Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

nieuwe federale regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
10878 berichten
  • Pagina 253 van 726
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • …
  • 726
  • Volgende
platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

Re: nieuwe federale regering

• Citeer

Bericht door platin » 9 augustus 2021, 11:13

foopah schreef: ↑9 augustus 2021, 10:38
bantsee schreef: ↑8 augustus 2021, 15:04 Bij zwakke regio's zie corona zie stormen zie economie zie onderwijs zie wegen zie klimaat zie werkloosheid wie moet het doen? Provincies gemeentes wijken straten?
Het antwoord zit al in je vraag: sterke regio's en al die versnipperde bevoegdheden op de schop.

Trouwens, ook de realiteit lijkt mbt jouw voorbeelden aan te tonen dat een bepaalde regio het wel degelijk goed kan doen als ze daar de bevoegdheid voor krijgen.

Coronavaccinaties: een bepaalde regio steekt er bovenuit
Economie: een bepaalde regio steekt er bovenuit
Onderwijs: een bepaalde regio steekt er bovenuit
Werkloosheid: een bepaalde regio steekt er bovenuit
Eens gaan kijken aan de onderkant bij die regio die volgens u het van het is.
Bijv. Hoeveel er van de voedselbanken gebruik maken.
De verborgen armoede.
De stijgende elec en gas factuur, en juist de minder begoeden zijn hier het grootste slachtoffer.
Natuurlijk met een zonnebril is er helemaal geen probleem in die welvarende regio.
Herinner me nog vorig jaar als er rook wordt waargenomen is er geen probleem.
Dat 2 dagen later, het is afgebrand......
Onze Vlaamse premier ten top.
Estate Guru believer.

Aerolla
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Aerolla
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Aerolla » 9 augustus 2021, 11:30

Gelukkig: in december komt er het grote burgeronderzoek waar we allemaal onze mening mogen geven over deze zaken.
Een zeer goed initiatief, vind ik persoonlijk.

Maar daarna wordt dit gedurende 5 jaar geanalyseerd, om daarna in de vuilbak te belanden, wegens niet meer relevant.
En op die manier denkt de Belg dat zijn mening ertoe deed.

foopah
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer foopah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door foopah » 9 augustus 2021, 12:49

platin schreef: ↑9 augustus 2021, 11:13 Eens gaan kijken aan de onderkant bij die regio die volgens u het van het is.
Bijv. Hoeveel er van de voedselbanken gebruik maken.
De verborgen armoede.
De stijgende elec en gas factuur, en juist de minder begoeden zijn hier het grootste slachtoffer.
Natuurlijk met een zonnebril is er helemaal geen probleem in die welvarende regio.
Herinner me nog vorig jaar als er rook wordt waargenomen is er geen probleem.
Dat 2 dagen later, het is afgebrand......
Onze Vlaamse premier ten top.
Toon me even een quote van mezelf waarin ik beweer dat Vlaanderen het van het is.

Hier loopt inderdaad nog altijd heel veel verkeerd. Enorm veel. Schandalig veel zelfs. Dat is dan absoluut gezien. Relatief gezien tov de andere regio's zijn er ook heel veel zaken die hier beter lopen. Principieel zie ik niet, en met mij vele anderen, hoe 2 regio's die ideologisch elkaars tegengestelde zijn, het best kunnen bestuurd worden door 1 regering met 1 beleid. Dat heeft niets te maken met solidariteit, maar alles met ideologie en politieke voorkeur. Voer het beleid waarvoor je gestemd hebt, en organiseer (betaal) het zelf.

centiem
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer centiem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centiem » 9 augustus 2021, 13:02

foopah schreef: ↑9 augustus 2021, 12:49 Principieel zie ik niet, en met mij vele anderen, hoe 2 regio's die ideologisch elkaars tegengestelde zijn, het best kunnen bestuurd worden door 1 regering met 1 beleid. Dat heeft niets te maken met solidariteit, maar alles met ideologie en politieke voorkeur. Voer het beleid waarvoor je gestemd hebt, en organiseer (betaal) het zelf.
Dat is inderdaad de essentie. Met de Belgische compromispolitiek zakken we elk jaar dieper op alle ranglijstjes.

