NIBC Direct NU in België!!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
NIBC Direct NU in België!!
Blijkbaar staat de site van NIBC Direct voor België vanaf nu online:
http://www.nibcdirect.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een rekening openen is binnenkort mogelijk, en... ze hanteren de 11-maanden regel. Alle stortingen in januari 2012 tellen dus mee voor de getrouwheidspremie op 1/1/2013.
Een rekening openen is binnenkort mogelijk, en... ze hanteren de 11-maanden regel. Alle stortingen in januari 2012 tellen dus mee voor de getrouwheidspremie op 1/1/2013.
Re: NIBC Direct NU in België!!
2%+0.5% of 1.5%+1.5%
niet echt wereldschokkend mijn gedacht, maar toch goed om te spreiden...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wereldschokkend ? Neen, maar als je ziet dat velen hun getrouwheidsrekening maar gelijk is aan de traditionele spaarrekening van NIBC vind ik dit toch al de moeite om te gaan zien wat versluisbaar is van geld 
Wat me vooral opvalt is de duidelijkheid, de helderheid van de informatie op hun site !
Vraag is natuurlijk hoelang het zal duren voor alle banken, ook de nieuwe, hun basisintrest zullen laten zakken....
?
Heel duidelijke website inderdaad. Ben benieuwd of Rabobank hun intresten zal aanpassen.
Op hun site staat vermeld dat de rente gegarandeerd is tot 30 juni 2012 !Luc B. schreef:Vraag is natuurlijk hoelang het zal duren voor alle banken, ook de nieuwe, hun basisintrest zullen laten zakken....?
Beide rekeningen zijn de hoogste in hun soort. Wat kan je nog wel meer verwachten?tZetZefLy schreef:2%+0.5% of 1.5%+1.5%
In de tarieven van de termijnrekeningen staat het netto rendement nog aan 15% RV.
Ik zie toch wel 21% RV:
"Een termijnrekening is onderhevig aan 21% roerende voorheffing op de rente. De bank houdt dit bedrag automatisch af op het moment van renteuitbetaling."
"Een termijnrekening is onderhevig aan 21% roerende voorheffing op de rente. De bank houdt dit bedrag automatisch af op het moment van renteuitbetaling."
Zit voor een relatief klein bedrag op een internetgetrouwheidsspaarrekening bij Dexia (2,50%). Voor 0,50% meer ga ik niet naar een bank die ik niet ken, met een bedenkelijke rating. Er spookt dan maar 1 naam door mijn hoofd
(Kaupthing). Dexia bood een tijdje geleden ook 3%, we weten allemaal wat daar de reden voor was 
We weten ondertussen wat die ratings waard zijn...
Welke banken hebben er ondertussen allemaal staatssteun gekregen? Welke rating had Lehman Brothers ook weer?
Een halve procent meer is in de huidige markt niet verwaarloosbaar.
Ik overweeg alleszins om in hun termijnrekeningen te stappen.
Welke banken hebben er ondertussen allemaal staatssteun gekregen? Welke rating had Lehman Brothers ook weer?
Een halve procent meer is in de huidige markt niet verwaarloosbaar.
Ik overweeg alleszins om in hun termijnrekeningen te stappen.
glennl schreef:Blijkbaar staat de site van NIBC Direct voor België vanaf nu online:
Laatst gewijzigd door peter op 26 december 2011, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
glennl schreef:Ik zie toch wel 21% RV:
In de grafiek zijn de cijfertjes nog berekend aan 15% RV.
Zie https://www.nibcdirect.be/nl/spaarprodu ... ntevoeten/" onclick="window.open(this.href);return false;
Staat gewoon op de homepagina onder "5 SLIMME REDENEN OM BIJ ONS TE SPAREN:"peter schreef: Waar kan ik dat terug vinden dat ze de 11 maanden regel hanteren ?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!