Nieuwe actie
Nieuwe actie
Hallo,
misschien een rare vraag, maar hoe weet ik nu of iemand die ik uitnodig effectief de code ingeeft (ivm die 50+50 euro actie) ?
Ik heb namelijk iemand (die hiervoor al lid wou worden, maar het nog niet in gang had gezet) die promotie code doorgestuurd, maar ik krijg geen bevestiging dat die persoon de code gebruikt heeft.
De persoon zelf heb ik het eens gevraagd en die meldde mij dat hij de code gebruikt had en ondertussen al de brief met gebruiksnaam enzo aangekregen heeft.
Hij ziet ook nergens iets staan ivm het gebruik van de code.
Is dit normaal of kan ik toch ergens controleren dat alles vlot verlopen is ivm het ingeven van die code?
misschien een rare vraag, maar hoe weet ik nu of iemand die ik uitnodig effectief de code ingeeft (ivm die 50+50 euro actie) ?
Ik heb namelijk iemand (die hiervoor al lid wou worden, maar het nog niet in gang had gezet) die promotie code doorgestuurd, maar ik krijg geen bevestiging dat die persoon de code gebruikt heeft.
De persoon zelf heb ik het eens gevraagd en die meldde mij dat hij de code gebruikt had en ondertussen al de brief met gebruiksnaam enzo aangekregen heeft.
Is dit normaal of kan ik toch ergens controleren dat alles vlot verlopen is ivm het ingeven van die code?
Re: Nieuwe actie
Normaal gezien gebeurt dit anoniem omdat banken geen gegevens over andere klanten mogen doorgeven aan derden.
Ik heb vroeger aan dergelijke acties deelgenomen bij een andere bank met meerdere personen die zegden geïnteresseerd te zijn. Van de bank ben ik nooit te weten gekomen voor welke personen ik een premie ontving.
Ik weet niet welke voorwaarden MD stelt, maar meestal gaat een bank dat ook niet onmiddellijk uitbetalen, om te voorkomen dat iemand een rekening opent om die kort na ontvangst van de premie terug af te sluiten.
Ik heb vroeger aan dergelijke acties deelgenomen bij een andere bank met meerdere personen die zegden geïnteresseerd te zijn. Van de bank ben ik nooit te weten gekomen voor welke personen ik een premie ontving.
Ik weet niet welke voorwaarden MD stelt, maar meestal gaat een bank dat ook niet onmiddellijk uitbetalen, om te voorkomen dat iemand een rekening opent om die kort na ontvangst van de premie terug af te sluiten.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Geen gegevens doorgeven? Nogal raar aangezien ik die persoon zelf aangebracht heb (dus ik weet wie het is).Nefertari schreef:Normaal gezien gebeurt dit anoniem omdat banken geen gegevens over andere klanten mogen doorgeven aan derden.
Nu goed, zelfs als dat de reden is, dat ze geen gegevens mogen doorsturen, kunnen ze toch nog gewoon een melding sturen dat iemand met jouw code lid geworden is?
Het is gewoon verwarrend omdat je nu niet echt zeker weet of ze de code wel goed hebben ingegeven
De aktie zegt waarschijnlijk dat de bonus pas uitbetaald zal worden als je vriend ook een bepaald bedrag erop stort. Stel dat je vriend veel minder geld heeft dat te beleggen is, dan hij doet uitschijnen, is het niet zo netjes als ME je dat laat weten
Wat ik wel zou vermoeden, is dat dit in de bevestigingsmail van je vriend zou staan
Beste, van zodra uw promotiecode wordt ingegeven (bij het openen van een beleggingsrekening of modelportefeuille of vermogensbeheerportefeuille) wordt dit automatisch geregistreerd in onze systemen. Na het openen van de rekening volgt er echter nog geen bevestiging omdat de nieuwe klant tevens nog minimaal €2.500 dient te beleggen voor het einde van de actie op 30 september 2016. De uitbetaling van de premie gebeurt binnen de 30 dagen na het aflopen van de actie. Klanten ontvangen een bevestigingse-mail zodra de uitbetaling heeft plaatsgevonden.drako schreef:Hallo,
Alle details over onze actie vindt u via deze link: https://www.medirectbank.be/docs/defaul ... sactie.pdf
Aarzel niet onze klantendienst te contacteren op het nummer 02 518 0000 of via e-mail info@medirectbank.be als u nog vragen heeft.
Ik beweer niet dat dit bij alle banken zo gaat, maar bij mijn bank kwam na een bepaalde periode gewoon een veelvoud van de premie op mijn zichtrekening, met vermelding "actie-premie", zonder verdere specificaties of namen.drako schreef:Geen gegevens doorgeven? Nogal raar aangezien ik die persoon zelf aangebracht heb (dus ik weet wie het is)....Nefertari schreef:Normaal gezien gebeurt dit anoniem omdat banken geen gegevens over andere klanten mogen doorgeven aan derden.......
In dit geval moest ik niet zélf personen aanbrengen bij de bank, maar naar mijn kennissen een e-mail sturen met mijn persoonlijke actie-code. Uiteraard zijn er daar slechts enkelen op ingegaan, maar ik weet niet wie wél of wie niet (behalve van een paar die het me zelf lieten weten).
Bij mij was het ook zo bij een andere bank. Ik kon aan de premies wel zien hoeveel mensen erop ingetekend hadden, maar wie was 1 groot vraagteken.
nieuwe actie deze keer terug ook voor bestaande klanten:
https://invest.medirectbank.be/beste-uit-uw-geld/
Vanaf vandaag inderdaad een nieuwe actie bij MeDirect waarbij zowel bestaande als nieuwe klanten 1% ontvangen op alle nieuwe beleggingen van 10 oktober 2016 t.e.m. 30 november 2016. De bonus ontvangt u cash op uw MeDirect geldrekening binnen de maand na het aflopen van de campagne.cleo schreef:nieuwe actie deze keer terug ook voor bestaande klanten:
Deze actie is geldig op al onze Fondsen, Modelportefeuilles en Online Vermogensbeheer. Indien u al een beleggingsportefeuille heeft bij MeDirect, komen uw maandelijkse bijdragen en nieuwe stortingen in de portefeuille eveneens in aanmerking.
Eveneens geldig voor de overdracht van beleggingsfondsen naar MeDirect. Wij vergoeden eventuele kosten voor het overboeken van uw portefeuille, en dit tot een bedrag van € 2.000 per klant. U hoeft ons enkel een ingevuld transferformulier http://www.medirectbank.be/docs/default ... fecten.pdf te bezorgen en wij doen de rest.
Meer info op https://invest.medirectbank.be/beste-uit-uw-geld