Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Negatieve rente Argenta

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
122 berichten
  • Pagina 7 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

Re: Negatieve rente Argenta

• Citeer

Bericht door Vaganzza » 5 januari 2010, 08:39

Waarom zou je 100€ op een zichtrekening laten staan als dit enkel tot nut heeft op het einde van het jaar niet negatief te komen voor enkele centen? Of anders gezegd: waarom zou je 100€ laten staan aan 0,10% bruto, als je er (op dit moment) 1,85% + 0,55% netto zou kunnen krijgen? Die enkele centen die je onder 0 gaat door de kosten, worden toch wel in enkele veelvouden gecompenseerd door de rente op de spaarrekening...

Trouwens stel: je gaat door de negatief uitgekeerde rente 0,10€ in het rood van 01-01 tot 04-01 (eerste bankwerkdag). De debetrente is 12% op jaarbasis. 0,10 x 3/365 x 12% = 0,00009863... Ik denk niet dat ze je 1 cent debetrente gaan aanrekenen...
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!

Dendjef

• Citeer

Bericht door Dendjef » 5 januari 2010, 09:41

Bart schreef: Waarschijnlijk even in negatief gestaan, rekening houdende met de valutadata.

Bvb. Storting gedaan op 24/8 met valuta 25/8
Afhaling gedaan op 23/8 met valuta 24/8

In negatief gaan (toegelaten debetstand) is natuurlijk niet mogelijk.

Argenta werkt met dagvalutering. Kan dus niet om deze reden.

Ron
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Ron
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ron » 5 januari 2010, 10:16

Het is gewoon een slecht systeem van Argenta.
Als ze inderdaad inbouwen dat ze onder de 0,18 euro geen interest uitbetalen dan is het opgelost.
Vorig jaar of het jaar ervoor heb ik hetzelfde bij hen voor gehad .
Ik heb hen toen gezegd dat dit op niks trok en ... zij hebben toen mijn negatieve interest terugbetaald  :)

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 5 januari 2010, 14:47

Vaganzza schreef: Waarom zou je 100€ op een zichtrekening laten staan als dit enkel tot nut heeft op het einde van het jaar niet negatief te komen voor enkele centen? Of anders gezegd: waarom zou je 100€ laten staan aan 0,10% bruto, als je er (op dit moment) 1,85% + 0,55% netto zou kunnen krijgen? Die enkele centen die je onder 0 gaat door de kosten, worden toch wel in enkele veelvouden gecompenseerd door de rente op de spaarrekening...

Trouwens stel: je gaat door de negatief uitgekeerde rente 0,10€ in het rood van 01-01 tot 04-01 (eerste bankwerkdag). De debetrente is 12% op jaarbasis. 0,10 x 3/365 x 12% = 0,00009863... Ik denk niet dat ze je 1 cent debetrente gaan aanrekenen...
Heb een probleem met mensen die overal rekeningen hebben om te kunnen profiteren van waar een bank gratis in is, maar moord en brand schreeuwen als ze 0.15 euro moeten betalen.
Niemand gebruikt hier kennelijk zijn argenta zichtrekening, want anders was de kans op de negatieve rente bijna onbestaande, behalve dan voor de gratis visa kaart, en dan nog durven klagen voor die 0.15 euro, amaai, je moet lef hebben.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co

Waarom?Daarom!
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Waarom?Daarom!
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Waarom?Daarom! » 5 januari 2010, 15:28

Maarten schreef:
bala schreef: Bij ING heb ik een negatief saldo van 0.05 wegens eventjes in het rood. Dat is ook een stille rekening die ik af en toe gebruik en ebven niet opgelet. Maar daar ga ik geen topic over starten.
Dat is dan ook je eigen schuld.

Het verschil is dat de vele andere posts komen van personen die nooit onder 0 gingen, geen onrendabele rekeningen hadden, en soms zelfs een bedrag er (bijna) het hele jaar  op hun rekening hadden staan. Deze personen kregen echter ook negatieve rente vermits de uitgekeerde rente op de zichtrekening minder was dan 15 cent. Ja, op de zichtrekening stond inderdaad niet veel geld op en ja het loon werd hier niet op gedomicilieerd, maar dat lijkt me nu allemaal toch ook wel een grote vereiste om een positieve rente te krijgen bij een gratis bank!

Zeg gewoon zoals het is, Rabo, Keytrade, Ethias, … keren geen negatieve rente uit in hetzelfde geval. Het is jammer dat de gratis bank Argenta dat wel doet!