foopah
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer foopah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door foopah » 11 augustus 2021, 08:50

Terzake, de propagandamachine van de federale regering:

https://palnws.be/2021/08/wetenschapper ... van-groen/

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 11 augustus 2021, 20:42

foopah schreef: ↑11 augustus 2021, 08:50 Terzake, de propagandamachine van de federale regering:

Dat bevestigt alleen maar het beeld van de linkse staatszender VRT en haar links-progressieve (maar niet objectieve) journalisten.

bantsee
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door bantsee » 11 augustus 2021, 20:51

m-peeters schreef: ↑11 augustus 2021, 20:42
foopah schreef: ↑11 augustus 2021, 08:50 Terzake, de propagandamachine van de federale regering:

Dat bevestigt alleen maar het beeld van de linkse staatszender VRT en haar links-progressieve (maar niet objectieve) journalisten.
Demarrez met zijn homofobe en sexistische commentaren is de exponent van die links-progressieve cultuur bij de vrt :D

foopah
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer foopah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door foopah » 12 augustus 2021, 07:18

Dus eentje die naast de pot pist maakt dat het hele huis zo is ?

Beetje afgang voor de VRT gezien hun uitgesproken links-progresssieve agenda, om nu al dagen in de media te komen met uitspraken die typisch niet goed vallen bij het clubje van moreel verhevenen.

Ik moet wel zeggen, ik was verrast door de reactie van Schols, doorgaans ook eentje die zijn "kritische" vragen voorbehoudt voor een bepaald publiek. Waarschijnlijk is hij daarvoor intern wel op de vingers getikt.

bantsee
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door bantsee » 12 augustus 2021, 07:38

foopah schreef: ↑12 augustus 2021, 07:18 Dus eentje die naast de pot pist maakt dat het hele huis zo is ?

Beetje afgang voor de VRT gezien hun uitgesproken links-progresssieve agenda, om nu al dagen in de media te komen met uitspraken die typisch niet goed vallen bij het clubje van moreel verhevenen.
Raad Bestuur VRT

N-VA: 4 zitjesVlaams Belang: 2 zitjesCD&V: 2 zitjes (onder wie de voorzitter)Open VLD: 2 zitjesGroen: 1 zitjeSP.A: 1 zitje

Dus spa en groen met elk 1 zitje zetten de 10 anderen te kakken

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 12 augustus 2021, 08:38

bantsee schreef: ↑12 augustus 2021, 07:38
foopah schreef: ↑12 augustus 2021, 07:18 Dus eentje die naast de pot pist maakt dat het hele huis zo is ?

Raad Bestuur VRT

N-VA: 4 zitjesVlaams Belang: 2 zitjesCD&V: 2 zitjes (onder wie de voorzitter)Open VLD: 2 zitjesGroen: 1 zitjeSP.A: 1 zitje

De zitjes in de RvB worden verdeeld overeenkomstig de verkiezingsuitslag. Ze tonen vooral het verval van de traditionele partijen aan. Gedurende tientallen jaren waren de trado’s aan de macht. Een rode of oranje partijkaart was toen de beste manier om een job te krijgen bij de VRT. Zelf Siegfried Bracke had toen een rode partijkaart. ::)

Er is ook een groot verschil tussen top en basis. De leden van de RvB wisselen elke verkiezing, de personeelsleden van de VRT blijven levenslang op post. De top is nu vooral rechts, de basis nog steeds links. Vooral in zogenaamde “duidingsmagazines” zoals Terzake komt dit naar voor.

