NIBC Direct NU in België!!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: NIBC Direct NU in België!!
Ik bedoel:Stabilo86 schreef:... En welke bijkomende kosten bedoel je?
1) Het bijna zeker verlagen van de interesten op hun spaarrekening(en)
2) Het verhogen van de algemene kost(en) voor zicht-/spaarrekening(en)
NIBC is dus een nederlandse bank, die ook reeds in Duitsland actief is.
Heeft er reeds iemand ervaring met deze bank: positief of negatief ?
Heeft er reeds iemand ervaring met deze bank: positief of negatief ?
Bij de algemene voorwaarden :
Als ze dat echt toepassen dan pas ik toch ook wel voor deze nieuwe bank. Ook dat sms-gedoe staat mij niet echt aan, want per sms ook weer enkele centen verloren van je gewonnen interesten ..."Om te voldoen aan artikel 2, 3° van het Koninklijk Besluit tot uitvoering van het Wetboek van de
Inkomstenbelasting 1992, heeft de Bank het recht de opvragingen afhankelijk te stellen van een opzeggingstermijn van 5 kalenderdagen wanneer zij 1.250 EUR overtreffen en ze te beperken tot 2.500 EUR per halve maand."
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Dat is bij elke bank Buks.
is een fiscale verplichting van die 2500 euro per maand of zo ( althans dat ze heter zo inzetten, ze zijn niet verplicht het toete passen)
Anders geen vrijstelling rv 1770 euro
Anders geen vrijstelling rv 1770 euro
aha, was me vroeger nog niet opgevallen, maar met die "crisis"-problematiek ietsje kritischer geworden zeker 
Ik heb dat eens bekeken bij Rabobank en Argenta, maar daar zie ik dat toch niet onmiddellijk staan in hun algemene voorwaarden. Het zou natuurlijk kunnen dat zij het beter verstopt hebben. 
Idem bij Argenta: zie onderaan site 'juridische bepalingen', dan 'Algemeen Reglement der Verrichtingen' downloaden, en dan naar p. 41 bovenaan
idd, ik had bij de alg voorwaarden en de voorwaarden per rekening gezocht en daar dus niet gevonden.
-
Tux
SMS-'gedoe' is gratis.buks schreef:Ook dat sms-gedoe staat mij niet echt aan, want per sms ook weer enkele centen verloren van je gewonnen interesten ...
Buks bedoelt waarschijnlijk dat elke sms enkele centen kost die de bank aan zijn klant verrekend. Een gratis digipas kost natuurlijk ook.
-
Tux
Aàaa, daarmee dat de interesten van nibc direct zo lààg zijnvidar schreef:Buks bedoelt waarschijnlijk dat elke sms enkele centen kost die de bank aan zijn klant verrekend.
nee, ik bedoelde inderdaad dat het sms'ke zelf zou kosten. Maar nu snap ik het (denk ik
) : de bank stuurt een gratis sms'ke met een code en deze moet je dan ingeven tijdens het internetbankieren.
Ik twijfel om een groot deel van mijn spaarcentjes op een NIBC rekening te zetten aan 3% of op een rabobankspaarrek. aan 2.75%
Bij NIBC is de basisrente gegarandeerd tot juni 2012.
Bij NIBC is de basisrente gegarandeerd tot juni 2012.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Vanmorgen een getrouwheidsspaarboekje (1,5+1,5) geopend, ik heb nog tot 't einde van de maand om te beslissen of ik er op stort of niet. ... Maar ik denk het wel, 3% in deze tijden, mooi meegenomen.