Het argument dat hier steeds aangebracht wordt is dat grootbanken allemaal veel meer kosten. Dat maakt me allemaal niet uit, want Rabo, DB, keytrade, ethias, … kosten namelijk minder, zelfs al is het een luttele 15 cent.
Ik heb deze middag internet eens uitgepluisd om na te gaan wat hier allemaal verteld wordt, wel waar is.  Want blijkbaar staan er veel zaken vermeld "van horen zeggen" en zo kan je natuurlijk veel de wereld in sturen.

Ik begin me zelfs af te vragen of men vanuit andere banken deze zaken soms stuurt ...

Ik ben eens gaan nakijken wat die zogenaamde betere banken, zoal Ethias, Rabobank, Recordbank en Keytrade aanbieden qua zichtrekening.  

En dan stel ik tot mijn stomme verbazing af, dat hier geklaagd wordt over Argenta, die ocharme u 0,14 € "negatieve rente" aanrekenen voor zaken die Argenta zelf aan de overheid dient te betalen, terwijl bovengenoemde banken vele andere zaken wel aanrekenen op de zichtrekening die Argenta niet aanrekent!  Vele zaken ken ik al omdat ik zelf al zo'n 11 à 12 jaar klant ben bij Argenta.

Hieronder even een overzicht van deze banken:

Ethias:
* amper filialen in België
* bancontactkaart: 15 € (gratis bij Argenta)
* geldafhalingen met bc-kaart: 1 €/afheling vanaf de 25ste (allemaal gratis bij Argenta)
* creditrente: 0% (dus mensen die bv 1.000 à 2.000 euro gemiddeld op hun zichtrekening hebben staan krijgen ook niets!)
* debetrente: 11% (hoger dan bij Argenta)
* duplicaat rekeninguittreksel: 6,05€/uittreksel (gratis bij Argenta, indien zelf voor gehad)
* Mastercard: 20 € + 10 € voor bijkomende kaart (gratis bij Argenta)
* cash afhalingen met Mastercard: 2% (1% bij Argenta)
* papieren overschrijvingen voor bedragen < 10.000 €: 1 €/overschrijving (gratis bij Argenta)

Rabobank:
* geen gewone filialen in België
* geen bancontactkaart mogelijk (gratis bij Argenta)
* bij gevolg geen proton en maestro mogelijk (gratis bij Argenta)
* geen kredietkaart mogelijk (gratis bij Argenta)
* geen domiciliëringen mogelijk (gratis bij Argenta)
Bijgevolg ben je sowieso al verplicht elders een zichtrekening te hebben, want wie gebruikt nu bijvoorbeeld géén bancontactkaart?  Al is het maar om te tanken ...
Dus Rabobank kan je gewoon niet in de vergelijking opnemen als het over "gratis" gaat, want zij bieden de belangrijkste nevenproducten niet aan, waarbij zij natuurlijk ook geen kost daarop hebben!

Recordbank:
* Geldafhalingen met bancontactkaart: 0,70 €/afhaling indien niet bij Record of ING (wereldwijd gratis bij Argenta!)
* Debetrente: 11% (hoger dan bij Argenta)
* geen rente onder de 2.500 € (bij Argenta krijgt men dan nog 1,97 € indien men gemiddeld 2.499,99 € op de rekening heeft staan)
* Visakaart: 20 € (gratis bij Argenta)
* cash afhalingen buiten de eurozone: 3,50% + 1,40% wisselkoers (bij Argenta 1,00% + 1,00% wisselkoers)

Keytrade:
* 1 filiaal in Belgë
* debetrente 11% (hoger dan bij Argenta)
* Visakaart: 25 € (gratis bij Argenta)
* vervanging bancontactkaart of visakaart: 20 € (gratis bij Argenta)
* aanvraag nieuwe pincode: 3 € (gratis bij Argenta)
* bankcheques: 15 € (gratis bij Argenta)
* papieren overschrijving binnen de sepa-zone: 0,30 €/overschrijving (gratis bij Argenta)
* papieren overchrijving buiten de sepa-zone of in vreemde valuta: 15 € + 0,10% tot 0,30% per overshrijving (gratis bij Argenta)
* Afhaling met bancontactkaart buiten de Eurozone: 2 € + 0,40% + 1,40% wisselkoers (gratis bij Argenta)
* verzet verloren/gestolen/geblokkeerde bankkaart: 12 € (gratis bij Argenta)

BESLUIT:
Ik betaal liever maximum 0,14 € "negatieve rente" bij Argenta, die over een 600-tal kantoren beschikken in gans België, dan dat ik kosten moet betalen voor mijn bancontactkaart en visakaart en de verrichtingen daarmee!
Sommigen betalen dus liever enkele 10-tallen euro's kosten elders die voor desbetreffende banken zelf zijn, dan maximum 0,14 euro aan Argenta die het moet doorstorten aan de staat.  
Sommige banken "rekenen het niet door" omdat ze gewoon geen rente uitkeren!
En de banken die desbetreffende kost dan eventueel toch zelf zouden dragen, betalen dit dus met alle andere kosten die u op de zichtrekening hebt betaald!
Ik weet dus wat ik moet doen: bij Argenta blijven!