De link gaat over “een eminent professor” die duidelijk tegen kerncentrales pleit (maar de journalist vergeet te zeggen dat deze professor niet echt objectief is en een Groen politicus is). Typisch Terzake, typisch VRT …

bantsee
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door bantsee » 12 augustus 2021, 08:50

m-peeters schreef: ↑12 augustus 2021, 08:38
Raad Bestuur VRT

De zitjes in de RvB worden verdeeld overeenkomstig de verkiezingsuitslag. Ze tonen vooral het verval van de traditionele partijen aan.
Dan heb ik een goede daad gedaan. Ik zet hier de samenstelling van raad bestuur vrt en dankzij dat beseft u verval traditionele partijen. U had dit ook al kunnen weten op basis van verkiezingsuitslagen de laatste 20 jaar. Maar u had wellicht geen tijd om dat te volgen.
Maar de rvb zit er dus bij voor spek en bonen. Hebben 0 invloed op vrt. Hebben geen nut. Of toch, toegevoegde waarde is dat ze mensen als u de ogen openen dat traditionele partijen vervallen.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 12 augustus 2021, 09:46

Weeral een hoop veronderstellingen en verkeerde conclusies: ::) ::)
bantsee schreef: ↑12 augustus 2021, 08:50U had dit ook al kunnen weten op basis van verkiezingsuitslagen de laatste 20 jaar. Maar u had wellicht geen tijd om dat te volgen.
Natuurlijk wist ik dat de trado's al een tijdje achteruit gaan in de verkiezingen. Ik poneer het ook niet als iets nieuw, enkel als een verklaring voor de samenstelling van de huidige RvB.

En ja, allicht had ik geen tijd om dat te volgen. Ik ben dan ook maar een gewoon facteurke van De Post die woont in een Vlaams boerengat en daar stoeft dat hij werkt in Brussel, waar ik er zorgvuldig voor zorg van zeker nooit in contact te komen met Brusselaars, laat staan met inwoners van Molenbeek ;D ;D ;D
bantsee schreef: ↑12 augustus 2021, 08:50Maar de rvb zit er dus bij voor spek en bonen. Hebben 0 invloed op vrt. Hebben geen nut. Of toch, toegevoegde waarde is dat ze mensen als u de ogen openen dat traditionele partijen vervallen.
Dat de RvB geen nut heeft beweer ik nergens (zo ja, toon het mij). Maar deze Raad houdt zich eerder met de strategie en management bezig, niet met de journalistiek op de werkvloer. Bovendien wisselt de RVB voortdurend terwijl de journalisten normaal gezien hun ganse carrière bij de VRT blijven (behalve als ze overstappen naar VTM). En journalisten volgen niet slaafs de politieke ideologie van hun RvB. Integendeel ...

Mensen zoal ik ... u bedoelt weeral een gewoon facteurke van De Post ... 8)

bantsee
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door bantsee » 12 augustus 2021, 10:31

m-peeters schreef: ↑12 augustus 2021, 09:46
bantsee schreef: ↑12 augustus 2021, 08:50Maar de rvb zit er dus bij voor spek en bonen. Hebben 0 invloed op vrt. Hebben geen nut. Of toch, toegevoegde waarde is dat ze mensen als u de ogen openen dat traditionele partijen vervallen.
Dat de RvB geen nut heeft beweer ik nergens (zo ja, toon het mij). Maar deze Raad houdt zich eerder met de strategie en management bezig
Nee u beweert het niet. U gooit alleen maar losse beweringen rond zonder enige lijn en logica. U heeft iemand nodig zoals ik om aan u uit te leggen welke conclusies getrokken kunnen worden.

Want als u al eens een conclusie trekt trekt het op niets. Zoals "Maar deze Raad houdt zich eerder met de strategie en management bezig". Is alle 2 verkeerd. RvB definieert hoogstens de waarden, risicoprofiel van de organisatie, waar ze in grote lijnen naartoe willen. Het management (directiecomite) moet de strategie definieren.
Brengt ons bij jouw 2e fout: rvb doet 0 management. Ze kunnen ceo ontslaan en kiezen, maar ceo heeft binnen krijtlijnen volledige onafhankelijkheid. Moet wel zijn job doen en objectieven halen.

