 100% terugbetaalde acties (en dan hoef je zelfs geen postzegel te betalen, want het is online).
Hier de eerste tandpasta zo gekocht, mail gekregen dat de terugbetaling binnen de 7 dagen gebeurd. Als dat zo is, dan is dat wel erg mooi!! Het is alvast het proberen waard dacht ik zo. Nog mensen ervaring met MyShopi?
http://www.myshopi.com/nl-be/cashback-k ... andpasta-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier de eerste tandpasta zo gekocht, mail gekregen dat de terugbetaling binnen de 7 dagen gebeurd. Als dat zo is, dan is dat wel erg mooi!! Het is alvast het proberen waard dacht ik zo. Nog mensen ervaring met MyShopi?
http://www.myshopi.com/nl-be/cashback-k ... andpasta-2" onclick="window.open(this.href);return false;
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
Re: MyShopi cashbacks
Doe ik al lang aan mee, myshopi stortte in totaal al 144 € terug op mijn rekening !
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- jonggeleerd
- Newbie

- Contacteer:
Nog tot eind deze maand verdubbeling van de cashbacks indien gekoppeld aan een HelloBank-rekening.
Aan een cashback van 100% verdien je dus geld : )
Aan een cashback van 100% verdien je dus geld : )
ja wij gebruiken dit ook al een tijdje en dat werkt allemaal wel goed hoor. myshopi en er is nog een app promolife die ongeveer hetzelfde doet. Misschien zijn er nog zo een apps? Beter dan die coupons die je manueel moet invullen en opsturen.
We hebben nu 6 liter perrier gratis (50% terugbetaald en dan nog eens 50% via de dubble cashback van hello bank), ook 4 blikjes spa en fruit, reusachtige hoeveelheden tandpasta, boter, chocolade, en nog veel andere dingen terugbetaald gekregen.
Hou er wel bv. rekening mee dat je zo wel (heel veel) persoonlijke informatie vrijgeeft ten gunste van de deelnemende bedrijven en dat dit alles wel mooi in grote (geinterlinkte??? dat mag eigenlijk niet maar wie gaat dat ooit bewijzen) databanken bewaard wordt. Mij kan dat allemaal niet veel schelen. Maar ieder zijn menig daarover natuurlijk. De bedrijven hopen natuurlijk dat je jezelf en andere aanzet tot meer te kopen :-) Er worden ook via myshope persoonlijke cashbacks gemaakt afgestemd op je profiel enzo. Maar is dat erg? ik vind van niet. En anders moet je er gewoon niet mee meedoen natuurlijk.
Ik vind het heel verbazend dat ik zoveel gratis producten krijg zonder veel moeite te doen.
Dat is toch iets anders dan vroeger lege flesjes op straat te zoeken om met het statiegeld te overleven.
We hebben nu 6 liter perrier gratis (50% terugbetaald en dan nog eens 50% via de dubble cashback van hello bank), ook 4 blikjes spa en fruit, reusachtige hoeveelheden tandpasta, boter, chocolade, en nog veel andere dingen terugbetaald gekregen.
Hou er wel bv. rekening mee dat je zo wel (heel veel) persoonlijke informatie vrijgeeft ten gunste van de deelnemende bedrijven en dat dit alles wel mooi in grote (geinterlinkte??? dat mag eigenlijk niet maar wie gaat dat ooit bewijzen) databanken bewaard wordt. Mij kan dat allemaal niet veel schelen. Maar ieder zijn menig daarover natuurlijk. De bedrijven hopen natuurlijk dat je jezelf en andere aanzet tot meer te kopen :-) Er worden ook via myshope persoonlijke cashbacks gemaakt afgestemd op je profiel enzo. Maar is dat erg? ik vind van niet. En anders moet je er gewoon niet mee meedoen natuurlijk.
Ik vind het heel verbazend dat ik zoveel gratis producten krijg zonder veel moeite te doen.
Dat is toch iets anders dan vroeger lege flesjes op straat te zoeken om met het statiegeld te overleven.
Via myshopi, promolife, dolopgratis, en terugbetalingen via traditionele post, bespaar ik meer dan 1.000 € per jaar. Via de actie 'dubbele bonnen' bij Match heb ik voor 62 € producten voor meer dan 90 % gratis gekregen.
Ik koop al jaren geen tandpasta, mondwater, scheermesjes,douchegel, shampoo, wastabletten, vaatwastabletten, waarom zou je ? De fabrikanten geven ze 'gratis' weg.
1.000 € daar moet je ongeveer 100 uur voor gaan werken !
Ik koop al jaren geen tandpasta, mondwater, scheermesjes,douchegel, shampoo, wastabletten, vaatwastabletten, waarom zou je ? De fabrikanten geven ze 'gratis' weg.
1.000 € daar moet je ongeveer 100 uur voor gaan werken !
Laatst gewijzigd door patrick1 op 14 december 2014, 12:26, 1 keer totaal gewijzigd.
ja , het is mooi he Patrick al die terugbetalingen/kortingen :-)
die waspoederacties dat is pas scoren :-)
Jamesken schreef:ja , het is mooi he Patrick al die terugbetalingen/kortingen :-)
Ik ben wasverzachter nog vergeten, ik heb even geteld, 7 flessen wasverzachter, 16 tubes tandpasta, 12 flacons douchegel, 9 flacons shampoo, wastabletten en gel voor minimaal 2 jaar, en vaatwastabletten voor minimaal 3 jaar, staan er in mijn voorraadkast, allemaal gratis, uiteraard !
-
woodpeckerbird
- Hero Member

