Nieuw producten BKCP in mailinglijst?
Nieuw producten BKCP in mailinglijst?
Geachte,
Ik zie nu op de BKCP site 2 nieuwe producten (staan er misschien al tijdje maar ik bezoek site niet frequent):
* Renta Fix 5,60%
* Renta Absolute
Bestaat er een mogelijkheid om die via email toegestuurd te krijgen bij lancering? Ik zie wel dat er een nieuwsletter is, waarop ik mij dit weekend ingeschreven heb, maar ik vermoed dat via die nieuwsletter enkel "BKCP Financial Street" toegestuurd wordt?
PS: gaat in feite niet over spaarrekeningen, maar omdat dit een topic specifiek voor BKCP is, denk ik dat dit de gepaste topic is om de vraag te stellen. Ik weet niet in hoeverre de BKCP persoon de andere topics in dit forum leest.
Ik zie nu op de BKCP site 2 nieuwe producten (staan er misschien al tijdje maar ik bezoek site niet frequent):
* Renta Fix 5,60%
* Renta Absolute
Bestaat er een mogelijkheid om die via email toegestuurd te krijgen bij lancering? Ik zie wel dat er een nieuwsletter is, waarop ik mij dit weekend ingeschreven heb, maar ik vermoed dat via die nieuwsletter enkel "BKCP Financial Street" toegestuurd wordt?
PS: gaat in feite niet over spaarrekeningen, maar omdat dit een topic specifiek voor BKCP is, denk ik dat dit de gepaste topic is om de vraag te stellen. Ik weet niet in hoeverre de BKCP persoon de andere topics in dit forum leest.
Laatst gewijzigd door BartVW op 4 augustus 2008, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
-
BKCP bank
Re: Nieuw producten BKCP in mailinglijst?
Wij zullen u graag opnemen in de berichtgeving rond onze nieuwe producten.
Zou u uw naam en adres (+email ?) kunnen bezorgen op Clientcenter@bkcp.be ? Dan doen wij het nodige.
BKCP Client Center
Zou u uw naam en adres (+email ?) kunnen bezorgen op Clientcenter@bkcp.be ? Dan doen wij het nodige.
BKCP Client Center
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Nieuw producten BKCP in mailinglijst?
Email is verstuurd.BKCP bank schreef: Wij zullen u graag opnemen in de berichtgeving rond onze nieuwe producten.
BKCP Client Center
mvg,
Bart