NIBC versus MoneYou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
NIBC versus MoneYou
Ik ben op zoek naar een nog iets beter renderende spaarrekening. NIBC heeft een iets betere getrouwheidsrekening, MoneYou een iets betere gewone spaarrekening. Geen duidelijk onderscheid tussen de 2 qua rente dus.
Een simpele vraag: Welke van 2 banken verkiezen jullie (en eventueel waarom) en vooral wie denken jullie dat het langst bovenaan het spaarklassement gaat zitten (in de hoop toch een tijdje mijn spaargeld te kunnen laten staan vooraleer het te moeten doorsluizen naar weer een andere nieuwkomer).
Een simpele vraag: Welke van 2 banken verkiezen jullie (en eventueel waarom) en vooral wie denken jullie dat het langst bovenaan het spaarklassement gaat zitten (in de hoop toch een tijdje mijn spaargeld te kunnen laten staan vooraleer het te moeten doorsluizen naar weer een andere nieuwkomer).
Re: NIBC versus MoneYou
Ik weet het en zal het je vertellen als jij mij de winnende cijfers geeft van Euro millions van deze week.. Afgesproken????
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
beiden!Maarten schreef:Een simpele vraag: Welke van 2 banken verkiezen jullie...
Laatst gewijzigd door udi op 24 september 2012, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben zo vrij geweest om er een poll aan te hangen 

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik vraag niet naar een feit, ik vraag naar jullie mening...ludo schreef:Ik weet het en zal het je vertellen als jij mij de winnende cijfers geeft van Euro millions van deze week.. Afgesproken????
Fantastisch!Vaganzza schreef:Ik ben zo vrij geweest om er een poll aan te hangen
Ik ben gewoon niet fan van spreiden, ik wil een keuze maken. Ik ben al klant bij 6 banken, er hoeven er niet direct nog eens 2 bij te komen 

Spreiden, het heeft ook een zekere moeilijkheid als je partner niet zo goed op de hoogte is van informatica via internetbankieren!
En nu zal men zeggen, in deze tijd?
Ja als je wist hoeveel mensen nog problemen hebben om op een PC te werken.
Ben klant bij NIBC
greetz
jempi25
En nu zal men zeggen, in deze tijd?
Ja als je wist hoeveel mensen nog problemen hebben om op een PC te werken.
Ben klant bij NIBC
greetz
jempi25
Wie het langste een hogere rente zal bieden? Nouja, ik ben madame Soleil niet, maar ik gok op NIBC. In Nederland zingen zij het toch ook al enige tijd uit als prijsbreker. ABN Amro blijft, welke merknaam ze er ook o pplakken, tot nader order een grootbank, momenteel zelfs een staatsbank en ik vraag me af hoe lang de marktomstandigheden het hem mogelijk zullen maken om die hogere rentes aan te bieden. Enfin, als je de Nederlandse tarieven vergelijkt met de Belgische, en de Nederlandse zoektocht naar vers kapitaal, misschien wel enige tijd.
Precies omdat ABN Amro toch een tamelijk solide schip is, ben ik wel klant geworden bij hen, maar niet bij NIBC. Hogere rentes zijn leuk, maar het K-verhaal indachtig... Helemaal vertrouwen doe ik dat zaakje niet. En al helemaal niet voor een verschil van 0,05% of 0,10%
Precies omdat ABN Amro toch een tamelijk solide schip is, ben ik wel klant geworden bij hen, maar niet bij NIBC. Hogere rentes zijn leuk, maar het K-verhaal indachtig... Helemaal vertrouwen doe ik dat zaakje niet. En al helemaal niet voor een verschil van 0,05% of 0,10%
vraag zal zijn ook hoeveel roerende voorheffing ze afhouden als dit een buitenlandse bank is
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Net hetzelfde antwoord kan gegeven worden op de vraag:udi schreef:beiden!Maarten schreef:Een simpele vraag: Welke van 2 banken verkiezen jullie...
"Welke van deze 2 banken heeft Nederlandse staatssteun gekregen om het hoofd boven water te houden?"
Inderdaad, beiden! Jammer dat die banken nu juist de hoogste intresten geven.
Door je geld daar te plaatsen geef je de banken eigenlijk de nodige zuurstof om verder te doen met hun risicovolle beleggingen.