By the way: dit kan dus iederen even gemakkelijk als ik via internet allemaal opzoeken, om zo CORRECTE info te verschaffen!

patata fritti

• Citeer

Bericht door patata fritti » 5 januari 2010, 17:45

Er staat hierboven één grote fout : recordbank visa-kaart €20! Fout : die is gratis!
Voorbehoud voor de rest wat die verkondigd!

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 5 januari 2010, 17:59

patata fritti schreef: Blijkbaar is CP-dinges een argenta kantoorhouder, die zich als een duivel-in-het-wijwatervat verzet tegen de negatieve berichten in dit topic.

Dat mag uiteraard, maar geen leugens en halve waarheden verkondigen he!

Zoals de fout dat een recordbank visakaart €20 kost, want dat is fout : die is gratis!

Als je iemand wilt beschuldigen, doe het dan correct of het kan aanzien worden als laster.
Lees ( als je dat tenminste kan ) eens wie de post heeft gezet met de bedragen, en zet daarna dan maar een verontschuldiging.

En nee, ben geen argenta kantoorhouder of werkzaam bij argenta; en ja, van zeveraars die klagen over 0.15 euro bij een bank waar voor de rest alles gratis is, krijg ik het.
Zeker daar deze maartregel er altijd al was en dat men deze elk jaar afgehouden heeft zonder enige heisa.

patata fritti

• Citeer

Bericht door patata fritti » 5 januari 2010, 18:13

Ja, ik zie nu dat de poster van dat bericht iemand anders is...., namelijk 'waarom, daarom'  ...rare naam eigenlijk!

Maar, waarom reageert niemand op zijn foute info???

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 5 januari 2010, 18:32

patata fritti schreef: Ja, ik zie nu dat de poster van dat bericht iemand anders is...., namelijk 'waarom, daarom'  ...rare naam eigenlijk!

Maar, waarom reageert niemand op zijn foute info???
Je hebt gelijk dat de info over de visa kaart foutief is, ( volgens spaargids ) maar voor de rest heeft deze persoon wel een degelijk punt. Al deze banken hebben ofwel minder service of vragen kosten voor andere zaken, maar enkel voor die 0.15 is er zo'n heisa.
Eerlijk is iets anders.

patata fritti

• Citeer

Bericht door patata fritti » 5 januari 2010, 18:36

Wie een pleidooi houdt, en daarin één leugen vertelt, is een leugenaar. De rest van zijn pleidooi zijn ook leugens, of neigen ernaar. Dat weten rechters ook.

phase
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door phase » 5 januari 2010, 19:45

Waarom?Daarom! schreef: Ik betaal liever maximum 0,14 € "negatieve rente" bij Argenta, die over een 600-tal kantoren beschikken in gans België, dan dat ik kosten moet betalen voor mijn bancontactkaart en visakaart en de verrichtingen daarmee!
Sommigen betalen dus liever enkele 10-tallen euro's kosten elders die voor desbetreffende banken zelf zijn, dan maximum 0,14 euro aan Argenta die het moet doorstorten aan de staat.  
Nog even hercapituleren, I think you missed the point. "Die andere mensen die liever 10-tallen euro's elders kosten spenderen", zijn eigenlijk mensen die bewust de producten oplettend gebruiken om die kosten NIET te maken, bij Argenta kan je er niet onder uit (en dat heeft geen kneet van zien met profiteren maar alles te maken met optimaliseren). Enfin, los van al die fantastische voordelen bij Argenta die duidelijk voor u alle gebreken annuleren, en het feit dat alles gratis is (buiten slapende rekeningen en je intrestafrekening), etc. etc... veranderen al die fantastische voordelen NIETS aan het feit dat er banken zijn die WEL het verstand hebben om géén rente uit te keren als het resultaat negatief is voor de klant!

