Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
Ik begin er intussen ook de buik vol van te krijgen!
...en wat hiervan de meerwaarde is, ontgaat mij al helemaal
...en wat hiervan de meerwaarde is, ontgaat mij al helemaal
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
dat is niet de bedoeling, gaan we aanpassenFilip3 schreef:Spruitekop schreef:dan verschijnt die onnozele ballon bij het volgende onderwerp weer.
UPDATE: is ondertussen gecorrigeerd
de evaluatie is positief, daar wordt enorm veel op gekliktFilip3 schreef:zoals de "gerelateerde onderwerpen" onderaan de pagina zeker.... Wanneer is de uitslag van de evaluatie???
het forum heeft er inderdaad 4 uur uitgelegen, was een probleem met een tellertje dat aan zijn limiet zatYaris schreef:Heeft het forum er daarvoor afgelopen zondag bijna een hele dag uitgelegen?
ik zat op een plaats waar de internetverbinding uitviel en heb jullie emails om dit te signaleren pas laat gezien
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
webmaster schreef:de evaluatie is positief, daar wordt enorm veel op geklikt
En daarna misschien enorm veel gevloekt.
In het begin heb ik daar ook 'n paar keer op geklikt (de eerste keer uit onwetendheid), nadien nog 'n paar keer om voor mezelf te nu eigenlijk uit te maken wat de relevantie van die links nu was, iets wat ik eerder ook al heb aangegeven.
M'n oprechte excuses aan de mensen die zich ook aan die "ballenwinkel" storen dat ik hierdoor heb bijgedragen tot dit enorm succes.(lees: het aantal clickx) Het was niet m'n bedoeling.
Pop-up ballonnen, waar is dat goed voor...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Om geld in het laatje te brengen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Deze middag niet kunnen inloggen. Toen ik op "aanmelden" klikte kwam ik op de goede pagina maar na het invullen van m'n inloggegevens terecht op de webpagina met de snotneus.
Tevens heb ik al verschillende malen voorgehad dat ik bij het aanklikken van de "Reageer"-knop (in de draad zelf) op een webpagina kom met de melding "Dit forum bestaat niet". Ik heb tevens de indruk dat er onder deze knop nog iets anders zit (soms zichtbaar aan de onderkant van de knop, in rode tekst)
Tevens heb ik al verschillende malen voorgehad dat ik bij het aanklikken van de "Reageer"-knop (in de draad zelf) op een webpagina kom met de melding "Dit forum bestaat niet". Ik heb tevens de indruk dat er onder deze knop nog iets anders zit (soms zichtbaar aan de onderkant van de knop, in rode tekst)
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Vandaag ook verschillende keren tevergeefs proberen in te loggen en onderstaande tekst te zien gekregen (met "snotneusje" erbij) :Spruitekop schreef:Deze middag niet kunnen inloggen. Toen ik op "aanmelden" klikte kwam ik op de goede pagina maar na het invullen van m'n inloggegevens terecht op de webpagina met de snotneus.
"Sorry,
De gevraagde pagina bestaat niet meer of is verplaatst."
Uiteindelijk heb ik na lang zoeken een vrij omslachtige manier gevonden om tóch te kunnen inloggen.
opgelost, dank om te signaleren
Dank u : bij mij is alles terug normaal.
Waarom lopen de tijden in het vakje "recent in het forum" een uur achter op de homepagina??
hallo dries,
bij mij lijkt dit zich niet voor te doen
bedoel je dan dat de tijd van de forumberichten op de voorpagina 1 uur vroeger is dan op het forum zelf?
Kristof
bedoel je dan dat de tijd van de forumberichten op de voorpagina 1 uur vroeger is dan op het forum zelf?
Kristof
Ja da bedoel ik webmasterwebmaster schreef:hallo dries,
Kristof
De tijdzone is europe/brussels,da klopt toch.
Het zomert al op de homepagina