Nieuwe Keytrade Booster campagne
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Nieuwe Keytrade Booster campagne
Uw loon laten storten naar een spaarrekening omdat daar eens een promo loopt, vind ik toch fel overdreven als je het evengoed zelf kan overschrijven van uw zichtrekening. Er zal dan 1 dagje verschil op zitten en dat gaat echt de zaak niet maken.
Als je elke keer bij uw werkgever een ander rekeningnummer moet gaan doorgeven ivm promo's gaan ze u op den duur al zien komen en tot slot gebeuren er op den duur misverstanden mee.
Heb al eens een fout meegemaakt toen ik dexia liet staan voor argenta, laat staan dat ik om de twee maanden een nieuw rekeningnummer ga opgeven omdat er toevallig eens een promo loopt. Meer lasten dan baten.
Door zelf een overschrijving te doen heb je eigenlijk veel minder werk en voor die ene dag dat het geld dan later is op die spaarrekening, daar ga je echt geen fortuinen mee verliezen.
Als je elke keer bij uw werkgever een ander rekeningnummer moet gaan doorgeven ivm promo's gaan ze u op den duur al zien komen en tot slot gebeuren er op den duur misverstanden mee.
Heb al eens een fout meegemaakt toen ik dexia liet staan voor argenta, laat staan dat ik om de twee maanden een nieuw rekeningnummer ga opgeven omdat er toevallig eens een promo loopt. Meer lasten dan baten.
Door zelf een overschrijving te doen heb je eigenlijk veel minder werk en voor die ene dag dat het geld dan later is op die spaarrekening, daar ga je echt geen fortuinen mee verliezen.
k'heb vandaag zo'n electronisch bakkie gekregen. Net een tof sleutelhangertje. kzal er maar zorg voor dragen. Als ge hem verliest kost het 15 euro. Als de batterij op is staat er niet bij of dat ook 15 euro kost.
- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Zo'n bakkie gaat vrij lang mee.
Daar moet je de eerste jaren geene stress voor hebben. Ik dacht wel dat het gratis wordt vervangen als 'em plat gaat.
Niet kwijtspelen of laten pikken want dan moet je er wel voor betalen. Mensen die dan wat krap zitten en geen 15€ kunnen missen, hebben de mogelijkheid om enkele centiemen te betalen en met hun gsm in te loggen.
Daar moet je de eerste jaren geene stress voor hebben. Ik dacht wel dat het gratis wordt vervangen als 'em plat gaat.

Niet kwijtspelen of laten pikken want dan moet je er wel voor betalen. Mensen die dan wat krap zitten en geen 15€ kunnen missen, hebben de mogelijkheid om enkele centiemen te betalen en met hun gsm in te loggen.

Mwoehaha, herlees mijn post nog eens, ik zei wel degelijk "laten opstaan" niet "laten opzetten", zo zot ben ik nu nog niet zenne..relativity schreef:Uw loon laten storten naar een spaarrekening omdat daar eens een promo loopt, vind ik toch fel overdreven als je het evengoed zelf kan overschrijven van uw zichtrekening. Er zal dan 1 dagje verschil op zitten en dat gaat echt de zaak niet maken.

- relativity
- Hero Member
- Contacteer:
Phase, ge hebt gelijk.
Ik heb er volledig naast gezien.
Ik heb er volledig naast gezien.

- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Als ik het goed begrijp open je een Boosterrekening(1), na afloop wordt het saldo op je Azurspaarrekening(2) gezet. Om je centen van je Azurrekening te halen zal je waarschijnlijk ook een zichtrekening(3) dienen te openen.
Klopt het dat je dan drie rekeningen geopend hebt en zijn er aan de andere rekeningen kosten verbonden?
Klopt het dat je dan drie rekeningen geopend hebt en zijn er aan de andere rekeningen kosten verbonden?
Normaal krijg je als nieuwe klant standaard een zichtrekening, spaarrekening (Azur) en een effectenrekening, en tijdens deze promotie ook een Booster rekening. Al deze rekeningen zijn essentieel gratis in gebruik, je kan vrij geld overschrijven tussen je interne rekeningen. Na de maximale termijn van 140 dagen (of wanneer de rekening 90 dagen in gebruik is) wordt de Booster rekening afgesloten en de opbrengst automatisch overgezet naar je Azur spaarrekening (met valutadatum op de betreffende dag, zodat je meteen kan doorsluizen als je dat wil). Daarna kan je je rekeningen ook desgewenst gewoon afsluiten, formulier invullen en ingescanned doormailen naar de helpdesk en dat wordt z.s.m. in orde gebracht. De hele operatie heeft je dan in totaal 1 postzegel nr. 1 gekost.OpelZafira schreef:Als ik het goed begrijp open je een Boosterrekening(1), na afloop wordt het saldo op je Azurspaarrekening(2) gezet. Om je centen van je Azurrekening te halen zal je waarschijnlijk ook een zichtrekening(3) dienen te openen.

- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Bedankt.
Wordt je ook zoals bij Citi platgebombardeerd met reclame over vanalles en nog wat?
Wordt je ook zoals bij Citi platgebombardeerd met reclame over vanalles en nog wat?
Volledig het tegenovergestelde in feite.
Ter illustratie, ik schrok me verleden week een bult toen ik een brief van Keytrade in de bus aantrof - dat was de eerste keer sinds mijn inschrijving dat ik van hun nog iets per post ontving (a very rare event indeed)... Bleken het 2 gratis filmtickets voor "Wall Street 2: Money Never Sleeps" te zijn.
Spam (hetzij via e-mail/tel/brief) moet je bij hun niet verwachten, ik geloof dat je zelfs voor hun standaard nieuwsbrief KEYnews manueel moet inschrijven als je op de hoogte wil blijven.
PS: Wat bij Citi wel eens wil helpen, stuur een fax dat je geen commerciële berichten van hen meer wenst te ontvangen via eender welk medium... Bij mijn 1e inschrijving voor een gratis MasterCard enkele jaren geleden had ik ook een verkeerd vinkje (of geen vinkje) gezet en ik had prijs, maar wonder boven wonder: de fax werkte in mijn geval, Citi reclame is hier zéér sporadisch geworden, nagenoeg geëlimineerd zelfs!

PS: Wat bij Citi wel eens wil helpen, stuur een fax dat je geen commerciële berichten van hen meer wenst te ontvangen via eender welk medium... Bij mijn 1e inschrijving voor een gratis MasterCard enkele jaren geleden had ik ook een verkeerd vinkje (of geen vinkje) gezet en ik had prijs, maar wonder boven wonder: de fax werkte in mijn geval, Citi reclame is hier zéér sporadisch geworden, nagenoeg geëlimineerd zelfs!

- OpelZafira
- Full Member
- Contacteer:
Eigenlijk geen enkel slecht punt voor deze bank dan? Zou deze Booster genieten van het garantiefonds?
De Booster valt idd onder het garantiestelsel. Naar mijn zeer persoonlijke mening zijn de enige minpunten de vertragingen betreffende transacties met de kaart:
- 1: "Batch processing" van kaartbetalingen en de daarmee gepaard gaande vertraging: het duurt gemiddeld 1 werkdag voor dat deze zichtbaar worden via de online interface, enkel betalingen/afhalingen op werkdagen 's ochtends vroeg worden dezelfde dag nog doorgevoerd. Dit wordt sinds enkele maanden wel gecompenseerd door dat ze je transactie doorvoeren met als valutadatum de datum dat zij de transactie (zichtbaar) doorvoeren, dus je krijgt rente tot de transactie verwerkt is. (bvb transacties vrijdag-zondag = valuta maandag)
- 2: De andere vertraging werkt in de andere richting, namelijk de wachttijd van 2 uur voor dat "vers naar de zichtrekening overgeschreven geld" beschikbaar is met de kaart, een "instant transfer" mogelijkheid kan altijd handig zijn als je aan de kassa staat met een lege zichtrekening én je smartphone op zak. My 2 cents
- 1: "Batch processing" van kaartbetalingen en de daarmee gepaard gaande vertraging: het duurt gemiddeld 1 werkdag voor dat deze zichtbaar worden via de online interface, enkel betalingen/afhalingen op werkdagen 's ochtends vroeg worden dezelfde dag nog doorgevoerd. Dit wordt sinds enkele maanden wel gecompenseerd door dat ze je transactie doorvoeren met als valutadatum de datum dat zij de transactie (zichtbaar) doorvoeren, dus je krijgt rente tot de transactie verwerkt is. (bvb transacties vrijdag-zondag = valuta maandag)
- 2: De andere vertraging werkt in de andere richting, namelijk de wachttijd van 2 uur voor dat "vers naar de zichtrekening overgeschreven geld" beschikbaar is met de kaart, een "instant transfer" mogelijkheid kan altijd handig zijn als je aan de kassa staat met een lege zichtrekening én je smartphone op zak. My 2 cents

Inderdaad blijkbaar geen directe minpunten. Mijn aavraag is alleszisn onderweg.
Zelfs de portkosten hoef je niet te betalen!
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik begrijp niet goed dat er sprake is van 70 of 80 euro intresten. Netto 5,10%. Op 10000 euro lijkt mij dat 510, maar delen door 4 omdat het over 3 maanden gaat. Resultaat lijkt mij dan 127,50. Of zie ik iets over het hoofd? 

-
- VIP member
- Contacteer:
doemme ik heb er een postzegel opgedaan uit medelijden met de Postsaemon schreef:Inderdaad blijkbaar geen directe minpunten. Mijn aavraag is alleszisn onderweg.

Je krijgt 3 verschillende brieven uit "veiligheid" deze morgen zaten er wel 2 van de 3 tegelijkertijd in de bus, hoe veilig is dat dan nog

bestsparen schreef:Ik begrijp niet goed dat er sprake is van 70 of 80 euro intresten. Netto 5,10%. Op 10000 euro lijkt mij dat 510, maar delen door 4 omdat het over 3 maanden gaat. Resultaat lijkt mij dan 127,50. Of zie ik iets over het hoofd?
@bestparen
als je je geld bv op rabobank of op een andere bank laat staan krijg je daar ondertussen interest,zodus nu moet je die drie maand daar aftrekken vandaar 70 of 80 euro,