Nieuw: meest complete zichtrekening simulator van het land
Nieuw: meest complete zichtrekening simulator van het land
Meest uitgebreide en complete zichtrekening simulator van het land
Zondag 1 november, 2009
Verhuizen van bank was nog nooit zo makkelijk. Vanaf 2 november kan u via spaargids.be beroep doen op de nieuwe bankverhuisdienst.
Kristof De Paepe, directeur van Spaargids.be: “De meerderheid van de Belgen betaalt teveel voor de diensten van hun bank. Dat bleek onlangs nog uit een onderzoek van Europa. Voor die mensen is er een goedkoper alternatief. We hopen dat de bankverhuisdienst deze mensen zal overtuigen de overstap te zetten”.
Troeven van de bankverhuisdienst
- U kiest de beste bank via onze vergelijkende simulator
- Het stappenplan begeleidt u bij de overdracht
- Eén handtekening volstaat voor de verhuis van al uw betalingsverkeer
- Uw nieuwe bank verhuist uw betaalverkeer binnen 18 dagen
- Ook uw spaarrekening kan mee verhuizen
“We bieden vanaf nu een dienstverlening voor wie wil overstappen naar een nieuwe bank. Een vlotte overstap naar een nieuwe bank was nog nooit zo makkelijk. En dit volledig gratis.”, aldus Kristof De Paepe
https://www.spaargids.be/sparen/zichtre ... ijken.html
Zondag 1 november, 2009
Verhuizen van bank was nog nooit zo makkelijk. Vanaf 2 november kan u via spaargids.be beroep doen op de nieuwe bankverhuisdienst.
Kristof De Paepe, directeur van Spaargids.be: “De meerderheid van de Belgen betaalt teveel voor de diensten van hun bank. Dat bleek onlangs nog uit een onderzoek van Europa. Voor die mensen is er een goedkoper alternatief. We hopen dat de bankverhuisdienst deze mensen zal overtuigen de overstap te zetten”.
Troeven van de bankverhuisdienst
- U kiest de beste bank via onze vergelijkende simulator
- Het stappenplan begeleidt u bij de overdracht
- Eén handtekening volstaat voor de verhuis van al uw betalingsverkeer
- Uw nieuwe bank verhuist uw betaalverkeer binnen 18 dagen
- Ook uw spaarrekening kan mee verhuizen
“We bieden vanaf nu een dienstverlening voor wie wil overstappen naar een nieuwe bank. Een vlotte overstap naar een nieuwe bank was nog nooit zo makkelijk. En dit volledig gratis.”, aldus Kristof De Paepe
Re: Nieuw: meest complete zichtrekening simulator van het land
Zeer handig hulpmiddel.
Een serieuze meerwaarde voor de site.
Doe zo voort.
Een serieuze meerwaarde voor de site.
Doe zo voort.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
jcdemol
Ook op het frans aub Webmaster. Dank u.
Even geprobeerd: heb een gratis zichtrekening bij Argenta en eentje van ruim 40 euro/jaar bij KBC (historisch tgv lening), ergens in het midden van het peloton. Onvoorstelbaar hoeveel sommige banken hun klanten (durven) aanrekenen. En onbegrijpelijk dat die klanten dat blijven betalen ... Als een pot choco aan de andere kant van de stad 30 cent goedkoper is dan rijden ze er naar toe (bij wijze van spreken), maar van bank veranderen om tientallen euro's te besparen, dat is blijkbaar niet zo gemakkelijk.
Ik heb de simulator van spaargids even vergeleken met die van Test aankoop.
Het is inderdaad de meest complete.
De gevens zijn blijkbaar ook recenter.
De rente van de ABK zichtrekening is bij TA nog 0,5%
De Argenta golden komt niet voor in het lijstje bij TA, enkel Argenta giro.
De Postchequerekening is ook niet terug te vinden bij TA.
Het is inderdaad de meest complete.
De gevens zijn blijkbaar ook recenter.
De rente van de ABK zichtrekening is bij TA nog 0,5%
De Argenta golden komt niet voor in het lijstje bij TA, enkel Argenta giro.
De Postchequerekening is ook niet terug te vinden bij TA.
Ik heb paar berekeningen gemaakt en vind het wel raar dat er in de simulator geen rekening is gehouden met BNP Paribas Fortis.
Deze staat er wel degelijk in, bij mij toch.Misterv schreef: Ik heb paar berekeningen gemaakt en vind het wel raar dat er in de simulator geen rekening is gehouden met BNP Paribas Fortis.
Geld verdienen doe je door te werken.
De BNP Fortis zichtrekeningen zitten er wel degelijk allemaal in (easy, basic, gewone zichtrekening, jeugd, ...)
Nu is het wel zo dat deze niet verschijnen als u iets kiest wat door de bank niet ondersteunt wordt
@Misterv, kan u eens vertellen welke inputs u gekozen heeft?
Nu is het wel zo dat deze niet verschijnen als u iets kiest wat door de bank niet ondersteunt wordt
Raar, als ik vandaag dezelfde inputs geeft, krijg ik een veel langere lijst en nu is BNPPF en een aantal anderen er wel bij.Webmaster schreef: De BNP Fortis zichtrekeningen zitten er wel degelijk allemaal in (easy, basic, gewone zichtrekening, jeugd, ...)
Misschien iets foutgelopen bij ingeven ofzo.
Vergeet mijn opmerking dus gerust.
geen probleem hoor
wie toch iets zou opmerken dat niet lijkt te kloppen kan dit altijd doorgeven aan mij of vaganzza
wie toch iets zou opmerken dat niet lijkt te kloppen kan dit altijd doorgeven aan mij of vaganzza
Laatst gewijzigd door Anonymous op 5 november 2009, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
ook de nieuwe axa click bonus zichtrekening is toegevoegd aan de vergelijkingstool
Volgens mij hebben ze bij Axa de simulator ook gebruik ... en hebben gemerkt dat ze nogal duur zijn. En hebben ze er dadelijk een mouw aan gepast met hun nieuwe rekening: Axa click bonus. Wie weet volgende er nog andere banken. Met dank aan Spaargids ;-)