(NIET) Wonen in Belgie jaarverslag 2017 van het Prijzenobservatorium.
Re: (NIET) Wonen in Belgie jaarverslag 2017 van het Prijzenobservatorium.
Ah! Een dubbele doordenker?
Ga als slaapmutsje even een ritje op de motorfiets maken.
Werkt bij mij altijd als ontspanning. In elk geval beter dan vermeende middeltjes.
Ga als slaapmutsje even een ritje op de motorfiets maken.
Werkt bij mij altijd als ontspanning. In elk geval beter dan vermeende middeltjes.
Amai zeg, jullie 2 hebben een kamer nodig. De een denkt het een de andere het anders... geeesh. 
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Ja .. Sommige discussies zouden beter passen op een chat, waar ze voor eeuwig verdwijnen in de leegheid der dingen.
Voor mij geen kamer met andere mannen.. In Azie is het de gewoonte, als je ergens op bezoek gaat, dat de mannen samen slapen en de vrouwen ook (om de kamers nuttig te gebruiken) maar ik heb dat altijd weten te ontwijken.
Ik denk niet dat Cronos de behoefte voelt om met een man op één kamer te slapen (de gewoonte om hetero te zijn) en dat we beiden ons veto zouden uitspreken.
We hebben nogal vaak tegengestelde ideeën. Er zou van slapen te weinig in huis komen..
Voor mij geen kamer met andere mannen.. In Azie is het de gewoonte, als je ergens op bezoek gaat, dat de mannen samen slapen en de vrouwen ook (om de kamers nuttig te gebruiken) maar ik heb dat altijd weten te ontwijken.
Ik denk niet dat Cronos de behoefte voelt om met een man op één kamer te slapen (de gewoonte om hetero te zijn) en dat we beiden ons veto zouden uitspreken.
We hebben nogal vaak tegengestelde ideeën. Er zou van slapen te weinig in huis komen..
Oei, daar is voor zover ik weet niks over gezegd. Vitamine d tekort ...
En een receptje om vit d te halen bij de apotheek
1x maand dit spul:
https://www.viata.be/voedingssupplement ... 2-stuks-nl
Wat ik bedoel is dat velen denken dat ze geen vitamine tekort hebben omdat ze denken dat ze gezond genoeg eten en voldoende buiten komen, terwijl dat niet altijd het geval is/niet voldoende is; zoals bij mij dus
Ik sliep/slaap regelmatig met ( soms zelfs meer dan) één man of vrouw op één kamer/in één ruimte. Naargelang de omstandigheden. Wat dat met de geaardheid van de personen te maken heeft ontgaat mij. Een veto is in deze,van mijnentwege, dus niet aan de orde. Het hangt gewoon van de omstandigheden af en de bedoelingen van de andere persoon.
Tja, één van de voorwaarden voor een discussie is wel dat er partijen zijn die van mening verschillen.
Daar leer je finaal meer van bij dan een gesprek louter tussen gelijkgestemden of erger, tussen mensen zonder een eigen mening.
Volkomen correct. En spijtig dat het voor jou, na een medische controle, anders blijkt te zijn.
Vandaar ook de noodzaak tot een regelmatige medische controle. Heb je een te kort aan bepaalde stoffen dan kan je die aanvullen. Je weet dan tenminste hoe en waarom. Heb je geen vastgestelde tekorten heeft het geen zin aan zelfmedicatie en/of aan zelfdiagnose te doen om "op het gevoel" allerlei supplementen in te nemen.
Maar als je je goed voelt bij een placebo effect na zelfdiagnose moet je dat natuurlijk ook niet laten. Zolang je het maar niet op een ander gaat toepassen of aanraden.