Nieuwe obligatie Atenor
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Nieuwe obligatie Atenor
KBC: sorry meneer maar aangezien het maar over 50m € gaat bieden wij dit niet aan aan onze gewone klanten enkel aan Private Banking klanten.
Dexia: sorry meneer ons systeem zegt dat er geen positie beschikbaar is voor deze uitgifte.
met andere woorden: laat de rijken rijker worden, u als gewone Belg krijgt niet eens de kans om dit - tegen andere beleggingen bekeken in dezelfde risicozone - mooie rendement te halen.
Dexia: sorry meneer ons systeem zegt dat er geen positie beschikbaar is voor deze uitgifte.
met andere woorden: laat de rijken rijker worden, u als gewone Belg krijgt niet eens de kans om dit - tegen andere beleggingen bekeken in dezelfde risicozone - mooie rendement te halen.
Ik kreeg hetzelfde te horen en denk hetzelfde als jij. Zoals steeds hier zijn de kleinere spaarders de pineut!! Wij zijn maar goed om den brol te kopen waarop we dan veel kosten mogen betalen.
Daarom, steeds spreiden zodat je eventuele opportuniteiten kan benutten die er af en toe eens zijn en hen zo weinig mogelijk gunnen als het kan. KBC, eerst gered met onze centen en dan zo doen...flinke bank.
Daarom, steeds spreiden zodat je eventuele opportuniteiten kan benutten die er af en toe eens zijn en hen zo weinig mogelijk gunnen als het kan. KBC, eerst gered met onze centen en dan zo doen...flinke bank.
Intervest, Cofinimmo, Befimmo, Gimv, Proximus, Ascencio, Qrf, Tinc, Kas Bank, en Vastned Retail Belgium in bezit.
Bij Argenta kan je inderdaad geen order plaatsen voor deze obligatie , na telefoontje naar kantoor blijkt dat zij nog van niks weten in verband met deze obligatie , m.a.w. Argenta verkoopt deze niet . Ze zouden mij wel op de hoogte houden indien ze bericht hieromtrend krijgen . 

Brederode, IWDA, Niocorp Ltd
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Bij Keytrade kan je wel intekenen.
Ik heb juist bij Keytrade ingeschreven. Je vindt ze onder:
beleggen, nadien investeren, nadien obligaties, nadien primaire markt
beleggen, nadien investeren, nadien obligaties, nadien primaire markt
Marianne
Ik heb mij ook net ingeschreven via Keytrade.
Gelukkig nog 1 bank die kansen geeft aan het gewone volk...
Gelukkig nog 1 bank die kansen geeft aan het gewone volk...
via Argenta on-line lukt het ook als je de isin-code (BE5988406146) ingeeft
Je kan het terugvinden bij Argenta maar luk je erin om een order te plaatsen ?karatekid schreef: via Argenta on-line lukt het ook als je de isin-code (BE5988406146) ingeeft
[b][i]Wat telt is de totale rente die je op het einde van het jaar op je spaarboekje aantreft.[/i][/b]
Ik heb daarnet nog geprobeert online bij Argenta , en niks ..... als je de code intikt komt er op het scherm een andere obligatie , namelijk deze van Aalberts .
Het is wel zo dat je de obligatie van Atanor kan zien als je de simulatie doet , maar op inschrijven lukt mij niet , trouwens nog niks gehoord van mijn kantoorhouder , zou mij laten weten wannneer het wel kon bij Argenta
Het is wel zo dat je de obligatie van Atanor kan zien als je de simulatie doet , maar op inschrijven lukt mij niet , trouwens nog niks gehoord van mijn kantoorhouder , zou mij laten weten wannneer het wel kon bij Argenta
order plaatsen bij Argenta is bij mij gelukt 

- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Iemand al gelukt bij deutsche bank?
ik vind het immers niet terug...
ik vind het immers niet terug...
Je kan er op inschrijven via Argenta , maar moet je het bedrag dat je wil investeren invullen bij nominaal ? of het aantal coupures ? 

je moet het bedrag invullen bij Argenta
Bij KBC ben ik opgehouden te proberen in te tekenen op bedrijfsobligaties. Het is toch steeds noppes. Deze morgen heb ik om 8:45 naar Tele-Invest van Deutsche Bank gebeld. Ze konden mij niets beloven, daar ze nog niet zeker waren dat ze stukken gingen krijgen. Om 16:00 kreeg ik telefoontje, dat ze voor mij hadden kunnen intekenen! ;-)