NIBC bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
NIBC bank
Heeft iemand ervaring met een spaarrekening en/of termijnrekening van NICB bank ?
De intrest lijkt interessant ?
De intrest lijkt interessant ?
Re: Nicb bank
Ja, ik ben content met nibc, ik heb daar een beetje geld staan.
Beetje spreiden en profiteren van hun hogere rentes, die ze toch nog altijd hebben.
Beetje spreiden en profiteren van hun hogere rentes, die ze toch nog altijd hebben.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dank U wel JHN,
Ik wacht nog even op meer reacties.
groetjes.
Ik wacht nog even op meer reacties.
groetjes.
Net voor 31/12/2011 spaarcentjes van Ethias (nu Optima) overgezet naar NIBC: 1,5% getrouwheid, dat staat al vast; tot 31/7 1,5% basis; nu 1,25%; afwachten wat de rest van het jaar geeft, maar het wordt wellicht een van de hoogste opbrengsten op spaarrekeningen tegen 31/12/2012
Hallo, het gaat dus wss over NIBC bank ipv NICB?
Ik heb inlogproblemen gekend in het begin, maar een paar keer de helpdesk gebeld en vriendelijk geholpen.
Gebruik enkel voor (beetje) spaargeld. Alles ok nu.

Ik heb inlogproblemen gekend in het begin, maar een paar keer de helpdesk gebeld en vriendelijk geholpen.
Gebruik enkel voor (beetje) spaargeld. Alles ok nu.
Zeer tevreden over NIBC nooit geen problemen gehad. De kredietwaardigheid is aan de lage kant maar anderzijds wat is een rating waard ? Als je de onderliggende structuur bekijkt van nibc merk je dat je veel minder risico loopt dan met kbc en dexia en andere banken simpele reden hiervoor is dat nibc geen staatspapier in handen heeft van de PIGS landen . Zelfs Rabobank is blootgesteld aan de PIGS landen voor 350 miljoen Euro en zij hebben één van de hoogste ratings.
Tja is maar hoe je denkt over die ratings.
Tja is maar hoe je denkt over die ratings.
Re: Nibc - bank
Ik ben ook zeer tevreden van Nibc-direct bank.
Correct, heel vriendelijke helpdesk, altijd direct geholpen en zeer eenvoudig. (zonder kaarthouders of zo).
De intresten zijn zelfs ook interessant, niettegenstaande de rating wat aan de lage kant is.
Wel enkel aanbieder van spaarrekeningen en termijnrekeningen...
Waarom hier klant geworden: - Spreiding centen over verschillende banken
- Betere intrest.
- Geen grootbank, enkel voor sparen te gebruiken
Gewoon doen, je wordt er een tevreden klant.
Correct, heel vriendelijke helpdesk, altijd direct geholpen en zeer eenvoudig. (zonder kaarthouders of zo).
De intresten zijn zelfs ook interessant, niettegenstaande de rating wat aan de lage kant is.
Wel enkel aanbieder van spaarrekeningen en termijnrekeningen...
Waarom hier klant geworden: - Spreiding centen over verschillende banken
- Betere intrest.
- Geen grootbank, enkel voor sparen te gebruiken
Gewoon doen, je wordt er een tevreden klant.
Sorry voor de tikfout: Nicb moet uiteraard NIBC zijn.
Verder dank aan allen voor de vele reacties.
Jullie advies zet mij aan om het openen van een rekening aan te vragen.
Groetjes.
Verder dank aan allen voor de vele reacties.
Jullie advies zet mij aan om het openen van een rekening aan te vragen.
Groetjes.
Ik ben nu ongeveer al 3 a 4 maand klant bij NIBC en ben ook zeer tevreden!
Zeer vriendelijk aan de telefoon als je ze nodig hebt, iets wilt vragen enzo,...
Goede rentes, zeker in vergelijking met andere banken (gekende grootbanken)
Zeer vriendelijk aan de telefoon als je ze nodig hebt, iets wilt vragen enzo,...
Goede rentes, zeker in vergelijking met andere banken (gekende grootbanken)
Ik ben ook vol lof over nibc. heb er 2 spaarrekeningen en al enkele termijnrekeningen geopend.
Geen enkel probleem gehad, alles snel geregeld bij mij. Helpdesk heb ik nog nooit gebruik van gemaakt en kan ik dus niet beoordelen.
Geen enkel probleem gehad, alles snel geregeld bij mij. Helpdesk heb ik nog nooit gebruik van gemaakt en kan ik dus niet beoordelen.
Re: NIBC bank
Mijn grootste geld staat er ook sinds begin dit jaar. Van helpdesk maak ik geen gebruik. Van mijn geld blijf ik af. Laatse keer ingelogd is ook al maanden geleden.
Zolang ze de beste rente geven blijf ik er, niets meer, niets minder. Het geld moet opbrengen en dan is NIBC de beste keuze op dit ogenblik.
Zolang ze de beste rente geven blijf ik er, niets meer, niets minder. Het geld moet opbrengen en dan is NIBC de beste keuze op dit ogenblik.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
- VIP member
- Contacteer:
Ben content, heb nog geen reden gehad om contact op te nemen. Rekeningen geopend geld gestort en er zien wel hoe ze zich gaan houden komende tijd.
Verdere voordelen/nadelen zijn al genoeg genoemd.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Verdere voordelen/nadelen zijn al genoeg genoemd.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Ook tevreden klant. Zolang ze de hoogste interest geven natuurlijk.
Vroeger ging mijn geld maandelijks naar Rabo, nu naar NIBC.
Vroeger ging mijn geld maandelijks naar Rabo, nu naar NIBC.
Hoe zit het eigenlijk met de RV op hun termijnrekeningen? Is dat gewoon Belgisch of moet je eerst Nederlands en dan Belgisch betalen?
Gewoon 21% zoals overal.