U beweert dus allerlei zaken over rvb maar u weet in de verste verte niet wat de rol is van rvb.

En dat ze erbij zit voor spek en bonen is een logische conclusie van de samenstelling van rvb en enkele beweringen oa door uzelf.

Ik zal even duiding geven want u hebt het nodig.

Foopah spreekt over de uitgesproken links-progressieve agenda van de vrt.
Ik confronteer hem met de 2 zitjes van links op 12 zitjes die de 10 andere te kakken zetten.

Raad Bestuur VRT

Daarop antwoordt u:
m-peeters schreef: ↑12 augustus 2021, 08:38 Er is ook een groot verschil tussen top en basis. De leden van de RvB wisselen elke verkiezing, de personeelsleden van de VRT blijven levenslang op post. De top is nu vooral rechts, de basis nog steeds links.

Enige mogelijke conclusie: rvb zit erbij voor spek en bonen.

NVA en Vlaams Belang maken 50% uit van rvb en zijn niet eens in staat vrt te besturen. Laat ze dus maar 50% van zetels halen in parlement. Want als ze nog niet eens vrt kunnen besturen, hoe gaan ze dan ooit VL besturen. Net zoals vrt gaan Spa, ps, groen, ecolo ondanks een zeer kleine minderheid hen toch te kakken zetten.
Laatst gewijzigd door bantsee op 12 augustus 2021, 10:39, 4 keer totaal gewijzigd.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 12 augustus 2021, 10:34

bantsee schreef: ↑11 augustus 2021, 20:44
David_DeWa schreef: ↑11 augustus 2021, 19:15

In het kader van de nieuwe federale regering?
Vanzelfsprekend. Dit is de context.
Dan ben ik blijkbaar - weer eens - te dom om de context te begrijpen.
Het was mij volledig ontgaan dat E. Demarez of iemand van de cats deel uitmaakt van een nieuwe federale regering.
Ik dacht toch dat je het hierover had.
Maar nu ik je tekst nog eens lees blijk ik een verkeerde conclusie getrokken te hebben. Je hebt het over een zekere Demarrez. Het item Demarrez binnen de nieuwe federale regering en zijn uitspraken daarover zijn me onbekend.
Excuses dat ik 2 personen door elkaar gehaald heb.
Als ik nog goed kan volgen is het topic Demarez en de Cats trouwens op dit forum een reeds afgesloten zaak.
Als je zelf nog de behoefte voelt om over deze laatste zaak door te blijven bomen kan je beter je eigen topic openen.
Gaat het over iets anders, graag dan de context binnen dit topic nieuwe federale regering nader toe te lichten.
Laatst gewijzigd door David_DeWa op 12 augustus 2021, 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 12 augustus 2021, 10:43

bantsee schreef: ↑12 augustus 2021, 10:31
U heeft iemand nodig zoals ik om aan u uit te leggen welke conclusies getrokken kunnen worden.
...
Ik zal even duiding geven want u hebt het nodig.
...
Uw bescheidenheid siert u! :D
Dankjewel voor de toelichting ;D

bantsee schreef: ↑12 augustus 2021, 10:31
Want als ze nog niet eens vrt kunnen besturen, hie gaan ze dan ooit VL bestuderen. Net zoals vrt gaan Spa, ps, groen, ecolo ondanks een zeer kleine minderheid hen toch te kakken zetten.
Oei, hier ga je compleet in de fout en kan je duidelijk onze federale staatsstructuur niet. 8) 8)
Je hebt het over het besturen van Vlaanderen en de VRT en dan refereer je naar o.a. PS en Ecolo. Naar mijn bescheiden ( >:D ) mening zetelen deze niet in de Vlaamse regering en niet in de RvB van de VRT maar in de federale regering. Het is maar dat je het weet ... 8) 8)

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

10878 berichten
  • Pagina 253 van 726
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • …
  • 726
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy