nasdaq versus technology fonds
TIP
nasdaq versus technology fonds
hoe komt het dat een technology fonds sinds 2012 tot 2015 slechts 50% gestegen is terwijl de nasdaq 100% gestegen is?
ik heb technology fonds op ing en kbc nagekeken.
bestaat er geen technology fonds dat de nasdaq volgt of doen ze dat niet omdat het risico te hoog is?
bestaat er geen technology fonds dat de nasdaq volgt of doen ze dat niet omdat het risico te hoog is?
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Re: nasdaq versus technology fonds
Probeer ETF zoals QQQ. Bij ING en KBC blijven er teveel kosten plakken zodat je tot 50% van je winst kwijt bent.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
En zijn die technology fondsen 100% belegd in Nasdaq genoteerde aandelen of hebben die fondsen de Nasdaq als benchmark? Indien je niet met ja kunt antwoorden, ben je appels met peren aan het vergelijken. Wil je de prestaties en risico's van Nasdaq evenaren, neem dan een tracker op de Nasdaq.louis14 schreef:hoe komt het dat een technology fonds sinds 2012 tot 2015 slechts 50% gestegen is terwijl de nasdaq 100% gestegen is?
Een breed technologiefonds zal voor een deel in andere dan Amerikaanse aandelen belegd zijn.