nieuwe CEO Argenta
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
nieuwe CEO Argenta
Argenta heeft een nieuwe (Nederlandse) CEO afkomstig van ING.
Pfft ik vrees dat Argenta meer een meer van die grootbankenallures zal krijgen en weg zal gaan van het goedkope solide model met simpele producten.
Ik hoop van niet niet. Maar ze hebben de schijn alvast tegen.
Pfft ik vrees dat Argenta meer een meer van die grootbankenallures zal krijgen en weg zal gaan van het goedkope solide model met simpele producten.
Ik hoop van niet niet. Maar ze hebben de schijn alvast tegen.
Re: nieuwe CEO Argenta
Dit had ik reeds lang gevoeld dat er groot-bankallures zijn bij Argenta.
Maar ja wat moet een mens doen?
Je kunt blijven bank-shoppen, maar uiteindelijk geraak je rond, en is de kermis gedaan!
greetz
jempi25
Maar ja wat moet een mens doen?
Je kunt blijven bank-shoppen, maar uiteindelijk geraak je rond, en is de kermis gedaan!
greetz
jempi25
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Voorlopig is alles nog gratis, dus geen paniek.
Trouwens ik denk niet dat argenta vlug van plan is om hun strategie radicaal te veranderen omdat er nu iemand anders aan het roer staat. Ik ga er dus vanuit dat alles bij het oude blijft en dat de bank een nieuw elan krijgt ten voordele van de klant.
Trouwens ik denk niet dat argenta vlug van plan is om hun strategie radicaal te veranderen omdat er nu iemand anders aan het roer staat. Ik ga er dus vanuit dat alles bij het oude blijft en dat de bank een nieuw elan krijgt ten voordele van de klant.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
De gratis zichtrekeningen met bijhorende debet- en kredietkaarten zijn de grootste troef van Argenta, het zou een serieuze vergissing zijn moesten ze ervan afstappen. Dat weet elke CEO met een klein beetje boerenverstand dus ik zou hiervoor geene schrik hebben.
Argenta is meer nadruk gaan leggen op beleggingen (heb ik ook gemerkt de laatste keer dat ik mijn agentschap binnenwandelde) en ze zullen nu waarschijnlijk nog meer nadruk gaan leggen op hun verzekeringen (ook al gemerkt aan de telefoon en in het agentschap).
Maar ach, bij Argenta proberen ze het u aan te smeren, maar je ben niet verplicht om erop in te gaan he. Een grootbank waar ge u blauw moogt betalen voor de basisproducten, daar laten ze de mensen ook niet gerust en zagen ze de oren van uwe kop om je wat dan ook aan te smeren.
Ik hoop dat Argenta het toch binnen de perken gaat houden. Er is niets mis om even te polsen of er interesse is in product x of y, maar er is 1 welbepaalde grootbank die er iets van kent en de mensen regelmatig zit op te bellen.
Zo ver hoeven ze niet te gaan, want dan krijg ik het serieus op mijn heupen en hebben ze, bij herhaalde voorvallen, ineens een klant minder.
Argenta is meer nadruk gaan leggen op beleggingen (heb ik ook gemerkt de laatste keer dat ik mijn agentschap binnenwandelde) en ze zullen nu waarschijnlijk nog meer nadruk gaan leggen op hun verzekeringen (ook al gemerkt aan de telefoon en in het agentschap).
Maar ach, bij Argenta proberen ze het u aan te smeren, maar je ben niet verplicht om erop in te gaan he. Een grootbank waar ge u blauw moogt betalen voor de basisproducten, daar laten ze de mensen ook niet gerust en zagen ze de oren van uwe kop om je wat dan ook aan te smeren.
Ik hoop dat Argenta het toch binnen de perken gaat houden. Er is niets mis om even te polsen of er interesse is in product x of y, maar er is 1 welbepaalde grootbank die er iets van kent en de mensen regelmatig zit op te bellen.
Zo ver hoeven ze niet te gaan, want dan krijg ik het serieus op mijn heupen en hebben ze, bij herhaalde voorvallen, ineens een klant minder.
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Hoe zit da nu juist met die cooperatieve aandelen van Argenta die ze zouden aanbieden aan 50000 klanten,
is daar al iets meer over bekent?
mvg
mvg
Deze worden binnenkort aan de klanten aangeboden.Bedoeling was het om dit deze zomer rond te krijgen maar is uitgesteld tot dit najaar.Na de bankencrisis wil het toezichtsorgaan elk dossier 3x binnenste buiten keren.Ik zit er ook op te wachten.christofgh schreef:Hoe zit da nu juist met die cooperatieve aandelen van Argenta die ze zouden aanbieden aan 50000 klanten,
mvg