- Contacteer:
De shampoo Rabat bij one snel op, die morgen we helaas nog bij kopen.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Ik heb maar een eenvoudig mobieltje, dus met die apps kan ik helaas niets doenJamesken schreef:ja wij gebruiken dit ook al een tijdje en dat werkt allemaal wel goed hoor. myshopi en er is nog een app promolife die ongeveer hetzelfde doet. Misschien zijn er nog zo een apps? Beter dan die coupons die je manueel moet invullen en opsturen
Neen mevrouw, ik heb de lotto niet gewonnen, op je centiempjes letten, dat maakt wel degelijk verschil!
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Maar dan moet je al 'goede' bonnen hebben, want de Match is vaak duurder, waardoor ik nog goedkoper uit kom in een andere winkel met die zelfde bon maar 1x terugbetaald, helaas.. OF ze hebben het product niet in huis zucht..patrick1 schreef:Via de actie 'dubbele bonnen' bij Match heb ik voor 62 € producten voor meer dan 90 % gratis gekregen!
Via mail ontvang ik regelmatig 'goede bonnen' van grote merken. Deze print ik af, en bewaar deze steeds tot het dubbele bonnen zijn bij Match. Ook in de krant en tijdschriften vind je regelmatig 'goede bonnen. Wanneer ik bij Match een product voor amper 10 % van de getekende prijs kan kopen met mijn dubbele bonnen, kan Colruyt hier niet tegen op.centiempje schreef:Maar dan moet je al 'goede' bonnen hebben, want de Match is vaak duurder, waardoor ik nog goedkoper uit kom in een andere winkel met die zelfde bon maar 1x terugbetaald, helaas.. OF ze hebben het product niet in huis zucht..patrick1 schreef:Via de actie 'dubbele bonnen' bij Match heb ik voor 62 € producten voor meer dan 90 % gratis gekregen!
Ik heb maar een eenvoudig mobieltje, dus met die apps kan ik helaas niets doen
[/quote]
Je kan nog altijd meedoen via de coupons :-D hehe.
Maar ik denk dat je ook via de website kan meedoen met myshopi.com (dus geen smartphone of tablet nodig) Maar je moet wel een foto kunnen maken van je rekening en barcode... (bv via je webcam )
Je kan nog altijd meedoen via de coupons :-D hehe.
Maar ik denk dat je ook via de website kan meedoen met myshopi.com (dus geen smartphone of tablet nodig) Maar je moet wel een foto kunnen maken van je rekening en barcode... (bv via je webcam )
Of ze inscannen natuurlijk.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Geertje schreef:Of ze inscannen natuurlijk.
- centiempje
- Hero Member

- Contacteer:
Waw, mijn eerste terugbetaling is een feit! 2de artikel net gekocht (ik zie er maar 2 staan die 100% terugbetaald zijn, dus daar blijft het voorlopig wel bij).
Wel opletten geblazen met die Promolife zeg, zie ik nu een actie van Alpro drink, als je dat online wilt doen en je bekijkt de voorwaarden, moet er dus een actiesticker met code op je product hangen. Smerig boeltje, mogen ze wel bij het begin zetten.
En jammer, veel artikelen die met coupon terugbetaald worden, tja, die vindt je niet in de winkel, of je vindt ze, maar ze weten niets van een coupon af..
Vind MyShopi dan wel handiger, gewoon ticketje inscannen en klaar.
Wel opletten geblazen met die Promolife zeg, zie ik nu een actie van Alpro drink, als je dat online wilt doen en je bekijkt de voorwaarden, moet er dus een actiesticker met code op je product hangen. Smerig boeltje, mogen ze wel bij het begin zetten.
En jammer, veel artikelen die met coupon terugbetaald worden, tja, die vindt je niet in de winkel, of je vindt ze, maar ze weten niets van een coupon af..
Vind MyShopi dan wel handiger, gewoon ticketje inscannen en klaar.