MyVanbreda
MyVanbreda
Ik ben zeer graag bezig met geld, maar van verzekeringen heb ik geen kaas gegeten. Ze maken het je alvast niet makkelijk om alles te vergelijken (andere dekkingen, wel of niet inbegrepen, andere maxima,...).
Lang verhaal kort: Ik koop een nieuwe wagen en ben op zoek naar een omnium.
Quasi alle verzekeraars komen met een offerte die +- 300 euro uit elkaar liggen. Behalve eentje: www.myvanbreda.be is ongeveer 50% goedkoper, via mijn werkgever.
Maar dan begint het:
- Uitgebreide rechtsbijstand
- bijstand voertuigen en personen
- bestuurdersverzekering
Als ik onderhoud laat doen bij het merk zelf, zorgen zij voor een sleepdienst in geval van pech en maximum 3 dagen een reserve auto.
Maar bij Ethias heb ik nog een assistance lopen voor onze 2 huidige wagens, inclusief het gezin in het buitenland. Die opzeggen voor 1 wagen, bezorgt me slechts 15 euro winst.
Dus hoef ik die "bijstand voertuigen en personen" niet te nemen denk ik dan.
Uitgebreide rechtsbijstand? Goh, zal misschien wel nuttig zijn...
Bestuurdersverzering? Bizar dat dat eigenlijk niet in een autoverzekering zit. Toch maar nemen dan?
Dergelijke vragen stel je normaal aan een makelaar, maar ook daar liggen de prijzen in dezelfde regio als alle andere offertes.
Maar waarom is MyVanbreda dan zo goedkoop?
Met 50% overdrijf ik misschien een beetje, maar myvanbreda geeft (afhankelijk de gekozen opties) 750 euro en de andere offertes liggen tussen de 1100 en de 1400 euro.
De dag van vandaag een autoverzekering kiezen blijkt niet zo makkelijk...
Lang verhaal kort: Ik koop een nieuwe wagen en ben op zoek naar een omnium.
Quasi alle verzekeraars komen met een offerte die +- 300 euro uit elkaar liggen. Behalve eentje: www.myvanbreda.be is ongeveer 50% goedkoper, via mijn werkgever.
Maar dan begint het:
- Uitgebreide rechtsbijstand
- bijstand voertuigen en personen
- bestuurdersverzekering
Als ik onderhoud laat doen bij het merk zelf, zorgen zij voor een sleepdienst in geval van pech en maximum 3 dagen een reserve auto.
Maar bij Ethias heb ik nog een assistance lopen voor onze 2 huidige wagens, inclusief het gezin in het buitenland. Die opzeggen voor 1 wagen, bezorgt me slechts 15 euro winst.
Dus hoef ik die "bijstand voertuigen en personen" niet te nemen denk ik dan.
Uitgebreide rechtsbijstand? Goh, zal misschien wel nuttig zijn...
Bestuurdersverzering? Bizar dat dat eigenlijk niet in een autoverzekering zit. Toch maar nemen dan?
Dergelijke vragen stel je normaal aan een makelaar, maar ook daar liggen de prijzen in dezelfde regio als alle andere offertes.
Met 50% overdrijf ik misschien een beetje, maar myvanbreda geeft (afhankelijk de gekozen opties) 750 euro en de andere offertes liggen tussen de 1100 en de 1400 euro.
Re: MyVanbreda
Hoe meer je over iets nadenkt, hoe meer onopgeloste vragen je krijgt.
Je zal uiteindelijk toch een besluit moeten nemen,en hopelijk is het de juiste beslissing.
Je zal uiteindelijk toch een besluit moeten nemen,en hopelijk is het de juiste beslissing.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bestuurders verzekering.
Als u toevallig een prive ongevallen verzekering hebt lopen voor het gezin is die bestuurders verzekering overbodig.
Wat premie betreft is normaal dat wanneer via een groep polis de prijs goedkoper is.
En dan gaat het over de kleine lettertjes in de verschillende contracten.
Als u toevallig een prive ongevallen verzekering hebt lopen voor het gezin is die bestuurders verzekering overbodig.
Wat premie betreft is normaal dat wanneer via een groep polis de prijs goedkoper is.
En dan gaat het over de kleine lettertjes in de verschillende contracten.
Estate Guru believer.
Ik stuur ze dadelijk een mailtje en indien er snel en een compleet antwoord komt, ben ik wel van plan erop in te gaan.
Ik zal wel elke optie erbij nemen, dan is het nog steeds enkele 100den euro's goedkoper dan de andere offertes...
Ik zal wel elke optie erbij nemen, dan is het nog steeds enkele 100den euro's goedkoper dan de andere offertes...
-
- Full Member
- Contacteer:
Kijk eens naar de verzekerde waarde? Verzekerd in werkelijke waarde of aangenome waarde ( tot 30 maanden nieuwwaarde), hoeveel franchise, en dan uiteraard verschillen in dienstverlening bekijken..
Ik ben via deze weg overgestapt van Argenta naar Generali. Betaal nu minder dan de helft. Hoewel ik al jaren zonder ongeval reed en van Bonus malus 6 naar - 2 ging, bleef Argenta de prijs verhogen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk
Uitgebreide rechtsbijstand: Ik zou dit sowieso nemen. De extra kostprijs is minimaal en het heeft toch een aantal voordelen. Vooral de dekking contractuele geschillen kan erg interessant zijn. Bijvoorbeeld indien een hersteller een fout maakt tijdens je herstelling en je valt in panne dan is een rechtsbijstand handig voor het recupereren van uw schade. Andere extra waarborgen zijn meestal insolventie van derden, voorschieten van schadevergoedingen of vrijstellingen,...hansv schreef: ↑2 februari 2019, 21:51 Uitgebreide rechtsbijstand? Goh, zal misschien wel nuttig zijn...
Bestuurdersverzekering: Dit is een ongevallendekking. Indien je een auto-ongeval hebt waarbij je zelf aansprakelijk bent, ben je niet verzekerd voor je lichamelijke letsels (indien je geen individuele ongevallenverzekering of bestuurdersverzekering hebt afgesloten). Bij een zwaar ongeval is een bestuurdersverzekering of een individuele ongevallenverzekering dus erg belangrijk. Het belang van deze verzekering en de potentiële kosten bij een zwaar ongeval worden immers erg onderschat! Nog een misvatting is dat je als bestuurders ook recht zou hebben op een vergoeding als zwakke weggebruiker. Dit geldt enkel echter voor passagiers en niet voor de bestuurder zelf.
Waarom is VanBreda goedkoper via je werkgever? VanBreda is de grootste (of op 1 na grootste?) verzekeringsmakelaar van de Benelux. Door de omvang van hun portefeuille en productie kunnen zij betere tarieven onderhandelen bij verzekeringsmaatschappijen dan de kleine lokale makelaar van om de hoek. Zijn zij hierdoor beter? Dat durf ik niet te zeggen, het is echter wel een feit dat zij betere tarieven kunnen aanbieden.