Volledig akkoord dat ze zegelrecht inhouden bij een intrestbetaling wanneer de klant dan ook een positief saldo uitgekeerd krijgt en geen kost aangerekend door de oninteresse van de financiële instelling... Dat is 15 cent die ze uit uwe zak halen en aan de overheid geven omdat ze te tam zijn om hun systemen bij te werken en een clausule op te nemen in hun voorwaarden! Het is intussen 2010? En ja, het is ocharme 15 cent... Ze zullen me worst wezen, het gaat puur om het principe. Dan liever géén rente op mijn zichtrekening, ik laat mijn geld niet staan op een rekening a rato van 0.10%, what a waste... Grow up, Argenta! ;)

guest2803
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer guest2803
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door guest2803 » 5 januari 2010, 21:41

Deutsche bank stort de onterecht afgehouden briefwisselingskosten als commerciële toegift terug. Rabobank zette vorig jaar op enkele dagen hun foute RV afhouding terug recht.
Argenta slaagt er niet in om dit aan te passen - inderdaad Grow up argenta - maar al bij al vind ik dit niet zo'n punt, het is eerder een principekwestie. Van de honderden euro's die ik sinds ik spaargids.be ontdekte bespaarde, daar kan gerust 0,15 cent vanaf.
Pecunia non olet

Maarten
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Maarten » 6 januari 2010, 01:13

phase schreef:
Waarom?Daarom! schreef: Ik betaal liever maximum 0,14 € "negatieve rente" bij Argenta, die over een 600-tal kantoren beschikken in gans België, dan dat ik kosten moet betalen voor mijn bancontactkaart en visakaart en de verrichtingen daarmee!
Nog even hercapituleren, I think you missed the point. "Die andere mensen die liever 10-tallen euro's elders kosten spenderen", zijn eigenlijk mensen die bewust de producten oplettend gebruiken om die kosten NIET te maken, bij Argenta kan je er niet onder uit (en dat heeft geen kneet van zien met profiteren maar alles te maken met optimaliseren). Enfin, los van al die fantastische voordelen bij Argenta die duidelijk voor u alle gebreken annuleren, en het feit dat alles gratis is (buiten slapende rekeningen en je intrestafrekening), etc. etc... veranderen al die fantastische voordelen NIETS aan het feit dat er banken zijn die WEL het verstand hebben om géén rente uit te keren als het resultaat negatief is voor de klant!

Volledig akkoord dat ze zegelrecht inhouden bij een intrestbetaling wanneer de klant dan ook een positief saldo uitgekeerd krijgt en geen kost aangerekend door de oninteresse van de financiële instelling... Dat is 15 cent die ze uit uwe zak halen en aan de overheid geven omdat ze te tam zijn om hun systemen bij te werken en een clausule op te nemen in hun voorwaarden! Het is intussen 2010? En ja, het is ocharme 15 cent... Ze zullen me worst wezen, het gaat puur om het principe. Dan liever géén rente op mijn zichtrekening, ik laat mijn geld niet staan op een rekening a rato van 0.10%, what a waste... Grow up, Argenta! ;)
Fantastische reply! Ik zou het niet beter kunnen zeggen!
cp1234 schreef: Heb een probleem met mensen die overal rekeningen hebben om te kunnen profiteren van waar een bank gratis in is, maar moord en brand schreeuwen als ze 0.15 euro moeten betalen.
Niemand gebruikt hier kennelijk zijn argenta zichtrekening, want anders was de kans op de negatieve rente bijna onbestaande, behalve dan voor de gratis visa kaart, en dan nog durven klagen voor die 0.15 euro, amaai, je moet lef hebben.
Ik heb geen gratis visa kaart bij argenta, enkel een golden rekening en een E-spaar rekening. Ik gebruik mijn zichtrekening inderdaad allesbehalve intensief. Over het algemeen laat ik er een klein bedrag opstaan (50 euro om de onrendabele rekening boete te vermijden) en gebruik ik het verder enkel als ik geld van de E-spaar wil afhalen. Ik begrijp helemaal niet waarom ik geen recht op klagen heb. Ik vind mijn zichrekeninggebruik alles behalve profiteren, ik laat er zelfs nog 50 euro opstaan voor hun stomme regeltjes en dan nog krijg ik een negatieve rente! Ik ben trouwens al 5 jaar klant bij Argenta en dit is de eerste keer dat ik een negatieve rente krijg (door de daling van de rentevoet op de Golden?).

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 6 januari 2010, 06:50

patata fritti schreef: Wie een pleidooi houdt, en daarin één leugen vertelt, is een leugenaar. De rest van zijn pleidooi zijn ook leugens, of neigen ernaar. Dat weten rechters ook.
Hoewel ik het "pleidooi" niet geschreven heb, wil ik wel reageren op deze post.
Wie liegt is een leugenaar, wie een fout maakt daarom niet. Omwille van misschien maar 1 fout, moet je iemand niet brandmerken als een  leugenaar, dat is er gewoon over.
Je opmerking over die rechters slaagt trouwens echt op niks, dat je dat maar weet.

brilleke
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer brilleke
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door brilleke » 6 januari 2010, 18:20

kan je detailleren over welke zichtrekening het gaat??? giro + zijn er zegelrechten als kost, mijn inziens is dat de enige wettelijke kost bij de facultatieve kost van het versturen van de uittreksels

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

122 berichten
  • Pagina 7 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy