nieuwe actie medirect tot 28feb 2020
TIP
nieuwe actie medirect tot 28feb 2020

https://invest.medirect.be/premie-klanten/
Krijg tussen 0,33 en 1% terug. Ik zou zeggen lees goed de kleine lettertjes. Ik meen me iets te herinneren dat de waarde bij einde actie van toepassing was, waardoor bvb 2550 euro kon gezakt zijn tot net onder 2500 door de grillen van de beurs je en dus niet in aanmerking zou komen voor de actie.
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Re: nieuwe actie medirect tot 28feb 2020
Als je terug weg wil moet je wel 150 euro per lijn betalen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niet waar, er zijn geen instap- en uitstapkosten.
MeDirect doet geregeld acties om effecten aan te trekken. Daarbij geven ze een financiële beloning. Ze rekenen geen aankoopkosten, verkoopkosten of bewaarkosten voor fondsen aan. Dan vind ik 150 euro niet absurd veel voor de verhuis van effecten naar een andere bank. Daarmee willen ze natuurlijk ook vermijden dat je effecten bij hen zet, de beloning int, ze weer weghaalt en bij de volgende actie weer terugzet om opnieuw een beloning te krijgen.
Aha, tijd voor reclame! Als er dan toch eentje met kop en schouders bovenuit steekt is dat Bolero van KBC-Securities! Massa's gratis info die zwaarder doorwegen dan welke andere korting ook.
Kwaliteit heeft een prijs. Of denk je in Aldi of Lidl kwaliteit -lees waar voor je geld-aan te treffen? Lol!
Kwaliteit heeft een prijs. Of denk je in Aldi of Lidl kwaliteit -lees waar voor je geld-aan te treffen? Lol!
MeDirect is een bank die alles gratis aanbiedt. Ik snap niet waarom je je effecten daar dan zou willen transfereren naar een andere bank?
Als het op die minimale verschillen in kosten aankomt, en dienstverlening niet aan de orde is, raad ik jullie ten stelligste aan een spaarboek aan te houden. Of beter nog, de papiertjes onder jullie matras. Het duidt er simpelweg op dat jullie niet geschikt zijn te beleggen. Er bestaan tests die uitsluitsel geven daaromtrent. Doen, zou ik zeggen, ten behoeve jullie geluk van morgen...
Nu moeten jullie mij toch eens uitleggen welke kosten ik aan MeDirect betaal. Op mijn fondsen betaal ik geen aankoopkosten, verkoopkosten of bewaarkosten. Bij aankoop betaal ik de prijs die op Morningstar staat en bij verkoop krijg ik de prijs die op Morningstar staat. Dus hoe en wanneer betaal ik kosten aan MeDirect?
Als de lopende kost van het fonds bv 1,6% is wordt er bv 1% aan het fonds betaalt en 0,6% aan medirect.Yaris schreef: ↑27 oktober 2019, 11:12 Nu moeten jullie mij toch eens uitleggen welke kosten ik aan MeDirect betaal. Op mijn fondsen betaal ik geen aankoopkosten, verkoopkosten of bewaarkosten. Bij aankoop betaal ik de prijs die op Morningstar staat en bij verkoop krijg ik de prijs die op Morningstar staat. Dus hoe en wanneer betaal ik kosten aan MeDirect?
De fondsbeheerder houdt die lopende kost in op de koers en MeDirect krijgt daar een deel van. Akkoord. Maar is die lopende kost niet overal gelijk, ongeacht bij welke broker je klant bent? Er is toch maar één koers van een fonds? Die verschilt niet van bank tot bank.