Nederlandse spaartopper NIBC komt naar België
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Nederlandse spaartopper NIBC komt naar België
2 bemerkingen:
- de bank valt onder het Nederlandse deposito-garantiestelsel wat mij persoonlijk meer vertrouwen geeft dan een Belgische bank
- de rentes die men kan zien op hun Nederlandse site liggen nu ook weer niet ver van wat men hier lokaal kan vinden en dan moeten we er nog rekening mee houden dat alle banken in Nederland meer bieden dan hier, de vergelijking met Kaupthing is dus eigenlijk niet relevant
Mijn conclusie: laat maar komen, hopelijk brengt het terug wat "stress" bij de huidige internetbanken en geven zij ook wat meer.
- de bank valt onder het Nederlandse deposito-garantiestelsel wat mij persoonlijk meer vertrouwen geeft dan een Belgische bank
- de rentes die men kan zien op hun Nederlandse site liggen nu ook weer niet ver van wat men hier lokaal kan vinden en dan moeten we er nog rekening mee houden dat alle banken in Nederland meer bieden dan hier, de vergelijking met Kaupthing is dus eigenlijk niet relevant
Mijn conclusie: laat maar komen, hopelijk brengt het terug wat "stress" bij de huidige internetbanken en geven zij ook wat meer.
NIBC Direct Termijndeposito is Beste Koop!zoé schreef:http://www.prnewswire.co.uk/cgi/news/release?id=236271
tot 6% : doet me wel denken aan de toestanden rond Kaupthing in 2008.....
In de Geldgids van februari/maart 2011 krijgt NIBC Direct van de Consumentenbond het predicaat ´BESTE KOOP´ voor spaarrekeningen met een vaste rente (termijndeposito´s). Niet alleen wat de hoge rente betreft, maar ook als het gaat om de klantvriendelijke voorwaarden behoort NIBC Direct tot de absolute top van Nederland.
NIBC
Heeft iemand een idee wanneer NIBC actief wordt in Belgie?
Zal het nog dit jaar gebeuren?
Zal het nog dit jaar gebeuren?
Re: NIBC
Hier is al een topic over geopend enkele dagen geleden.
viewtopic.php?f=1&t=11446" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=1&t=11446" onclick="window.open(this.href);return false;
Topics samengevoegd.
Voorlopig weten we nog niet de exacte datum dat NIBC van start gaat. Het zou nog wel voor dit jaar zijn. Bij spaargids zit je in ieder geval goed om dit op te volgen.
Voorlopig weten we nog niet de exacte datum dat NIBC van start gaat. Het zou nog wel voor dit jaar zijn. Bij spaargids zit je in ieder geval goed om dit op te volgen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik heb zo een vermoeden dat NIBC hier heel vlug een bankmoderator gaat hebben op spaargids
@ Paul
Alle banken zijn hier welkom, hoe meer hoe liever
Alle banken zijn hier welkom, hoe meer hoe liever
vaganzza[at]spaargids[punt]be
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Misschien trakteert de bankmoderator de leden op 'n Duvel, hé Paul?
Het zou natuurlijk leuk zijn om 'n extra (actieve) bankmoderator d'er bij te hebben.
Het zou natuurlijk leuk zijn om 'n extra (actieve) bankmoderator d'er bij te hebben.
De marketingmanager van Rabobank.be zit nu al als directeur bij NIBC.
Hij superviseerde op zijn minst al het "team" van de rabobank.be moderators. Dus ik denk dat zNIBC heel vlug op spaargids gaan zitten als moderator.
Heel rabobank.be bestaat ongeveer uit 17 mensen
Hij superviseerde op zijn minst al het "team" van de rabobank.be moderators. Dus ik denk dat zNIBC heel vlug op spaargids gaan zitten als moderator.
Heel rabobank.be bestaat ongeveer uit 17 mensen
Komt NIBC dit jaar nog naar Belgie ?
Wanneer komt NIBC nu naar Belgie ? Weet iemand hier al iets meer van ?
Rente van 4,6% momenteel op 10 jaar in Nederland.
Is toch een bank met een lange geschiedenis en is een zakenbank.
Werd gezegd dat ze dit jaar nog gingen starten in Belgie !
ze gaan rap moeten zijn!
Rente van 4,6% momenteel op 10 jaar in Nederland.
Is toch een bank met een lange geschiedenis en is een zakenbank.
Werd gezegd dat ze dit jaar nog gingen starten in Belgie !
ze gaan rap moeten zijn!
Ik zit er eigenlijk ook een beetje op te wachten. Zou graag nog een extra bankje erbij hebben met een gunstige intrest.
Maar ik vrees ook dat het niet meer voor dit jaar zal zijn. Toch zeker niet om een rekening te openen want dat duurt ook nog wel een weekje dan
Maar ik vrees ook dat het niet meer voor dit jaar zal zijn. Toch zeker niet om een rekening te openen want dat duurt ook nog wel een weekje dan
Op andere sites heb ik gelezen dat ze pas begin 2012 naar België komen.
Inderdaad, NIBC komt pas begin 2012 naar België.
Dat lijkt me inderdaad waarschijnlijker. Hanteren zij de 11-maanden regel in Nederland?
Als ze pas begin 2012 zouden starten zou het mij verbazen als ze de 11-maanden regel NIET zouden gebruiken. Zelfs als ze zouden starten voor nieuwjaar zouden ze die beter nog invoegen, anders hebben we er vrij weinig aan.