Nieuwe forumsoftware
Re: Nieuwe forumsoftware
admin schreef:In verband met de automatische login problemen.
Wie niet automatisch ingelogd wordt, zou eens volgende moeten testen:
Druk op F5 terwijl u in het forum bent (en nog niet ingelogd bent). Als u dan plots wel ingelogd bent, laat dan hieronder weten welke browser u gebruikt.
Dank voor de hulp.
Ik heb dit voor in FF 3.6.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
De F5 toets werkt bij mij. Ik weet wel niet of het iedere keer zal werken (want soms moest ik mijn paswoord en gebruikersnaam invoegen en soms moest ik enkel op aanmelden klikken zonder iets te typen om aangelogd te geraken), maar ik zal het blijven gebruiken. Ik gebruik de gewone internet explorer van Windows Vista.admin schreef:In verband met de automatische login problemen.
Druk op F5 terwijl u in het forum bent (en nog niet ingelogd bent). Als u dan plots wel ingelogd bent, laat dan hieronder weten welke browser u gebruikt.
Dank voor de hulp.
Nu werkte de F5 toets niet. Ik heb het meerdere geprobeerd, maar het lukt niet. Wanneer ik op aanmelden klikte, stond er direct welkom Maarten ...Maarten schreef:De F5 toets werkt bij mij. Ik weet wel niet of het iedere keer zal werken (want soms moest ik mijn paswoord en gebruikersnaam invoegen en soms moest ik enkel op aanmelden klikken zonder iets te typen om aangelogd te geraken), maar ik zal het blijven gebruiken. Ik gebruik de gewone internet explorer van Windows Vista.admin schreef:In verband met de automatische login problemen.
Dank voor de hulp.
@webmaster
Het aanloggen blijft blijkbaar een probleem, f5 werkt niet,
als ik op het forum kom en niet aangemeld ben kan ik wel op recente berichten klikken,ben ik aangemeld maar als ik dan weer naar de laatste nieuwe berichten wil moet ik mij weer aanmelden,
zodus als ik langer dan een uurtje spaargids verlaat moet ik mij telkens opnieuw aanmelden
Het aanloggen blijft blijkbaar een probleem, f5 werkt niet,
als ik op het forum kom en niet aangemeld ben kan ik wel op recente berichten klikken,ben ik aangemeld maar als ik dan weer naar de laatste nieuwe berichten wil moet ik mij weer aanmelden,
zodus als ik langer dan een uurtje spaargids verlaat moet ik mij telkens opnieuw aanmelden
@vike
dank voor te signaleren
we zijn eree bezig.
Waarschijnlijk wordt het eerstdaags opgelost.
dank voor te signaleren
we zijn eree bezig.
Ligt het probleem niet bij het al dan niet surfen via www of zonder www voor de domeinnaam?admin schreef:@vike
dank voor te signaleren
we zijn eree bezig.
Meen me te herinneren dat dit op een andere site ook zo'n problemen gaf...
@webmaster
als ik niet aangemeld ben is het gelijk op wat ik aanklik bv recente berichten bekijken en ben direct aangemeld,
en moet ik geen verdere stappen ondernemen,
als ik niet aangemeld ben is het gelijk op wat ik aanklik bv recente berichten bekijken en ben direct aangemeld,
en moet ik geen verdere stappen ondernemen,
Ondanks het feit dat ik 'onthoud gegevens' aangevinkt heb, moet ik bijna elke keer inloggen.
Misschien al je cookies eens verwijderen,je zal dan wel bij andere programmas ook opnieuw je paswoorden moeten invullen,zodat deze opnieuw onthouden worden.Tope schreef:Ondanks het feit dat ik 'onthoud gegevens' aangevinkt heb, moet ik bijna elke keer inloggen.
we denken dat het login probleem niet bij jullie ligt maar bij ons.
U hoeft dan ook geen inspanningen te doen met cookies verwijderen en dergelijke.
We zijn er mee bezig en hopen het binnenkort op te lossen
U hoeft dan ook geen inspanningen te doen met cookies verwijderen en dergelijke.
We zijn er mee bezig en hopen het binnenkort op te lossen
Nog een kleine feature-request: Zou het mogelijk zijn om de knop "Opslaan" onderaan als je reageert, te verhuizen naar rechts van de "Voorbeeld" en "Versturen" knoppen? Afhankelijk van het "soort" post dat je plaatst, staat die "Opslaan" knop er al dan niet bij (bvb als je edit staat hij er niet). Mijn inziens is het logischer/handiger als die optionele knop er achteraan bij komt en niet vooraan, ik betrap mezelf altijd met op de eerste knop te klikken en ik denk dat ik niet de enige ben. 

goed idee
staat op onze to-do lijst
staat op onze to-do lijst
Het vorige forum herkende dat men met een blackberry surfte en toonde een aangepaste layout geschikt voor het kleine scherm.
Kan dit ook met deze software of niet?
deze aanpasssing is uitgevoerdphase schreef:Nog een kleine feature-request: Zou het mogelijk zijn om de knop "Opslaan" onderaan als je reageert, te verhuizen naar rechts van de "Voorbeeld" en "Versturen" knoppen? Afhankelijk van het "soort" post dat je plaatst, staat die "Opslaan" knop er al dan niet bij (bvb als je edit staat hij er niet). Mijn inziens is het logischer/handiger als die optionele knop er achteraan bij komt en niet vooraan, ik betrap mezelf altijd met op de eerste knop te klikken en ik denk dat ik niet de enige ben.
We gaan binnenkort het forum koppelen aan tapatalk.robokat schreef:Het vorige forum herkende dat men met een blackberry surfte en toonde een aangepaste layout geschikt voor het kleine scherm.
Dan zullen iphone, blackberry & nokia users heel makkelijk door het forum kunnen gaan
later meer hierover