nieuw bed / matras
nieuw bed / matras
Er lijkt iets mis te zijn met de vorige topics over bedden en matrassen, vandaar even herstarten.
Ik herinner me hier redelijk uitgesproken en soms zelfs onderbouwde
standpunten over soorten bedbodems en matrassen. Wat is het advies dat jullie zouden geven voor de aankoop van een nieuw bed en matras, voor een 40'er, groot en mager.
Ik vind weinig niet-commerciële informatie... Momenteel zou ik gaan voor een klassiek bed (ipv boxspring, lijkt me onnodig duur) met een spiraalbodem, en een matras met pocketveren.
Ik herinner me hier redelijk uitgesproken en soms zelfs onderbouwde

Ik vind weinig niet-commerciële informatie... Momenteel zou ik gaan voor een klassiek bed (ipv boxspring, lijkt me onnodig duur) met een spiraalbodem, en een matras met pocketveren.
Re: nieuw bed / matras
In elke beddenwinkel of waar ze bed en matras verkopen ga je vinden wat je zoekt..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: nieuw bed / matras
Er is niks mis met een lattenbodem gecombineerd met een pocketverenmatras. Geef in dat geval niet teveel geld uit aan de lattenbodem en kies voor een matras met 5 of 7 zones. Ben je groter dan 1m85 ga dan voor een bed van 2m10.
Voor een bed van 160x210 zou je met 1000€ moeten toekomen voor matras en bodem samen.
Voor een bed van 160x210 zou je met 1000€ moeten toekomen voor matras en bodem samen.