NASPERS
TIP
Re: NASPERS
Zie net dat Bolero als nog en in tegenstelling tot eerdere berichtgeving de roerende voorheffing inhoudt? Nog mensen die bij andere brokers ook de RV moeten betalen?
Pfff, kostelijk grapje, zojuist van Bolero de onroerende voortrekking afgehouden geweest op mijn nieuwe Prosus aandelen.
Had ik dat geweten, 'k had verkocht
Had ik dat geweten, 'k had verkocht
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Geen RV bij DeGiro. Ongeloofelijk dat Bolero dit doet. Heb zowel degiro, Keytrade, bolero als Binck and all things considered toch wel grootste fan van degiro.
Iemand informatie van Keytrade? Bij de kapitaalvermindering heeft Bolero ze ook eerst aangerekend om ze nadien terug te storten. effen informatie inwinnen alvorens te reageren
-
anonymous9
-
Jozefien1969
- Hero Member

- Contacteer:
U bent blij met een ''dode mus" wanneer Bolero, Keytrade en Binck de ROERENDE VOORHEFFING verrekenen, zal de Giro het alsnog later doen! Ik heb niet zoveel banken, u wel, u kunt dus goed vergelijken. En dan een, en twee optellen toch? Ik geef toe dat het allemaal wel onduidelijk is in de Belgische belastingwetgeving. Zelfs indien men de belastingen aanschrijft....het antwoord blijft in de lucht hangen. Pffff.......toch een een probleem hoor..stockzombie schreef: ↑20 september 2019, 14:01 Geen RV bij DeGiro. Ongeloofelijk dat Bolero dit doet. Heb zowel degiro, Keytrade, bolero als Binck and all things considered toch wel grootste fan van degiro.
Een vorm van voorspel, veronderstel ik...
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Hier even op terugkomen. Heeft iedereen nu die RV teruggekregen? Bij mij is die er bij de spin-off nooit afgegaan.
Zowel Naspers als Prosus mooi gestegen in waarde de laatste tijd, nice!
Zowel Naspers als Prosus mooi gestegen in waarde de laatste tijd, nice!
- stockzombie
- VIP member

- Contacteer:
Tencent kwam vandaag met cijfers:
Tencent (OTCPK:TCEHY): Q1 Non-GAAP EPS of RMB2.82 beats by RMB0.27; GAAP EPS of RMB3.00 beats by $RMB0.52.
Revenue of RMB108.07B (+26.5% Y/Y) beats by RMB7.34B.
Zowel Naspers als Prosus reageren positief. Prosus nieuwe ATH.
Tencent (OTCPK:TCEHY): Q1 Non-GAAP EPS of RMB2.82 beats by RMB0.27; GAAP EPS of RMB3.00 beats by $RMB0.52.
Revenue of RMB108.07B (+26.5% Y/Y) beats by RMB7.34B.
Zowel Naspers als Prosus reageren positief. Prosus nieuwe ATH.
-
anoniemNr33
- Newbie

- Contacteer:
Terugkomend op de RV op de afsplisting van Prosus. Die werd effectief afgehouden bij Keytrade. Keerden ze niet terug vanuit de bank, maar gaven aan dat ik hier FOD Financiën moest aanspreken. Deed ik eind vorig jaar al en ze hebben hier 6maand over gedaan om te antwoorden (FOD Fin) en nu vandaag ontvangen dat ik de RV NIET terugkrijg en dat mijn bezwaarschrift afgewezen werd! Reden die men geeft: uit de prospectus zou volgens hen blijken dat de keuze voor Prosus-aandelen een taxatie met zich meebracht en dit zowel in Z-Afrika als in Nederland. Nu kan ik enkel nog naar de Rechtbank van 1e aanleg gaan als ik dat wil aanvechten! ... Hoe zit dat met die wetgeving omtrent spin-offs ... is dat dan dus goedgekeurd in Feb/Maart'19, maar dan tot op heden nog niet verschenen in het Belgisch staatsblad? Hoe kan dat nu? iemand meer info hieromtrent? Is dat dus niet geldig zolang dit niet verschenen is in het staatsblad? Nog andere die hier in de clinch over liggen met de fiscus?