Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
ah? in de kroeg wordt dus blijkbaar alleen uit zijn nek gekletst. Kan ik mee leven. 
hhet is een gratis kroeg waar je je pintjes niet moet betalen (niet tegen iemand uit het Gentse zeggen, anders is die alle dagen poepeloere zat )
inlogprobleem opgelost
Hallo Webmaster,
Ik heb u zojuist een PB gestuurd om te melden dat mijn probleem van niet meer te kunnen inloggen intussen opgelost is.
Eergisteren stuurde ik u hierover een e-mail en in antwoord op uw vraag, stuurde ik gisteren een tweede e-mail waarin ik uitlegde welk soort foutmeldingen ik kreeg.
Daar ik gedurende 2 dagen niet meer kon inloggen, kon ik dit niet via het forum laten weten.
Sinds deze voormiddag gaat het inloggen dus terug zonder problemen.
Bedankt en vriendelijke groeten,
Ik heb u zojuist een PB gestuurd om te melden dat mijn probleem van niet meer te kunnen inloggen intussen opgelost is.
Eergisteren stuurde ik u hierover een e-mail en in antwoord op uw vraag, stuurde ik gisteren een tweede e-mail waarin ik uitlegde welk soort foutmeldingen ik kreeg.
Daar ik gedurende 2 dagen niet meer kon inloggen, kon ik dit niet via het forum laten weten.
Sinds deze voormiddag gaat het inloggen dus terug zonder problemen.
Bedankt en vriendelijke groeten,
inlogprobleem opgelost (deel 2)
@de Webmaster,
Exact 2 maanden later, had ik dus terug hetzelfde probleem van niet meer te kunnen inloggen.
Ook deze keer kon ik dit alleen melden via een e-mail aan Spaargids.be, vermits ik niet meer op dit forum geraakte.
Sinds vanavond lukt het inloggen terug, en bijgevolg heb ik je ook deze keer een PB gestuurd om dit te laten weten.
Bedankt om alles terug in orde te brengen.
Wat ik mij alvast afvraag: zijn er hier nog andere gebruikers die dit soms voorhebben?
Exact 2 maanden later, had ik dus terug hetzelfde probleem van niet meer te kunnen inloggen.
Ook deze keer kon ik dit alleen melden via een e-mail aan Spaargids.be, vermits ik niet meer op dit forum geraakte.
Sinds vanavond lukt het inloggen terug, en bijgevolg heb ik je ook deze keer een PB gestuurd om dit te laten weten.
Bedankt om alles terug in orde te brengen.
Wat ik mij alvast afvraag: zijn er hier nog andere gebruikers die dit soms voorhebben?
yep ... was hier ook een probleem.
Was na een mailtje naar spaargids in enkele minuten opgelost!
Was na een mailtje naar spaargids in enkele minuten opgelost!
Ik moet sinds kort (enkele dagen) bij elk bezoek opnieuw inloggen. Nog iemand met dit probleem?
Ik geraak dus wel ingelogd, maar moet dit telkens opnieuw doen.
Sinds gisteren ,als ik probeer een reactie te schrijven krijg ik de boodschap dat de bladzijde niet bestaat.Ik moet 2 of 3 keer inloggen en 2 of 3 keer klikken op reageer.
Ik moet inderdaad ook telkens terug inloggen, zonder telkens in te loggen is wel handiger, je moet dan ook niet telkens oplopend of aflopend selecteren wil je het laatste bericht bovenaan krijgen.molenveld schreef:Ik moet sinds kort (enkele dagen) bij elk bezoek opnieuw inloggen. Nog iemand met dit probleem?
Laatst gewijzigd door ludo op 12 februari 2015, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb ook vodden : telkens als ik inlog krijg ik de mededeling dat het onderwerp niet meer bestaat ....
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
Zouden onze franstalige broeders er ook last mee hebben ? ( als er tenminste iemand aanwezig geweest deze maand )
problemen tot en met
De Walen klagen toch niet op de franstalige spaargids
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Heb je ooit al Walen weten klagen? 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
hallo,
dank om dit te signaleren,
de nieuwe software die we onder de motorkap hebben geinstalleerd sputtert een beetje
we werken aan het probleem en hopen alle foutjes er in de komende dagen uit te krijgen.
Groeten
Kristof
dank om dit te signaleren,
de nieuwe software die we onder de motorkap hebben geinstalleerd sputtert een beetje
we werken aan het probleem en hopen alle foutjes er in de komende dagen uit te krijgen.
Groeten
Kristof
+1 juist hetzelfde bij mij.molenveld schreef:Ik moet sinds kort (enkele dagen) bij elk bezoek opnieuw inloggen. Nog iemand met dit probleem?